Ha ha Belgie de andere kant van de wereld! Mooi he! Mijn vent komt echt van de andere kant van de wereld maar doo Maxima weet iedereen nu wel waar Argentinie ligt en door Julia's Tango weer iedereen ook dat het geen 3de wereld land is. Nu snap ik ook de keuze voor jullie dorp. Wel fijn bijna zijn ouders in de buurt. Dat is ook de reden van ons om richting mijn ouders en zusjes te verhuizen. Is niet ver hier vandaan hoor. Maar 30 a 40 km. Maar geen leuk huis te vinden en harstikke duur. Grappig genoeg ken ik ook geen Belgen om mij heen. Word je als buitenlander gezien? Inburgeringscursusje.
ik ben ook een echte betuwe boerin heerlijk de buitenlucht! Ben vandaag lekker op de fiets gestapt met mijn zoontje een lekker middagje op een kasteelboot gezeten best leuk allemaal ridders en "pinsessen ". Lijkt me ook reuze leuk om te bbq en in het bos pijl en boog mee smullen maar!
Het is inderdaad maar net wat je gewend ben ik als stugge betuwe boerin ha ha grapje praat gezellig met iedereen en iedereen is ook kei aardig hier! gaan we richting "grote stad " zoals vandaag merk je dat je gewoon een voorbijganger ben zie je drugs lui zatte mensen en irritante tieners geef mij dan maar de boeren en boerinnen1
Hallo meiden, Voel me vandaag extra gelukkig, zal door de zon komen Heerlijk heh. Gaby, wat leuk dat je in Zuid-Amerika hebt gewoond. Voor lange tijd? Sofieke, mmm krijg zin om te bbqen. Lijkt me ook wel wat om in een knusse buurt te wonen. Leuk dat je belgische bent. Vind ik altijd zo'n charmant taaltje Apart heh dat sommige mensen hun dorp niet uitkomen. Gaby, huizen zijn hier ook zo duur. Als we een leuk huis zien, is het niet te betalen helaas. Dan blijf ik liever nog even in ons appartement wonen. Lekker ruim en heerlijk sfeertje. Als we gaan verhuizen, willen we het goed doen. Lammetje, wat klinkt dat spannend een kasteelboot Vanmiddag heerlijk de 'stad' in geweest. Lekker gewinkeld. Op een gegeven moment hoor ik toch een gesmak. Kijk ik naar Sophie, zit ze uitgebreid op haar duim te smakken. Ze heeft haar duim gevonden Zooo'n schattig gezicht. x Sophie
lees zo nog even bij... maar hier gaan we beginnen met ronde 2.. vandaag ongesteld geworden. Gelukkig weer een kortere cyclus. nieuwe nod ook nog even berekenen
Wat jammer Marloes. Wel positief idd een kortere cyclus. Hopelijk is je ongi snel voorbij en is het deze cyclus raak x Sophie
Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor.... Gaby - 35 - 3 mei - 1ste ronde - 'n 2de kindje Sophie - 34 - 1e cyclus na mk wachtend op eisprong - 1ste ronde - 'n 2de beeb Sofie - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje Marloes - 27 - 11 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje Joyce- 27 -start de volgende ronde voor 'n 4de kindje Goedemorgen! De thermometer er maar bij gepakt vanochtend. Temp. van 36,3. Dat betekent zeer ws dat eisprong nog niet geweest is. Klopt dus met ovutesten. Heb de 6 maanden voor ik zwanger werd van Sophie erbij gepakt. Na ovulatie altijd vanaf 36,5 en hoger. Lijkt me dat ik daar ook redelijk vanuit kan gaan. Betekent ws dat mn lijf eerst rustig is bijgekomen en nu hoop ik snel eisprong. Ze zeggen ook dat als je nog hcg in lijf hebt er geen eisprong kan komen. De 1e 1,5 wk na miskraam heb ik in elk geval nog (op laatst) zeer licht streepje gezien. Daarna zo goed als weg. Ach, t blijft afwachten x Sophie
goedenmorgen allemaal, hier sinds vanmorgen wat bloedverlies dus ongi is begonnen maar hoe moet ik nu de banner aanmaken had zonder pil cyclus van 28 dagen moet ik dat nu weer aan gaan houden? sofieke wat leuk ik woon op het randje van zeeland binnen 10 min ben ik in zelzate alleen hier word je als niet zeeuwse moeilijk geaccepteerd woon hier nu 4 jaar en na een jaar had ik alweer heimwee naar katwijk maar me ventje vond de rust hier toen wel erg prettig en nu heeft hij toch ook wel heimwee haha en wat betreft andere kant van de wereld idee dat gevoel heb ik wel sinds we hier wonen moet 2 en half uur rijden ongeveer voordat ik bij mn ouders ben (wonen in weesp) en dat is niet altijd even makkenlijk om snel langs te gaan enzo. gisteren een super leuke middag gehad met de kids we zaten lekker in de tuin met de stoepkrijt en toen kwam de oudste met een idee om een kleine picknick te houden haha dat hebben we dus ook gedaan heerlijk als je de kids ziet genieten dat is balen marloes maar wel beter dat je cyclus korter is nu toch? sophie hopen dat je eisprong nu snel komt en dat het raak mag zijn zou te gek zijn. lammetje gaaf joh een kasteelboot hier hebben ze dat soort leuke dingen niet enige wat we hier hebben is toversluis is soort overdekte speelplaats met ballenbak enzo maar dat is een half uur rijden met de auto dus dat kunnen we alleen in het weekend doen :S verder alles goed met iedereen? groetjes joyce
Ha Joyce, nu ga je dus officieel aan je eerste en hopelijk ook laatste ronde beginnen Ik zou je banner dan op 28 dagen zetten. Heb je door ontpillen wel eens langere cyclus gehad? Doe je ovutesten o.i.d.? Dan kun je aan de hand van eisprong straks ook nog bepalen hoe lang je cyclus is. x Sophie
Ik zag dat ik in de kast nog wat matecare ovu testen heb liggen. Misschien ga ik die maar gebruiken om wat inzicht te krijgen in mijn cyclus deze maand.' Ze zijn nog maar een paar maanden goed. Wie weet hoelang je moet wachten op de uitslag van een uitstrijkje, die moet ik morgen maken maar wij willen er deze maand graag gaan voor een beeb. De uitslag zal wel na mijn eitje zijn. Hmm dan zouden we nog een maand moeten wachten. Dat lijkt mij balen. We willen er nu echt voor gaan.
hoi sophie ik heb maar 28 dagen aangehouden omdat ik voordat ik zwanger werd van damian ook een cyclus van 28 dagen had maar dat was met een lichtere pil en toen had ik geen last van ontpillen nu dus maar afwachten. ik wil eerst deze ronde maar afwachten hoelang die duurt en vorige keer voelde ik me eisprong duidenlijk en dan kan ik altijd nog ovu testen gaan gebruiken ben niet zo geweldig met elke dag op bepaalde tijd een testje doen wel spannend weer hoor haha. gaby volgens mij duurt dat een week voor zover ik weet anders even vragen bij de arts hoelang het duurt voor je uitslag hebt vaak zeggen ze dat ook wel succes alvast. groetjes joyce
Hoi Gaby, toen ik m'n spiraaltje in juni 2006 eruit liet halen, heb ik ook uitstrijkje laten maken. Volgens mij toen een week op de uitslag gewacht, maar heel zeker weet ik het niet meer. Succes morgen! x Sophie
Joyce en ik denken allebei een week, dus kans groot dat het klopt Joyce, handig dat je je eisprong voelt! x Sophie
Hoi Dames, Wat spannend al die dagen ik kijk altijd even met jullie hier mee... En ik ben ook begonnen sinds 4 april dus spannend.. Ik heb het me ouder svertelt dat we er mee bezig zijn en ik heb het gisteren aan mijn zussen vertelt, en dan krijg je wel leuke andwoorden maar ook van kan je het wel aan? en de ander denk dat het te vroeg is hehe... Nou eigenlijk moet ik het naast me neer zetten dat niet iedereen geweldig er op reageerd. En niet te veel denken wat andere er van denken. Denken jullie daar wel eens aan, wat andere er van denken? Kijk ik heb al 3 kids en ben nog jong mischien dat sommige daarom zo denken? en als ik mensen vertel dat wij graag 4 kinderen willen kijken ze me aan of ik wel wijs ben in deze tijd 4 kinderen? Naja genoeg geklets over mij... Ik geniet lekker van de zon en hoop dat jullie snel er voor kunne gaan of snel zwange raken meiden.. Knuffiesss... en fijne dag..
Hi meiden, Bedankt voor het antwoorden. Hmm een week, dat zou ik volgens mij net redden met mijn eisprong haha. Als ze een go geven kunnen we er dat weekend erop er voor gaan. Zou wel fijn zijn anders zitten we weer een ronde verder. DutchAngel, ach als je altijd rekening moet houden met de mening van anderen dat heb je geen leuk leven. Jij moet doen wat jouw hartje ingeeft. En als jouw man er het zelfde over denkt.. wat houd je tegen. Jullie moeten er hetzelfde over denken. Ik denk dat wij ook wat reacties gaan krijgen als we snel zwanger zijn. Maar WIJ willen dit. En de rest kan mij eerlijk gezegd niets schelen. Scheelt misschien dat ik ouder ben en mij steeds minder van andere mensen aantrek. Wel geleerd in de loop der tijd. Joyce zou het nu al raak kunnen zijn? Je maakt je eigen geluk! Liefs, Gaby
haha ja ik heb ook ooit een keer een uitstrijkje gehad en volgens mij moest ik toen een week wachten op de uitslag en idd het was super handig kon ook niet missen want verging echt van de pijn duurde niet overdreven lang maar liep er gewoon echt ff krom van en die maand was ik dus ook zwanger van damian is natuurlijk niet gezegt dat het nu weer zo is want met de meiden merkte ik niet eens dat ik zwanger was in het begin tis dat me man me gedrag beetje vreemd vond dat ik op zijn advies toen had getest haha. hoi dutchangel wat leuk joh ook voor de 4de en die reakties die jij nu net zei herken ik toen wij vertelde voor een derde te gaan maar toen het eenmaal zover was en de echo hadden gezien sloegen ze om als een blad aan een boom. me moeder die maakte alweer een grapje gisteren we gaan in september op onze uitgestelde huwelijkreis (na 2 jaar) toen zei ze je waagt het niet he om weer zwanger terug te komen haha me ouders weten dat wij nog graag een kleintje willen maar niet dat we er nu al voor gaan me schoonouders daar integen zijn wat minder enthousiast erover die vonden het al niks dat ik toen zwanger was van me 2de dochter maar daar heb ik geen boodschap aan het is ons leven en onze keus en tja we houden nou eenmaal van een groot gezin en het is altijd nog maar de vraag of het mag lukken en als het lukt is dat een zegen zo zie ik het. groetjes joyce
gaby nee nu is het niet raak hoor haha was nog aan de pil en vanmorgen begon het bloedverlies al is het nu meer slijm geworden hmz zal in de loop van de dag wel erger worden wat ik wel lekker vind nu is dat ik totaal niet sjachie ben en ook geen krampen vorige maand wel dus joeppie misschien een keer zonder krampen en ongemakken erdoorheen en idd gaby het is jullie keus laat andere hun mening er maar over hebben dat is hun probleem niet die van jullie jullie willen graag nog een kleintje wat is dan het punt niks toch en ik hoop dat je de uitslag op tijd hebt dan kan je er flink tegen aan haha. groetjes joyce