net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sylvia en Marloes: Aprilbaby's zijn echt heeeeel leuk ;)

Vanillivi en Milli: Hihi ik hoop toch wel stiekem mee te mogen met jullie naar de maartmama's. Ik reken nergens op, we klussen al helemaal niet op de klok en ik heb nog geen eisprong gevoeld. Maar als het raak zou zijn kom ik uit op 31 maart...

Vanillivi: Oeeehhhh, spannend!

Neus: Ik wil je heel veel sterkte wensen, is gewoon niet leuk allemaal.

Lammetje: Wordt tijd voor een eitje he?

Iuno: Bijna 15 weken alweer, wat gaat dat hard!

Sophie gaat ook al zo hard! Leuk hoor! Ben benieuwd wie de volgende is!

2. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Nikita jaaaaaaaa dat zou gezellig zijn! :)

Meiden ik ben zoooooooooooooooooo zenuwachtig nu......
    Ik heb een hele stipte cyclus van altijd 28 dagen. \zelfs na de bevalling was het ook 28 dagen. Nu heb ik eersgisteren en gisteren en vandaag, dus 5,4 en 3 dagen voor nod wat roze afscheiding en vandaag een beetje bruin. Niet veel.........maar krijg er de zenuwen van :)

Ik dacht vanmorgen van ik ga nu gewoon een testje doen, maar heb me gelukkig kunnen bedwingen, want ik weet hoe ik er altijd van baalde als ik te vroeg had getest ;)

@ Lammetje idd nu echt wel eens tijd voor een eitje! ;)

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou zou wel onderhand een keer mogen een ei voor mij!

Is wel spannend hoor bij jou vannilivie nog drie dagen spannend!
    Hoop voor je dat het raak is meid en dat je lekker stralend de volgende week in gaat!
    Er zijn al heel wat dames in spanning heb ik gelezen stoer hoor!
    Hoop dat ik gauw met jullie mee mag doen wil ook wel eens iets spannds te vertellen hebben en in spanning zitten!

Millie meid hoe is het bij jou?

Neus lieverd hoe is het met je ?

dames fijne dag en weekend en ben blij dat ik weer mee kan kletsen hopelijk snel met spannende verhalen!

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey Lammetje, welkom back! Leuke vakantie gehad dus, mooi!
    En ik blijf hopen en duimen voor een ei voor jou!

NIkita..je nod is dus bijna begrijp ik? Hoop voor je dat het raak is hoor!

Vanillivi: spannend, spannend, spannend.....duim duim duim duim! :D :D :D

Marloes: hoe is het op de wachtbank?! Ik denk dat ik er nu toch wel bij kom zitten hoor :D
    Gisteren nog een keertje geklust. Ik had gisteren echt super ovulatiekrampen (heb ik altijd al gehad, dus ben het wel gewend maar toch) en vandaag is dat weer bijna helemaal weg..temp was nog wel laag vanochtend om 8.00uur....ik denk wel dat ie inmiddels gesprongen is hoor, temp zal morgen wel hoog zijn hoop ik dan..zou ik heel blij mee zijn!

Liefs
    Syl

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wachtbank zit een beetje hobbelig... kijk maar naar m'n kaartje... temp nu 4 rondes, maar echt geen enkele ronde is een beetje hetzelfde...

Vanillivi: spannend meid... alleen dat roze en bruin, dat klinkt eigenlijk niet goed he? of had je dat bij de 1e ook?

Lammetje: juli brengt een eitje voor jullie

6. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Nee ik heb dat toen niet gehad, maar ik heb nooit in al mijn cyclussen eerder dan nod bloed of bruin gezien en nu was het 2x echt een ineimieni sliertje...verder niks....zou het een innesteling kunnen zijn op 4 en 5 voor nod?

Pffffffffff de tijd zal het leren.... :)

Ik duim ook voor jou!

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm k heb echt het idee dat het eraan komt..heb af en toe wat slijm en wat oude sliertjes :oops: sorry voor vieze praat haha. Maar nog steeds geen helder bloed weer gehad :rolleyes: vaag..najaa we zien wel.

Tof van je ei! Hihi hopelijk heeft het klussen geholpen! :D

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah spannend vinillivi :D Hier nog steeds geen helder bloed...vaag :(

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nou spannend hier..beetje helder bloed gehad toen ik aan ongi dacht immers maar verder niets nog, beetje oude sliertejs dus af en toe..maar verder niets...
    Maar reken nergens op dan valt het altijd mee.al hoop ik stiekem natuurlijk weer een maartmama te mogen zijn :)

Hopelijk komt er voor jou snel een ei! :D Duim voor je!

Kus,
    mij

10. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    hallo meiden

Wat lief van al jullie knuffels knap ik echt wat op. De eerste dagen van de wek veel mensen gesproken (i.v.m. verjaardag) en dan doe ik best stoer en zeg ik dat het best gaat etc.etc. Maar zo ineens 2 dagen geleden zag ik het allemaal niet meer zitten. Voel me nu nog steeds zóóóóó moe. Ik denk ook van de spanning vóór NOD, dan het het wachten, dan posi test, dan bloedverlies...
    Ik denk dat het nu helemaal over is. Verlies namelijk niks meer, en aan mijn borsten kan ik het ook merken. Enerzijds denk ik van "hup, we gaan er voor" anderzijds heb ik af en toe twijfels. Ik weet het gewoon nog niet.

Spannend al die dames op de wachtbank, zit het niet een beetje krap ;)

Jullie laten het wel weten wel als er weer massaal getest gaat worden?!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He Neus..wat moeilijk moet het zijn. Ik wens je echt veel sterkte, en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en gaat het dan goed.

knuf,
    mili

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks marloes ik hou je eraan een juli eitje zou ik helemaal geweldig vinden!
    Oh zou het toch eindelijk komen een ei voor mij het word onderhand wel tijd na 3.5 maand wachten jeetje wat lang al als ik het zo uit reken....

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lammetje: Is inderdaad lang zeg! Potver...

Sylvia: Mijn nod is de 22e... Fijn dat je zulke duidelijke ovukrampen gehad hebt! Dat geeft een beetje zekerheid toch?

Ohhhh Mili en Vanilli: SPANNEND VOOR JULLIE! Het zou toch wat zijn he?

Neus: Ik hoop dat het voor jou snel weer raak mag zijn! Dat alles goed mag gaan!

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Je ei komt vast wel..dat MOET gewoon hahah..duim duim: ei ei kom nu gauw, lammetje wacht al zo lang op jou!!! ;) :)

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha ja t zou wel wat zijn beide (weer) naar de maartmama's hahahah, maar ja ik weet het niet bij mezelf hoor..nog steeds geen bloedverlies wel wat tsja rommel her en der :) ;)

16. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Hier weet ik het ook allemaal niet meer...alle symptomen zijn weg en sinds vanochtend wat meer bruinverlies. Gek hoor ik ben helemaal niet bekend met eerder dan dag 29 ongi te worden en bruin heb ik al helemaal nooit gehad. Altijd meteen volop rood als ik ongi wordt. Ook vond ik dat sliertje roze op 5 en 4 dagen voor nod.

Mja ik ga maar niet teveel meer hopen...

Dinsdag testen als het bloed dan nog niet doorgebroken is...

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    hmm raar vannilivie weet wel dat ik altijd bruin had voor de ongie maar ja ieder mens is verschillend...

ik ga mee zingen dames ei ei ei kom nou eens bij mij en rij dan niet stilletjes mijn huisje voorbij ei ei maak me blij en geef een eitje en een beebje aan mij blij blij :)

zou het helpen het klinkt wel vals ha ha :(

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He bah wat spannend zeg..ik hoop voor je dat het gewoon raak is...ik heb zelf echter meestal wel bruinverlies de dag van tevoren, (maar nooit zoals nu zeg maar :rolleyes: )
    Najaa mn duimen draaien voor je hoor meid! :D

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dat het vals klinkt geeft niet hihi t gaat om t idee wat erachter zit :) ;)

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Thanks milli hoop dat we snel meer duidelijkheid krijgen en mee kunnen kletsen met de eieren en test dames zou wel leuk zijn he!

Deel Deze Pagina