mja blijkbaar niet.wis me maar van de lijst.ik hou het wel bij ons ander topicje,daar waar iedereen welkom is meiden,succes met zwanger worden !
Nou was niet lullig bedoeld, maar vind het raar dat jullie nu opeens wel reageren, als het misschien gaat om een zwangerschap die snel na de ander komt.
pff maak ik me niet druk in hoor sab.vind het wel jammer niet alle meiden hier te leren kennen.die zijn wss niet allemaal zo. maarkom,einde discussie voor mij.zie je ergens anders wel
zoals ik al eerder zei, een vriendin van mij moest een jaar wachten na haar keizersnede, dus ik was verbaasd toen ik jou hier tegenkwam uiteraard helemaal je eigen keus, ik was gewoon nieuwsgierig
ja het lijstje was alleen maar goed bedoeld hoor, zodat de nieuwe meiden hier de oude ook leren kennen..maar blijkbaar niet gewaardeerd...
denise meid,maak je niet druk.we laten je lekker op je gemakje.van ons(of toch allesinds van mijn)heb je geen last meer. en hou er nu maar over op aub of er komt hier een slotje op en dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor.was niet de bedoeling. groetjes
hoho dames, laten we het gezellig houden Natuurlijk is iedereen welkom hier, maar gesteggel is natuurlijk niet zo leuk.
De Kriebel lijst Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 7 juli Soooooooooooooow ik lees even een dagje niet en dan ineens zoveel er bij en gesteggel om niks! Nieuwe dames tuurlijk zijn jullie welkom! Maarre misschien goed om je voor te stellen...dan komt het wat anders over en leren we jullie ook weer kennen.... Welkom iedereen en hoop dat iedereen snel weer zwanger is!
jaik hoorde ook dat het hier heel gezellig was maar vind het jammer als iemand dan 'de oude' meiden mist, net of wij hier geen berichtjes mogen plaatsen? zo leren wij de rest natuurlijk ook niet kennen
Heb niet gezegt dat jullie hier niet eens mogen komen of zo. Bedoel, ik reageerde ook niet echt vaak in April Mama's, omdat er toch overheen gelezen word zeg maar. En jullie zijn al allemaal een groep bij de April Mama's, die gewoon altijd gezellig met elkaar praten en zo, maar ik had een beetje het gevoel dat ik er een beetje buiten stond zeg maar, daarom kwam ik ook niet meer zo vaak. Wil dan bij deze mijn excuses aanbieden, Sab en Tearke, had ook netter kunnen reageren.
ja denise had je idd kunnen doen maar ja,daarmee laat ik jullie nu toch maar op jullie gemakje met de oude meiden.wil me niet mengen,jullie zijn wss ook al hecht he.... dus succes allemaal
Denise. Ik wil dit liever niet op dit topic doen, maargoed. Je weet zelf denk ik wel waarom niet iedereen je even graag ziet bij de april mama's. Als jij je na een paar maanden meekletsen opeens onder een andere naam aanmeld, en doet of je iemand anders bent , om vervolgens iedereen in de maling te nemen, kan je verwachten dat dat niet echt gewaardeerd wordt meid.Je wordt gewoon niet meer serieus genomen(ja iedereen weet daarvan want we hebben pb gehad van het beheer toendertijd) voor de rest ging het ook helemaal niet om jou hier, iemand plaatste net een bericht dat ze hier niet meer zou komen, omdat er teveel nieuwe bij waren. Daardoor voelden wij ons niet echt gewenst, Had niets met jou te maken. Verder vind ik het lullig dat wij nu de sfeer verpesten hier, dus ik ren maar weer snel naar de april mama's terug
Mamamirella: Welkom ook hier! Mili: Haha je weet maar nooit, zolang je nog niet ongi bent kan alles Haha wat een hoop aprilmama's hier ineens! Heb ik jullie aangestoken? Sophie: Wat leuk! Weer een meid! Denise: Ik kan me niet herinneren dat ik niet op je gereageerd heb, dus ik voel me maar niet aangesproken. Ik was benieuwd of je dat risico wilde nemen en dat bedoelde ik heel goed. Neus: Voel je je alweer een beetje goed? En Joyce, waar ben jij gebleven? Sylvia, jij moet nu iedere dag testen toch? Zie je al heeeeeeele vage streepjes? Hier breekt één dezer dagen mijn ongi door. Ik voel het. Maar omdat wij niet op de klok klussen kan je er zo naast zitten. Het maakt mij niet zoveel uit wanneer ik weer zwanger ben, als ik al zwanger kan worden opnieuw. Bij de eerste was het heel snel raak, maar of het een tweede keer lukt moet je altijd afwachten natuurlijk. Zo, nu ga ik lekker naar bed, morgen gaan we op vakantie! Yauw!
nou ik dacht dat ik t al wel gedaan had maar anders hier.. ik ben cristel ga 13 aug terug verhuizen met gezin naar nederland woon nu nog in de states... ik heb al een mooie dochter van bijna 2 jarig op 7 aug en een mooien zoon van 4 maand geboren op 5 maart verder heb ik 1 miskraam gehad met 16 weken.. wat verkeerd uitpakte sorry maar mn kleur onder broek vertel ik niet ik vind t wel jammer dat er geen nieuwe mensen gewenst zijn door iedereen want er komen natuurlijk wek nieuwe mamas met kriebels bij zoals april mamas anders misschien per maand kriebel mama topics doen?
Cristel ik denk dat het iets te zwaar opgevat wordt hoor, zo was het vast niet bedoeld. Volgens mij bedoelde Marloes een beetje dat het eerst lekker te volgen was, en je ook een beetje wist wie wie was en ineens de pagina's vooruit vliegen met een stortvloed aan nieuwe mensen. Ik denk niet dat ze het kwaad bedoelde, het is maar net hoe je het berichtje opvat. Meiden, wij gaan lekker even een weekje weg. Hond mee, baby mee, schoonmoeder mee (grrrrrr), stiefzoontje (7) mee, vriendinnetje van stiefzoontje mee. Kortom met z'n allen in het busje haha. Allemaal veel eitjes toegewenst de komende week, en dan het liefst bevruchte...
Nikita veel plezier! Heb jij net zo'n schoonmoeder als mij? hihi Ik geloof dat ik mezelf ook al had voorgesteld. Ben melina, 20 jaar oud en bevalling op 19 oktober van een geweldige zoon. Sindsdien kriebelt het eigenlijk al voor een 2e maar afgelopen maand hebben we de knoop doorgehakt, vanaf deze maand gaan we voor nummer 2. Ik hoop op een meisje, dat deed ik bij de eerste al lijkt me leuk om lekker te tutten. Mijn NOD is 15 augustus, ik heb al wat ovulatietesten gedaan maar nog geen eisprong gehad. Ben benieuwd!