Hey hoi allen ff snel berichtje van mij. Ik heb net ff een test gedaan omdat ik steeds klachten heb en we (eigenlijk meer mn man) wel wilden weten waar ik aan toe ben hahah je weet maar nooit Ik ben niet zwanger volgens de kruidvat test (had ik ook niet verwacht maar toch hihi stiekem zou t wel leuk zijn), dus dan denk ik dat mn ongi er nu toch wel eens aan moet komen gezien oud bloedverlies etc.... .....of ik heb te vroeg getest haha weet immers niet wanneer ik ongi zou worden had nog geen ongi gehad. Naajaa als ik over een maand ofzo nog niet ongi ben en nog klachten heb dan testen we wel eens weer Succes voor iedereen enneh Vanillivi zet hem op ik hoop op knetterpositest! Liefs, Mili
vannilivie ? Mili: balen van de test.. nu maar te hopen dat je snel echt ongesteld wordt en door kan naar de eerste echte ronde.
Goeiemorgen allemaal! Hier zijn de gearriveerd Ik baal er wel een beetje van, maar aan de andere kant was het ook nog maar de eerste ronde Pfffffff die krampen heb ik tijdens de zwangerschap niet gemist! Ik moet zeggen dat het echt veel scheelt met de eerste keer. Nu heb je toch echt ook andere dingetjes aan je hoofd met zo'n hummeltje in huis en de eerste keer weet je natuurlijk ook niet of het wel zal lukken enz enz. (is nu natuurlijk ook nooit zeker) Ik weet nu in ieder geval wel weer dat mijn cyclus nog steeds zo stipt is (ik baal er alleen wel van als ik voortaan elke maand 5 dagen roze en bruin zou gaan verliezen. Dat maakt je onzeker....) Op naar de tweede ronde! Ik duim voor jullie allemaal! [-o< Liefs Vannilivi
He balen joh! najaa..t was inderdaad de eerste ronde dus t zou wel mooi zijn... maar hey, t lukt je vast in ronde nr 2 Hopelijk in t vervolg zonder roze enzo
balen vnnilivie van je ongesteldheid grr maar nu hup naar de volgende ronde met goede moed! En denk maar zo het kan altijd nog erger (milli en ik). Hoop dat onze tijd ook snel zal komen... Ha ha milli heb ik ook al een keer gedaan een test maar dan zit je meer jezelf gek te maken want je weet dathet eigenlijk niks is maar toch?/?/
Marloes: ben benieuwd wat je temp morgen doet, denk wel dat ie morgen stijgt hoor Vanillivi: balen van je ongi, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hoop dat het snel raak is hoor MIli: jammer van die test maar nu weet je wel waar je aan toe bent...binnenkort hoop ik wel een positieve test Lammetje: Bij jou alles goed? HIer: ik zit 3 dagen na mn ei...had gisteren en vandaag wittig slijmverlies, in een soort van propje....echt apart wel maarja..zal wel komen doordat mn ei is geweest. Liefs Syl
Spannend syl 3 dagen na je ei wanneer kun je gaan beginnen met de testjes ben benieuwd naar jullie bevindingen!
Hey Lammetje, 8 dagen na je ei mag je beginnen met de testen! Wordt voor mij dus zondag dan... mn temp is goed omhoog gegaan in ieder geval deze keer! liefs Syl
we moeten vanaf 8 dpo gaan testen... en dan 9 testen of tot je ongesteld geworden bent. je mag 1 testje voor jezelf houden elke ronde
Goeiemorgen! Pfffffffff ik ben nog nooit zo erg ongi geweest ale: ale: Wat een ontzettende krampen en bloed. En dat terwijl dit de derde ongi na de bevalling is? Meerdere van jullie die dit hebben gehad? Hoop dat het snel over is! @ Marloes en Sylvia veel testplezier! Wel leuk om zoveel te kunnen testen! @ Lammetje ik heb een eitje voor je op de post gedaan! @ Mili ik hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben!
Vanillivi: hopen dat de duivels weer snel vertrokken zijn! Bah, is niet leuk zo hevig ongi zijn! Ik heb nog maar 1 ongi na bevalling gehad met 1,5 dag best veel bloedverlies, toen was het ineens over..de krampen vielen erg mee, eigenlijk bijna geen krampen gehad.. Zit nu 4 dagen na mn ei....wachten duurt laaaaang...
Mag ik me hier ook aanmelden? Ik ben mama van een prachtige zoon van bijna 9 maanden en wij zijn nu in de 1e ronde voor nummer 2. Vind het zo spannend en eng, gaat het lukken? Hoe zal het zijn? Etc etc... Ik heb al ovulatietesten gehaald (wat ik bij de 1e niet heb gedaan), omdat ik nu een onregelmatige cyclus heb en zo toch even kan checken wanneer mijn eisprong is.
Ja ik heb dit gehad, ook geloof ik de 3e x na de bevalling. Ik heb ook altijd heel veel last tijdens de maandelijkse periode van die "botten" onder.
Nou ja t had wel zo kunnen zijn. Ik bedoel als ik al wel een ietje had gehad, dan was ik dus voor mn ongi aan geweest. Hihi vriendin van een collega van me heeft dat gehad, zwanger terug van verlof
Ja hoor inderdaad die vage klachten dan wil ik het wel weten..enneh als ik over een tijd geen ongi heb maar wel klachten die verdacht zijn test ik gewoon weer hahah. Maar k ga nergens vanuit als ik nog geen ongi heb gehad