Welkom nieuwe meiden, gezellig! Lammetje: spannend dat bruinverlies, we hopen met zn allen dat het gauw rood wordt! Vind het wel irritant hoor, die kwaaltjes...het zal allemaal wel weer niks betekenen helaas.. Ik zou zo graag een positest willen!
@ Sab85 super leuke banner! @ Sylvia die plaatjes haal ik van www.tinypic.com als je daar bij zoeken bv dancing in vult krijg je ze en er staat dan ook meteen een link bij die je hier kunt plaatsen! Spannend weer bij jou! Ik leef met je mee en blaas die temp omhoog! Nieuwe meiden welkom hier! @ lammetje ik zal nog een dansje doen voor rood bloed!
Lammetje: Whoehoe! Goed man! Hopelijk zet het goed door! Sab: 22e nod, maar voel al heel duidelijk dat ik ongesteld ga worden. Toen ik zwanger was had ik hele andere symptomen en nu echt overduidelijk menstruatieklachten. We doen het ook rustig aan hoor, niet perse rond de eisprong klussen. Afgelopen maand hadden we een week na de eisprong (die voelde ik) bijna iedere dag sex, terwijl we de week voor de eisprong (vruchtbare periode) het druk hadden en minder tijd en zin. Ik heb dan ook geen zin om tijd te maken om perse in de vruchtbare periode te klussen. Als het raak is ben ik heel blij, maar als het een paar maanden duurt vind ik het net zo prima. Cristel: Ook al zo'n bekend gezicht Denise: Hopelijk kan het niet zo veel kwaad bij jou. Ik heb begrepen dat het litteken van je keizersnee (van je baarmoeder) kan gaan scheuren en dan komt niet alleen de kleine in gevaar, maar ook jij. Ik snap dat je kriebels hebt, maar is dat je het risico waard? Ik zou echt voor je eigen veiligheid kiezen meid. Vanillivi: Ik wist dat helemaal niet, dat je dat daar kom opzoeken! Wat leuk! Sylvia: Wordt wel spannend nu voor jou he?
Hahahah k duim me helemaal sssssssuf voor jou en voor mezelf..hihi hier nog steeds niets hoor geen ongi geen klachten meer...alleen heeeeeeel veel honger
Klopt nog helemaal niets hier..wel balen maar ja we wachten rustig af! : ongi kom ongi kom, of stuur anders een posi test weerom weerom : ...tsja anders rijmt het niet
solly...hihi beetje melig.. Terwijl ik mega boos moet zijn want onze kat heeft voor de 2e keer in de box gepist..dussehhhh ben pissed off op onze kat
Heb ik ook hoor zon idioot hond van 1 jaar die nog van die vreugde plasjes doet maar dan een vreugde rivier zooo irritant grrr gaan we samen boos doen tegen die zeikerds!
mili hoop voor je op een posi test voor lammetje ook natuurlijk wat leuk om te lezen weer de kriebels worden zo alleen maar meer
Wauw, het is echt spannend hier Meiden, ik duim voor jullie! Vanochtend pretecho gehad, toch al 3/4d echo gevraagd. Super gaaf al is dit beebje weer net zo'n enorm beweeglijk muppetje als Sophie. Was dus lastig een en ander goed in beeld te krijgen haha. Maarrrrr ze kon heel duidelijk (en wij ook ) het geslacht zien....een meisje Ze garanderen met 16 weken niets (kunnen ze natuurlijk sowieso niet) maar op aandringen durfde ze het wel 90% zekerheid te geven. Wij zijn blij en dat wilde ik even delen met jullie. Verder zag alles er goed uit. Maar dat wordt natuurlijk met de 20 weken echo veel beter bekeken. En zijn dan benieuwd of ze weer een meisje zeggen. Oh ja, er kwam nu 1 januari uit, maar 2 jan. blijft de off. datum. Beebje dus in elk geval goed gegroeid gelukkig. xx Sophie
thanks! Ik begrijp dat jij inmiddel (heel erg) ongi bent balen joh! snel door naar de volgende ronde Cristel, ik heb dat ook hoor, hoe meer ik hier lees, hoe harder het gaat kriebelen Sophie wat super een 2e meid erbij! bij Daimy konden ze ook al met 17 weken 95% zeggen dat het een meisje was Echt superleuk, heb je ook foto's om te spammen?
nou ik word er super melig van al die dansjes ha ha lol Sophie leuk joh een kleine meid erbij word een dolle meiden boel bij jou (zou ik ook zooo graag hebben een meid erbij )
ik heb alle 2 al he een jongetje en meisje dus mij maakt het echt geen bal uit wat t wordt.. wilde het eerst een verrassing houden maar weet nu al dat ik dat toch niet kan hahah en ben niet eens zwanger.... nou wie is de volgende met positieve test