zeker weten hihi wil wel weten waar ik aan toe ben..dit half half gedoe is niet echt tof he? Maaaaaar ook onze tijd komt wel hoor
ooooooooh, ik ben weer van de wachtbank af en morgen er weer op denk... oooh, heb me weer ovulatiepijn, dus heb toch maar ff nieuw doosje personatestjes opengemaakt en getest... linker streepje is licht en rechts duidelijk te zien. duidelijker dan links. nog ff ons best doen dus
You go girl! Hier nog effe een berichtje van mij, weer niet veel te melden hier, maar ik volg vol spanning de meiden die op de wachtbank zitten hoor! Grts Lucia xxx Nog maar 2 maandjes...
Ik kom me maar vast heeeeeel stilletjes melden Wij gaan er nog niet voor, maar de kriebels zijn al wel volop aanwezig! Zoals het er nu naar uit ziet willen we in november ongeveer gaan klussen voor een 2e. Dus ik dacht ik kom vast gezellig meekletsen! Iedereen die al aan het klussen is, veel succes!
Welkom Sab! Leuk dat jullie over een paar maandjes voor een 2e gaan! Spannend wordt dat dan! Vanillivi: hoe is het bij jou? Al meer bloedverlies gehad? Morgen is dus je nod..ben benieuwd hoor!Ik lees trouwens dat je dan morgen gaat testen al je nog niet ongi bent! Spannend meid! Lammetje: ik heb ook volop met je mee gezongen! Hopen dat je eitje er nu goed naar geluisterd heeft! MIli en Lammetje: dat jullie maar gauw meer duidelijkheid mogen hebben en snel ook op de wachtbank mogen zitten! Marloes: Goed dat je toch een persna teststaafje hebt gebruikt! Waar die ovulatiepijn toch maar weer goed voor is! (ik voel het ook altijd goed). Enne, goed geklust dus Mijn ei is denk ik zaterdag geweest omdat mn temp gisteren en vandaag omhoog ging,..zitten we gezellig saampjes op de wachtbank! Spannend! Wel leuk ook dat we bijna gelik op gaan met de testen voor het onderzoek! Lucia: ook goed om je af en toe voorbij te zien komen! Zo weten we ook dat er geen nieuwtjes bij jou zijn En leuk dat je ons komt volgen natuurlijk! Mijn temp was vanochtend weer wat hoger, en gisteren ook wat. Alleen vanochtend tempte ik om 7.30uur en had toen 36,8 c...normaal temp ik om 8.00uur. 36,8 c is sowieso al een mooie stijging want voor mn ei is mn gemiddelde basale temp 36,6 c. Tot nu toe (voor mn zwangerschap dan eigenlijk) was het zo dat als ik vroeger tempte maar wel bleef liggen en half later nog eens tempte, dan steeg mn temp met 0,1 c.. Nu had ik dus om 7.30uur getempt en ben eruit gegaan omdat Demi wakker was geworden en honger had. Ben dus naar beneden gegaan en heb haar fles klaargemaakt, Demi eerst nog verschoond en haar dus de fles gegeven. Daarna even gaan liggen en getempt en nu was het minder: 36,7/36,6 c...heb zelf het idee dat dit komt doordat ik al naar beneden was gelopen, demi fles had gegeven etc..Want dit is dus niet meer mn basale temp omdat ik al was opgestaan. Ik houd het dus maar op 36,9c om 8.00uur... ff afwachten wat temp morgen doet Liefs Syl
@ Syl: mmm afwachten dan maar toch ivm je temp? Ik begrijp daar nooit veel van haha en vind het ook teveel gedoe
Goeiemorgen! Ik weet het allemaal niet meer hoor.... Dag 5 voor nod sliertje roze Dag 4 voor nod sliertje roze Dag 3 voor nod heel klein beetje bruin Dag 2 voor nod heel klein beetje bruin Savonds heeeeeeeeel misselijk na autorijden en misselijk heel de zondagavond gebleven en heel beroerd koud enz Snachts heldere afscheiding en geen bruin Dag 1 voor nod heel klein beetje bruin... Dames ik weet niet wat ik moet denken. Zoals ik eerder al zei heb ik nog nooit bruin of roze voor mijn nod gehad, dus weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Na eisprong heb ik alle symptomen gehad die ik bij de eerste ook had. Ik was aan het teruglezen bij symptomen van toen in een boekje en daar was ik heeeeeel misselijk geweest op dag van innesteling toen ik zwanger was. Tja jullie bergijpen wel dat ik nu zit te denken aan die misselijkheid van gisteren en dat bruin...zou het dan toch.... Maar aan de andere kant weet ik mezelf maar al te goed te beschermen en maakt dat bruin me onzeker en ga ik er ook maar een beetje van uit dat het niks zal worden.... Maar pfffffffff dat wachten en die onzekerheid.... Afwachten nog even....als ik morgen geen bloed heb gezien ga ik woensdagochtend testen... Dames ik duim voor jullie allemaal! @ Sab85 welkom hier!
@ Vanillivi: Ik hoop het voor je, zou wel super zijn zo snel! Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste, maar bruine afscheiding heb ik wel voordat ik echt ongesteld wordt. Maar we blijven duimen. @ dames op de wachtbank: SPANNENNNNNNND Nou ja, ik denk er over om de vlos te bellen en de echo van donderdag te laten vervallen. Zaterdag is het vloeien eigenlijk helemaal gestopt en nu vind ik het wat overbodig lijken om een echo te maken (en eigenlijk ook wel confronterend, zo'n lege baarmoeder). Wat zouden jullie doen? Liefs
MIli: ja, ff afwachten wat mijn temp de komende dagen gaat doen idd, al is mijn temp nog niet zo hoog geweest.. Vanillivi: spannend hoor, knap dat je toch zo kunt wachten, be ik veeeel te ongeduldig voor! Neus: ik vond het zelf wel prettig om te weten dat alles er weer goed uit zag enzo..maar hangt er ook vanaf hoe lang je zwanger bent geweest, al had ik ook al een echo staan toen het mis ging met 5 weken en heb toch maar die echo gehad, Liefs Syl
neus; misschien toch doen om er zeker van te zijn, dat alles er weer goed uit ziet, en je/jullie er weer voor kunnen gaan. syl: je ei is geweest hoor! Hier temp nog laag 36.3.... die ovu-krampen he... zal op dat moment je eitje springen of nog niet.
Is meer dat ik dat bruin en roze niet vertrouw en het dan zo'n domper vind om een negatest te hebben! Bij geen bruinverlies denk ik dat ik allang getest zou hebben @ Neus ik zou voor de zekerheid ook de echo laten doen ik hoop dat het weer snel raak is voor jullie!
Heb de vlos gebeld. En zij adviseerde ook om de echo toch te laten maken. Dan weet je gewoon zeker waar je aan toe bent.
Neus: dat is toch een prettiger idee dan als je zeker weet dat alles er nu goed uitziet enzo. Ik weet dat het niet leuk is, ik had dat ook: ik kon een echo laten maken op de praktijk van de vk. Ze hebben eigen echo apparaat. Ik had dus een echo gehad (heb het na beiden mk gehad) en liep na een tijd dus naar buiten..dan zie je daar allemaal blije en trotse (net) zwangeren....dan is het wel ff slikken hoor.... Maar aan de andere kant ben je dan ook blij dt alles er weer goed uitziet enzo.. Meis, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en blijven hoor! Marloes: ja, mn ei moet wel geweest zijn idd, ben dan wel weer benieuwd wat mn temp morgen doet Vanillivi: daar heb je wel gelijk in ja..hopen dat het niet doorzet dan! Liefs syl
heb net weer een testje gedaan en deze is nog duidelijker.. heb ze geprobeerd te fotograferen, maar lukte niet goed... dus nu onder de scanner haha... 1 in kleur en 1 zwart-wit
Marloes bah heb jij vies gedaan joh (lekker hoor bofkont) Syl succes en veel plezier op de wachtbank succes met je gratis testen ook dat is boffen en super spannend natuurlijk! Sab welkom en veel plezier hier het is hier reuze gezellig leuke meiden hier! hmmm vannilivie hoe het bij jou zit weet ik ook niet maar het is wel vreemd balen meid! Neus ik zou de echo door laten gaan kunnen ze even checken of je baarmoedere helemaal schoon is anders kan hij blijven werken op iets dat achter is gebleven en dat kan heel vervelend worden en een eventuele andere zwangerschap in de weg staan