net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    cristel ik heb ook een jongen en een meisje mijn zoon is bijna 6 en mijn meisje 6 maanden
    voor het spelen met elkaar zou een meisje voor mijn meisje het leukste zijn want het verschil zou dan al 7 jaar zijn tussen nr 3 en nr 1 zeg maar en tussen de kleintjes maar een jaar.

Plus dat ik een meid wel heel bijzonder vind is toch heel speciaal moeder en dochter..

Heb tegen manlief gezegt als nr 3 een meisje word stoppen we en als het een jongen word doen we nog een poging ha ha hij trok me een gezicht

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Even een vraagje heb 2 dagen paar druppels bruinverlies gehad en nu 3 dagen iets meer maar nog makkelijk op te vangen in een inlegkruisje (klein) wat moet ik nou invullen op ff en moet ik het nou zien als een menstruatie ook al heb ik geen rood bloed?

(sorry vies verhaaltje geworden he :oops: maar ben wel reuze blij met mijn vieze verhaal ha ha ;) )

dancing jeh dancing 8)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien spotting?

hier nu 5 dagen na ei, temp is heel stabiel.

jongen of meisje? maakt me hier niet uit. Bij de eerste ging ik 99% voor een meisje en bij de echo zagen we toch echt iets anders.

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Wij hopen bij een volgende zwangerschap op een meisje. Lijkt ons leuk voor onze dochter. Wie weet?

5. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Wij hebben een zoontje, zou er ook graag een meisje bij willen, maar weer een jongetje is ook leuk :D

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    hmmm spotting lijkt me niet want mijn temp is laag marloes heb hem bij ff maar als lichte menstruatie ingevuld maar of het dat nou is als het nog niet rood is hmmmm....

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oooh lammetje wat leuk een 4e hahaa.. wij willen er wel 4 :) mannetje lief gelukkig ook..

ja bij alle 2 heeft zn leuke dingen bijv een meisje kun je veel leukere kleertjes voro kopen enzo... en praten meer met je vinde shoppen leuker :p etc

ee jonegen knuffelt meer met zn moeder :D

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    lammetje dat is ook wat dat t niet doorzet of misschien was t dat ik weet niet hoelang je normaal vloeit.. ik voorheen best lang... maar na mn operatie dr is 1 eierstok weg gehaald... werd t korter.. ben van een volle week naar 4 dagen gegaan :) en een kortere cyclus ook van 32 dagen naar 26 dagen

maar hoe t nu wordt geen idee mn ongi is nog niet gekomen

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Leuk zeg! Hihi weer een meisje, hahah ff afwachten nog maar zou wel leuk zijn he? Geniet er van!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nee hoor was het maar waar, hahah. heb nog geen ongi gehad, dacht dat ik het werd. Had wat helder rood bloed, vooraf wat bruin, en daarna ook beetje. Maar verder niets :( Wel test gedaan, want tjsa we klussen wel :) maar was nega. Dussss niets nog hier :)

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee is geen ongi, ongi is alleen rood bloed :D helaas dus nog ff wachten meis!

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mili geef jij ook bv? en oo knog niet ongi?

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh jammer :(

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Cristael ik heb nog maar eileider heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad daarna mooie cyclus van 32 daarna zwanger en is een meisje geworden dus was ook aardig regelmatig gelukkig

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik had voor deze operatie 32 dagen cyclus 7 ongi na de operatie 26 daggen cyclus 4 dagen ongi.. ennu is t maae afwachten

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben 3 weken geleden voor t eerst ongie geweest, is wel opgewekt door primolut.

Voor mijn zwangerschap was t altijd 28 dagen, dus ik moet volgende week eigenlijk mn ongie krijgen. Ben benieuwd hoe lang mn cyclus is

17. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hallo dames!

mag ik me bij jullie voegen?ik ben 10april bevallen en had al direkt weer de kriebels om terug zwanger te worden.....
    we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen maar lettten nog een (klein)beetje op.vanaf januari gaan we echt weer goed aan de slag ;)
    ik ben trouwens wel al 14dagen overtijd maar had voor onze jurre ook een cyclus van 40-50dagen

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Meiden ik weet niet of jullie het al ergens hebben, maar wat dachten jullie van een lijstje?
    met onze namen, hoeveelste kindje, hoelang we al bezig zijn enzo? Misschien wel fijn? Ik knutsel wel even wat ik elkaar, ben nogal van de lijstjes geloof ik :p

De Kriebel lijst

Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde NOD :
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde NOD :

als iedereen zichzelf er nou even bijzet?
    is maar een voorbeeldje hoor, als jullie nog ideeen hebben voor wat er nog meer op kan hoor ik het graag.

19. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    haha sab zit je hier nu ook al te spammen met je domme plaatjes?haha
    pfff weet niet of me dit goed doet hoor..... ik wil nu nog vlugger!haha

20. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hey Dames...

Ik miste meteen na me bevalling tot aan nu mijn zwangerschap !
    En als ik zwangere vrouwen zie, dan krijg ik weer de kriebels :D

Maar goed, mijn verstand zegt dat ik beter nog even kan wachten... Voor het zwanger zijn zou ik het zo doen ! Maar er komt ook een kindje natuurlijk, en tot nu toe heb ik mijn handen vol aan Damani :D

We zijn op zoek naar een groter huis en misschien wil ik eerst trouwen... En de dag na m'n trouwen er weer voor gaan !
    Ik moet wel zeggen dat ik geen pil heb en dat we het gewoon 'veilig' doen, dus de kans dat er iets mis gaat is er, maar dan is het ook gewoon welkom :D

-X-

Deel Deze Pagina