net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He jakkes Vanilivli das nie fijn he?!
    Tsja hahah ik wacht af en hopelijk is het snel raak of met ongi of met positest :)
    Hopelijk voor jou ook snel meid! ;) ;)

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ha ah zwanger terug van verlof das stoer !
    Maar of de baas dat leuk vind?
    Och je moet er gewoon sch..t aan hebben toch gezellig zon huis vol smurfjes!

Syl het word spannend voor jou leuk hoor!

Vannilivie balen meid van je erge ongesteldheid ga voor je duimen dat het snel over is en dat hij dan maar naar mij moet komen!
    Bedankt voor je ei meid kan ik reuze goed gebruiken!

missym welkom en veel plezier hier!

joyce hoe is het met de drukke moeder?

milli hoe is het met je schoonmoeder?

Heb zo iets leuks gedaan vandaag heb een nieuwe fiets gekocht een gazelle cabby bakfiets waar smurf in kan hangen in de maxi cosi helemaal GEWELDIG (en wat een bekijks) grote broer erbij en lekker naar de frietboer!

Ha ha top dagje uit heerlijk echt genoten!

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha ja zij vond het wel leuk haar baas minder :) Maar inderdaad zou ik me niets van aantrekken hoor, hihi.
    Met mn schoonmoeder gaat het redelijk. Is nu weer thuis, zat geen kanker in de maag maar is dus een raadsel waar de haard van de tumor dan zit...ze zou nog wel bericht krijgen :( :confused: weten we dus nog niet waar we aan toe zijn.

Gaaf joh zo'n fiets! Helemaal leuk hahah laat ze maar lekker loeren :)

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @lammetje: heb jeen foto van die fiets? Stoer! Ik denk nog over een gazelle bloom, maar weet het nog niet zeker. Een bakfiets vind ik ook leuk trouwens, maar met 1 kindje misschien nog wat te vroeg?! ;)

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Missy M welkom hier! :D

@ lammetje heb je en fotootje van de fiets? ben super benieuwd! :D

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vanillivi: He bah! Vervelend voor je zeg! Vooral ook dat je menstruatie zo hevig is.

Milli: Toch stiekem wel jammer he?

Neus: Ik heb de Gazelle Bloom sinds vorige week en hij bevalt super!

Lammetje: Klinkt heel gezellig, zo'n bakfiets!

Sab: Bekend gezicht ;) ;)

Missym: Welkom!

Hier weinig nieuws op het front...

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lammetje: super leuk zo;n bakfiets! :D

Mili: het gaat dus iets beter met je schoonmoeder gelukkig. Hoop dat het gauw helemaal goed gaat

Neus: ik denk ook aan eeen Gazelle bloom! Dat stuur is wel heel fijn, die andere moederfietsen hebben vaak nog grotere en bredere sturen en ik ben maar smalletjes van mezelf dus ik vond de Bloom het beste bij me passen (ben naar fietsenwinkel geweest) zou hem wel graag willen kopen hoor!

Missym: leuk dat je ook hier komt kletsen meid! :D

Sab: ook leuk dat je komt kletsen

Nikita: wat leuk dat je de Bloom hebt! ikke wil ook! :D

Liefs
    Syl

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sylvia: Ja dat stuur vind ik echt veel charmanter dan zo'n half wiel van Sparta. Maar ik heb op de Sparta ook even gereden en hij rijdt wel hartstikke lekker! Maar de Bloom bevalt me in ieder geval erg goed.

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    heb wel een fotot maar ben niet zo handig met de computer helaas

op gazelle site staat hij bij hij is echt super mijn zoon van bijna 6 zit er als een prins in dus kan lang gebruikt worden er kunnen zelfs nog 2 kindjes bij ha ha
    Je kan de bak er af ritsen en in klappen zodat hij niet zo breed is hij is echt super!

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
  11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Leuke fiets!

Ik heb een gazelle orange met kinderstoeltje, fietst ook erg prettig!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja stiekem wel hoor ;) :)

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt ze voelt zich al wat beter, omdat die tumor nu nergens meer op drukt enzo das dus wel fijn. Maar ja nu maar snel hopen dat er meer duidelijkheid komt en ze aan de behandeling kna gaan beginnen(als dat al kan) :D

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Leuk! :D

15. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ lammetje super die bakfiets! Lijkt me echt lekker fietsen!

Ik moet ook pas weer begin september gaan werken en kan dus zwanger weer op het werk aankomen als het komende 2 rondes raak zou zijn...ben benieuwd als dat zo zou zijn wat de reakties zijn ;)

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    vannillivi zou wel super voor je zijn zwanger weer beginnen en trouwens lekker hoor zo lang vrij van je werk boffen!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lekker is dat he, zo lang verlof! had ik ook....

hier ondertussen een kruis van ff gekregen, zit nu 3 dagen na ei... spannend weer dus.

Neus en Joyce: hoe is het met jullie.

Lammetje: al een daling gezien?

18. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Hoi hoi,

hier precies hetzelfde, m'n zoontje is 3,5 maand oud.
    En ik zou er ook wel weer een bij willen (als het lukt)
    Ben nu 2 dagen overtijd, vind het best spannend.
    Mensen snappen me niet als ik zeg dat (mocht er een 2de komen) dat ik dat helemaal niet erg zou vinden, ze kijken je dan net aan of je van Mars komt of zo.

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Denise787 welkom hier! En spannend hoor! Ik duim voor je! Laat je het ons nog weten?

@ Marloes ik voel de spanning alweer en duim superhard en blaas die temp mee omhoog! :D

Hier nog steeds ongi pfff dag 4 en daarvoor 3 dagen prut..even wachten dat het weg is en dan weer aan de klus! :D

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Denise, welkom hier! Idd spannend dan! Ik ben benieuwd!

Vanillivi: hopen dat die duivels snel weg zijn bij jou!

Lammetje: echt een gave fiets heb je joh!

Marloes: nu zitten we echt allebei op de wachtbank!
    Ik vind het weer reuzespannend hoor! Ik zit nu op dpo 6...morgen een week voor mn nod..zondag beginnen met de testen!(al zal er zondag nog echt niks opstaan al zou het raak zijn..)

Vandaag weer meer ongi achtige krampjes en soort van spierpijnachtig gevoel in mn buik, ook soort van kramperig gevoel...(ja, moeilijk uit te leggen)
    Had vanochtend weer een persona testje gedaan, want dit is de eerste ronde en dan vraagt ie altijd veel testen...was eigenijk gestopt toen persona het eisymbol niet meer aangaf en de strepen weer normaal waren (dus links heel donker en rechts niks).
    Maar vandaag gaf ie weer aan dat ik test moet doen (had het dus steeds overgeslagen)
    Dus ik toch maar ochtendurine opgevangen en persona test gedaan..nou, groen lampje :D (logisch, heb mn ei allang gehad :D )
    Maar..het linkerstreepje is heel erg vaag....rechts geen streepje.
    Ik heb even de andere testen gepakt (heb ik bewaard in envelop) en vergeleken.....het streepje op de test vandaag is ongeveer net zo licht als de test 1 dag voor mn ei......
    Ik ga nergens vanuit hoor..want zit nog ruim voor mn nod....maar sl het rechterstreepje donker wordt.....dan zou dat fijn zijn :D (dan kun je zwanger zijn).
    (bij mij is het altijd zo dat eerst het linkerstreepje steeds vager wordt en dan ineens is het rechterstreepje heel donker, dit is bij ei zo, maar persona geeft hetzelfde aan als je zwanger bent als bij ei..)

Best spannend dus..al denk ik dat we voorlopig nog wel moeten wachten hoor
    oja, vanacht misselijk geweest..maar dat komt denk ik omdat ik vaak mn bed uitmoest omdat Demi slecht sliep.

Liefs
    Syl

Deel Deze Pagina