Do the Lammetje dance! Yeah! (leuk plaatje Marloes!) Lammetje: ja idd, vorige keer was ik ook al misselijk en allerlei kwaaltjes...achja, blijft lekker spannend zo! (en verdorie, laat ik nu alweer bijna de hele avond misselijk zijn! gatsie! Ook beetje duizelig, niet fijn! Zal wel door de pizza komen ofzo? Hij was wel erg lekker en had niet eens zoveel op, maarja..het zal wel Je houdt ons wel op de hoogte he, van dat bruinverlies! Vind het echt fijn voor je dat er iets aan het gebeuren is daarbinnen! Lucia: fijn te horen dat alles oke is meid! Dus over een kleine 2 maandjes gaan jullie ervoor, spannend! die 2 maanden zijn ook zo voorbij. Geniet van je meisje! Hey Sophie, fijne vakantie gehad? Denise: spannend!
kon me niet meer inhouden hoor hihi. Had me hier vast gemeld, ben alleen nog niet erg actief aan het meekletsen geloof ik Als ik dat allemaal zo lees, dan wil ik ook! Hoe is het bij jou nikita, wanneer is je nod? In ieder geval iedereen die in middels zwanger is gefeliciteerd, en iedereen die aan het klussen is succes!
wow ! echt mega herkenbaar! ik kan ook echt niet wachten, maar zoals het er nu uitziet gaan we er in november weer voor, daimy is dan 6 maanden. Ik heb ook die twijfel van zijn het niet te hormonen, en is het lichamelijk allemaal wel goed zo snel...maar kan stiekem toch niet wachten!
hey ik kom me ook maar melden een lieve vriendin zei dat er dit topic was ik zou heel graag een 3e willen ook al wil ik nog wel een paar maandjes wachten we gaan namelijk 14 aug verhuizen over de grote oceaan terug naar nederland.. als ik helemaal gesetteld ben gaan we weer aan de slag
nee, maar als je klust kan het wel natuurlijk he kan dat dan verder geen kwaad? ben gewoon nieuwsgierig hoor
Mijn vriendin heeft namelijk ook een ks gehad, en die willen ook graag een 2e, maar ze moesten echt een jaar wachten. vandaar dat ik het me afvroeg
oh ja das geen gek idee vind je het goed als ik dan eerst ga? (misschien beval ik dan alsnog wel later als jou , als die van jou weer zoveel eerder komt en die van mij weer zoveel later )
hihi ben al blij als die van mij ooit naar buiten komt Ik dacht bij Daimy echt dat ik voor altijd met die buik zou lopen
ha ha super al die dansjes vannilivi helemaal to! Ben alleen een beetje voorzichtig het zijn alleen een paar vegen bruin maar het zet nog niet door helaas in rood bloed. Meen me te herinnneren dat milli dat ook heeft gehad toch? en verder geen ongesteldheid kreeg... Vind het wel spannend maar denk dat ik pas mee ga dansen als echt de duivels met rood bloed langs komen dan heb ik echt zekerheid en kan ik gaan tellen en rekenen over vruchbare dagen enz vind het wel heel leuk dat jullie met me mee dansen alvast en duimen en hoop dat het ei van vannilivi gaat komen hup hup kom maar op! Denise jij maakt het ook wel spannend met testen hoor mischien als je over een paar dagen weer zou testen dat het dan meer duidelijkheid brengt. trouwens wat moet ik nou invullen bij ff over dat bruin verlies niks of ietsz of kan ik maar beter wachten tot het echt rood is ? Sylvia jij hebt wel een spannend lijf met al die kwaaltjes lijkt me ook wel moeilijk hoor maak je je zelf altijd wel gek lijkt me hopelijk is het niet voor niks deze maand en kan je gaan genieten!