net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik had vorige keer ook mijn cuclus berekend en was uitgeteld 14 jan werd 29 december is niks aan te willen dames als de baby komt dan komt het...
    Heb helaas gelezen dat die etos pillen niet mogen met bv balen grrrrr
    Spannend zeg al test meiden en cyclus meiden ben zo benieuwd!1

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Haaaaaaaaaaaaaai meiden,

Bedankt meiden voor de felicitaties ivm onze trouwdag. Mijn mannetje kwam thuis met supermooie grote rozen en ik had alle kaarsjes aangestoken en een fles champie koud staan. Daarna overheerlijke hapjes besteld en laten bezorgen. Dus toen de kleine lag te pitten een lekker avondje gehad.

Joyce, hier ook een overgevertje. Ook lekker over zijn mamma heen terwijl we klaar waren om het huis te verlaten om naar het werk en de kdv te gaan. Goed moment! ;)

Lammetje, raar he, hebben veel mensen hoor dat ze 3 niet een 'mooi' getal vinden en willen gaan voor de 4 kids. Toevallig komt er in onze families wel vaak 3 kids voor. Zelf kom ik uit een gezin met 4 maar met veel leeftijdverschil.

Ik moest ook lachen om je uitdruking. Ik ken die ook niet maar hij is leuk.

Die tip Etos zwanger worden topics heb ik bekeken maar je hoort dus ook dat ze er kwaaltjes van krijgen. En dat lijkt mij niet ideaal, vooral die bloedingen rond je ei. Ik blijf gewoon maar Gravitamon (net vorige week een nieuwe pot gekocht) slikken en mocht het niet helpen en jullie raken allemaal zwanger door Etos dan zal ik het niet laten haha.

Hi Sophie, wij hebben het ook zo gedaan tijdens onze huwlijksreis. Iedereen bleef 1 of 2 weken en wij zijn 3 weken gebleven zodat we nog een weekje saampjes hadden. Wel zo romantisch! En ik hou wel van een potje romantiek. :)

Ohh dat huilen. Ik huil (naja natte oogjes krijgen) wat af de laatste tijd. Ik heb nog echt die hormonen in mijn lijf. En met babies ga ik er helemaal voor. Dus ik ben een hormonale muts haha.
    Gister kon een baby niet ademen in het programma en moesten ze hem helpen. Ik maar schreeuwen tegen de tv 'kom op jochie' met tranen over mijn wangen. Gelukkig luisterde hij naar mij ;).

Sofieke, wat fijn dat jullie een gastgezin hebben en hulp van de oma(s). Een mooie oplossing. Wij hebben geen familie in de buurt en we willen binnenkort verhuizen. Dus we moeten toch weer op zoek naar opvang. Misschien bij 2 wel interessant een gastgezin.

Succes met je laatste 2 werkdagen. Ik heb ook weer lekker vrijdag vrij en mijn man ook. Eerst gaan we naar het CD en de dokter en daarna door naar ons huisje buiten de stad. Ik hoop dat het dit weer blijft... of beter.

Spannend dat je misschien wel zwanger bent. Tja eind december niet ideaal maar als je eenmaal zwanger bent kan dat je niets schelen. Maar misschien ben je dan wel minder teleurgesteld als het niet zo is. Dat scheelt. Maar voor nu toi toi toi. Hou ons op de hoogte. En succes met je werk.

Ahh Sohie jij ook eind december. Maar inderdaad als de beeb laat komt is het toch nog 2009. wij gaan sowieso voor 2009 omdat mijn eisprong nog ver weg is.
    Wel fijn dat het bloeden gestopt is.

Joyce succes met de laatse pillen en daarna voor het echte werk ;)

Liefs,
    Gaby

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wat een lekker ventje heb je trouwens Joyce. Leuke foto die laatste.

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen! (nog net)

Joyce, beterschap voor Damian!

Lammetje, dat is waar ook ja van die etos pillen.
    Je hebt helemaal gelijk en van mij mag de baby ook best met kerst komen hoor ;)

Gaby, wat romantisch gisteravond! :p :thumup:
    Lekker zeg een buitenhuisje.
    Wij wonen in appartement zonder balkon/tuin. Sinds 1,5 week heeft mn man een tuinhuisje als werkplek gehuurd. Daar kunnen we lekker in de tuin eten als we willen :p Meestal gaan we zomers bbq of picknicken in het bos. Dat noemen we dan onze achtertuin. Zo'n buitenhuisje klinkt helemaal super.

Dat van die etos pillen ga ik toch nog eens nakijken, dacht ook dat gelezen te hebben. Lijkt echt of bruinverlies (en heeeel klein beetje bloeden) gestopt is. Vraag me toch af of het met ovulatie te maken heeft. Dan staat toch ook je baarmoedermond iets open lijkt me. Toch gek dan dat ik geen vet positieve test gezien heb. Net weer 15 testen besteld en ook weer VIP account bij fertility friend ;)

x Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ook even gaan gluren. Super schattige foto's :D

x Sophie

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    • Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor....
      Gaby - 35 - 3 mei - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Sophie - 34 - als cyclus na mk normaal dan 19 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb
      Sofie - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje
      Marloes - 27 - 11 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje
      Joyce- 27 -start de volgende ronde voor 'n 4de kindje

7. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Sophie, waar woon je? Ook in Amsterdam aangezien je geen balkon en tuin hebt :)
    Lekker hoor een tuinhuisje, zeker met kids.

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    en daar ben ik weer even.
    de meiden zijn lekker in de tuin aan het rommelen en damian zit/ligt in zn wipper.
    gaby lastig is dat he geen familie in de buurt hebben ik ken het wij wonen in zeeland (zeeuws-vlaanderen) en de familie van me man woont in zuid-holland en de mijne wonen in noord-holland moet zeggen dat ik me familie best wel mis hun ons ook hoor en dus ook op zoek zijn naar een ander huisje zijn ons rot aan het schrijven op huizen maar schiet niet echt op helaas is ook best moeilijk om daar 5 kamer woningen te vinden en dan nog het liefst met een grote zolderslaapkamer maar ja komt vanzelf wel hoop ik.

heeft hier trouwens iemand ervaring ermee dat als je 12 dagen bloedverlies had en je gewoon de pil slikte na je normale dagen van je menstruatie hoe dat daarna verliep bedoel werd je dan gewoon ongi als je gestopt was ? het is nu 3 dagen geleden dat ik me laatste pil heb genomen en er is nog niks normaal werd ik het 2 dagen na me laatste pil ach misschien is me lichaam wel van slag kan natuurlijk ook.

voor degene die vrij zijn vandaag nog plannen met dit mooie weer?
    ik ga lekker naar buiten en dan met de meiden stoepkrijten als damian wil slapen en anders zet ik hem in zn wipper erbij ook gezellig :D

groetjes joyce

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk al die verhuisplannen!

Gaby, nee niet in Amsterdam (jij dus wel, dacht ik al ;)), maar wel in de buurt. In Hilversum.

Joyce, helaas kan ik je daar niet bij helpen. Heb al 10 jaar geen pil geslikt.

Wat leuk stoepkrijten. Jammer dat je niet in de buurt woont, anders was ik met Sophie gezellig erbij komen zitten :p
    Als ze wakker is, gaan we even shoppen.

x Sophie

10. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Jammer Sophie, had wel gezellig geweest :)

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Je bedoelt wat Amsterdam betreft?
    Ja inderdaad :D

M'n broer gaat er over een maandje wel weer wonen. Heeft ruim een jaar in Singapore gewoond en nu huisje in de Jordaan.
    In de zomer willen we met Sophie ook weer wat vaker naar bijv. Vondelpark e.d. Deden we met zn tweetjes ook wel eens. Vind ik altijd zo gezellig daar.

x Sophie

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb trouwens zelf ca twee weken in A'dam gewoond ;) . Lang heh. Toen leerde ik mn man kennen en zat ik meer bij hem (had lullig kamertje in Rivierenbuurt). Toen maar weer de huur opgezegd...Dag Amsterdam avontuur haha

x Sophie

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ha ha 2 weken, je was bijna een echte Amsterdammer!

Ja een Vondelpark is ideaal als je geen tuin hebt. Het is 10 a 15 minuten van ons huis. Net een leuk loopje met de kinderwagen.

Maar wij willen nu buiten Amsterdam gaan wonen. Ik woon er al weer een jaartje of 13! Lang zat! Nu willen we een 1gezindswoning met tuin. Ja lekker burgelijk! We kunnen nu toch niet meer 1 keer per week uiteten en de kroeg in na het werk.

Wel fijn voor je dat je broer weer naar NL komt. Je zal hem wel gemist hebben.

14. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Wij woonden tot september vorig jaar midden in het centrum van amsterdam! Echt op de wallen, 20m van onze deur begonnen de rode lampjes! Super gezellig maar niet echt ideaal om een baby op te voeden. Dus toen maar verhuisd (net 2 weken voor ik bevallen ben over gegaan naar ons nieuwe huis) en nu wonen midden in de betuwe tussen de fruitboompjes. Lekker rustig maar soms mis ik amsterdam wel hoor, lekker dicht bij de winkels en alles open op zondag...

15. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wow Sofieke, dat is nog eens een cultuurschok!

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat heerlijk lijkt me dat, zo dicht bij het Vondelpark! Maar kan me voorstellen dat jullie nu met kind buiten A'dam gaan wonen.
    Wij gaan ook voor burgerlijk hoor! Aangezien m'n man voor zichzelf is begonnen, moeten we financieel nog even rustig aan doen. Hebben jullie al een plek op het oog?
    Ja, mis mn broer wel ja! Skypen etc. is leuk, maar heb hem sinds september (rond geboorte Sophie) niet meer real life gezien. En dat mis ik toch wel erg. Hij brengt altijd veel leven in de brouwerij :D

Sofieke, ook al een Amsterdammer! Wat gaaf op de wallen. Maar snap de overgang erg goed ja. Wat Gaby zegt, lijkt me wel een shock. Maar klinkt ook wel lekker relaxed tussen de fruitboompjes. Best heftig om twee weken voor bevalling te verhuizen.

Wij komen graag in A'dam, maar ik vind 't ook altijd wel lekker om hier weer te zijn. Al is 't verder zo saai als 't maar kan. Wel heerlijke natuur in de buurt en woon in centrum. Dus wel gezelligheid van winkels. Heb ooit gezegd dat ik nooit meer in Hsum (ben hier opgegroeid) wilde wonen. Tot ik mijn man ontmoette ;)

x Sophie

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wij willen een beetje richting de familie, die van mij dan want die van mijn man wonen in Zuid-Amerika ;). Trouwens daar hebben we ook nog gewoond, was ik ook dagelijks aan het skypen en msn-nen.

We willen een lekker ruim huis met tuin. Wat groen in de buurt. Natuurlijk hebben we altijd nog het huisje in de kop van NH maar het is gewoon lekker om even in je eigen tuin te kunnen ipv ons mini balkonnetje.

Ik zal A'dam wel missen maar ik blijf er wel werken dus makkelijk om er alsnog af en toe af te spreken.

En met kind vind ik A'dam niets, nu maakt het nog niets uit maar wel wanneer hij naar school gaat.. Terwijl genoeg kids er goed zijn opgegroeid hoor maar tegenwoordig vind ik het nix. Kunnen ze later wanneer ze gaan studeren er weer wonen net zoals hun mams heeft gedaan.
    Ook is ons huis te klein voor een tweede. Dus er is best 'haast' bij.

18. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Cultuurshock is inderdaad het woord! Van een lekker drukke wereldstad naar een dorpje met een mini-buurtwinkeltje... Maar wel fijn zeker met de zomer in het vooruitzicht, lekker in onze tuin bbqen, met de buurvrouwen keuvelen op straat, etc.
    Denk dat ik er nu pas echt ga kunnen genieten.

19. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Staan de mensen daar wel open voor een stadse dame? Meestal zijn de mensen toch iets stugger aan de andere kant van het land.
    Ach en in Amsterdam vaak arroganter. Er is natuurlijk altijd wel wat.
    Nu ik minder werk zou ik een gezellige buurt ook wel belangrijker vinden. We zitten nu echt in een werkbuurtje (alleen ft-ers).

20. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Het scheelt bij ons dat mijn mannetje uit dat dorp komt. Zijn ouders wonen daar nog en zijn bij iedereen bekend. Dus het was niet echt dat we als indringers werden beschouwd. Was ook een strategische keuze dan wonen we lekker dicht bij oma en dat is pas fijn voor de oppas.

Het enige wat voor wat ophef zorgt is dat ik belgische ben, en nu hebben ze plots een buitenlander in het dorp wonen. Hahaha, dat zorgt wel voor grappige momenten. Sommige mensen lijken nog niet echt verder dan hun dorp geweest te zijn en vinden belgie verwegistan. Ze komen dan ook vertellen over dat ze op vakantie zijn geweest in mijn land. Alsof het aan de andere kant van de wereld ligt...

Deel Deze Pagina