Jee druk hier zeg pfff nou weet ik bniet meer wie wie is ha ha beetje blond! nikita zou dat dan kunnen 5 dagen bruin (echt diarree bruin spotting sorry vies praatje) heb zelf idee als ik mijn temp kaartje zie dat het toch meer een menstruatie achtig iets is.. Vannilivie lekker klussen meid succes en natuurlijk ga ik voor je duimen! en natuurlijk bedoelde marloes het niet lullig maar is het inderdaad een beetje moeilijk volgen maar alles went hoor als het goed is gaan er straks een heleboel naar de mama s toe dus allemaal maar snel zwanger worden!
vanillivi... heel veel klus plezier dan he dat t snel mag lukken en sowieso wel een feestej waard dat de duivels weg zijn lammetje is t echt in 1 keer zo druk dan?
moest ineens zoooveel blz lezen maar das wel gezellig hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd! Missy m ik wilde ook heel graag een meisje bij de eerste en dat werd een jongen maar nu heb ik in december een meisje gekregen en ohhhhw wat is dat ook leuk zeg lekker tutten hoop nu op weer een meisje (dan zijn we in de meerderheid girl power rules ha ha ) nikita je schoonmoeder mee op vakantie ha ha ik neem moetie ook altijd mee maar dat is mijn eigen moeder is toch anders denk ik ... mijn vader is overleden en dus nemen we altijd moeders mee (ook handig als oppas af en toe ) ze weet wat en hoe en het werkt altijd super met zijn allen ! jij vind het geloof ik niet zo leuk is ze errug dan of vind je het lekker met je eigen gezinnetje? Hoe dan ook veel plezier!
Heey tearke welkom hier en je hoefd echt niet terug te lezen hoor we kletsen genoeg (en de banners zeggen het belangrijkste he ) Je bent hartstikke welkom hier hoor net als alle anderen en wens allenveel klusplezier toe! Hmmm wil niemand vergeten te begroeten maar zal best wel gebeuren sorry sorry.... Sab hebben al de april mama s zon mooie banner super joh leuk gedaan! Effe voor de lijst ik ben lammetje ben al 3 maanden aan het tempen maar geef borstvoeding en had /heb nog geen cyclus. De laatste 5 dagen had ik wat bruinverlies maar of ik dat als ongesteldheid moet tellen? Mijn temp is wel gedaald dus denk dat ik het maar zie als ongie (is ook spannender ha ha ) ehhh heb ik alles nu opgeschreven hoop het wel wil iemand mij erbij zetten vind het een beetje moeilijk met al die kleurtjes sorry.. Ben bevallen 29 december van een beeldschone dame!
Wij willen graag een tweede kindje maar ik heb nog geen vast contract bij mijn nieuwe baas. Ook heb ik een keizersnede gehad in december van mijn zoontje. De artsen vertelde ons dat we in juli weer mogen gaan proberen voor een tweede kindje. Zelf willen we weer in september gaan voor een kleintje. Het is zo een grote wens, wat moeten we doen? Iemand tips : : Groetjes lucky.
De Kriebel lijst Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 7 juli @ Lammetje ik heb je er bij gezet!
thanks vannilivi je bent een lieve meid! wat denk jij wil jij is naar mijn kaartje kijken ik heb de dag voor de daling voor het eerst bruinverlies gehad en dat 5 dagen denk jij dat het een ongesteldheid was? alvast bedankt! enne goede morgen iedereen!
@ Lammetje ik heb niet zo'n verstand van temperaturen enz, want ik heb dat nooit gedaan! Ik hoop dat het je ongi is, maar dan dek ik eerlijk gezegd dat het bloed nog komt! Ik heb deze cyclus voor het eerst ook 5 dagen bruin gehad voordat het bloed doorbrak. Was voor mij iets nieuws... Ik ben zooooooooooooo blij voor jou dat er eindelijk iets aan het gebeuren is! Goeiemorgen allemaal! Oude en nieuwe meiden het zal toch niet zo zijn dat iedereen deze topic nu links laat liggen he! We hebben toch allemaal kriebels! @ Marloes en Sylvia hoe is het met de testjes? Lijkt me zoooo spannend om elke dag ene testje te doen! Lijkt me ook wel gek...heb je dan toch telkens geen teleurgetseld gevoel ook al weet je dat het nog te vroeg is? Ik duim voor jullie!
lijkt me ook wel mega spannend zoveel testjes doen en inderdaad wel vaak teleurstelling het spannende wachten is ook wel leuk het gevoel van de spanning zou het zou ?het is ook een onderdeel van het zwanger worden eigenlijk ook leuk toch? in ieder geval ben ik wel heel benieuwd naar wat jullie ontdekken en welke dag maar snel zwanger worden dames! mijn bruinverlies is helemaal verdwenen geen rood gehad ja 1 stip ha ha maar dat teld niet . Heb wel mega pijn in mijn rug vandaag en kan al een paar dagen mijn bed niet uit komen s morgens toch lijkt een zwangerschap niet aan de orde aangezien mijn temp laag is hmmm moeilijk hoor weet ik nog eigenlijk niks Heb ik bruinverlies gehad ik helemaal blij komt er geen rood bloed grrr IK WIL ONGESTELD WORDEN! NU!
He, Hier nog iemand met kriebels. Wij gebruiken verder niks, dus we zien wel wanneer het weer raak is.
De Kriebel lijst Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - e ronde - NOD : Missym - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 7 juli Dames ik heb het lijstje even aangevuld hoop niet dat jullie het erg vinden! Ik hoop dat de gegevens kloppen en als iemand eraf wil of erop laat maar horen of verander het zelf! @ lammetje ik heb dit duiveltje al naar jou gestuurd...hopelijk komt hij aan! Ik heb de route nog goed uitgelegd!
De Kriebel lijst Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ? Missym - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 7 juli Ik heb er ff bijgezet dat dit de 2e ronde is. M'n cyclus is anders dan voor de zwangerschap, dus weet mijn NOD niet precies.
ik heb 2 dgen terug toch een een testje er tegen aan gegooit was nega dat wist ik wel en kon ook bijna niet anders maar die missleijk heid en duizelingen moeten regens vandaan komen dacht ik maar ja ik ben ook nog steeds niet ongi geweest na de bevalling... geef ook bv.. niemand een positieve test ?
Hey lammetje, leuk dat je een berichtje had achtergelaten bij ons! Femmigje, jij ook hier? Tijd niet gesproken, hoe is het met Danio? Jullie gaan er dus ook alweer voor, leuk joh! Nog een april mama erbij hihi. Lammetje nog steeds geen rode vlag? Nog geen posi test bij niemand? buddy, dat had je niet verteld van he van dat testje...
Help, nu zijn de kleurtjes weg Zoals de meeste meiden weten heb ik 2 weken geleden een vmk gehad. Wanneer mijn NOD is? Geen idee, want mijn lichaam is enigszins op de hobbel gegaan. Na mijn vorige miskraam had ik een korte cyclus en was na 3 weken weer ongi. Maar nu? De tijd zal het leren. De Kriebel lijst Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ? Missym - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 7 juli Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 2e ronde (na vmk) - NOD: ? O ja, het gaat best goed met mij. We gaan aan het eind van de week een week naar de Veluwe, heerlijk! Verder klussen we maar wat raak, we zien wel weer. Gek genoeg durf ik nu geen testen te kopen. Heb de vorige keer zoveel nega gehad (jammer van het geld) en vervolgens een miskraam Maar ik denk dat ik als we terug komen van vakantie ik niet lang wacht en er toch een test tegenaan gooi ... Liefs
heey mama van danio (vond je naam zo moeilijk om te schrijven ha ha ) welkom hier en veel klus plezier hoop voor je dat het snel raak is en we met zijn allen naar de april of mei mamas gaan! heey neus meid leuk joh op vakantie bij mij in de achtertuin ha ha veel plezier en wie weet kom je zwanger terug! cristel balen van je negatieve test en super dat je ook nog borstvoeding geeft! Sab hoi hoi helaas heb ik nog geen rode vlag maar ik heb van lieve vannilivie een duivel gekregen ga hopen dat hij een tom tom heeft! thanks vannilivie top meid!
Hallo, ik ben een meid van 25 jaar en heb 2 kinderen ( 2 jongens) waarvan de oudste 6 en de jongste 2,5 jaar is. Ik zal jullie vertellen hoe het bij mij was gegaan.. Toen ik zwanger van me eerste was, was voor iedereen van de familie een schok! Iedereen vertelde mij dat kan je niet aan, je bent pas 18 jaar, familieleden hadden achter me rug afspraken gemaakt met het abortuskliniek zonder dat ik het wist (dacht dat het voor een echo was in hoeverre ik zwanger zou zijn). Maar heb me eerste kindje toch gehouden ( gelukkig anders had ik niet zo'n mooie jongen als dat ik nou heb van 6 jaar ). Alle contacten met me familie waren verbroken. Ik stond er alleen voor, had de relatie verbroken met me toenmalige vriend. Vier maanden later nadat ik bevallen was van me oudste zoon had ik mijn huidige vriend ontmoet waar ik nou mijn 2de kindje mee heb van 2,5 jaar oud. We gaan nou alweer bijna 6 jaartjes. Bij de 2de van ons ging het ook moeizaam, omdat we tenslotte me oudste ook hadden, niemand was het er mee eens. Toen puntje bij paaltje kwam, was iedereen verliefd op ons jongste zoon! Bij ons zit het niet mee, dat familieleden blij zijn als we een kindje krijgen! Maar we hebben het toch gedaan en voor zover ik weet redden we het tot nu toe hartstikke goed! Ik heb het hun niet bewezen dat ik het aan kan, ik heb het me zelf bewezen, dat ik het kan! En nou ben ik alweer 2,5 jaar verder weer zwanger ( 4 weken en 3 dagen). Moet ik me nu nog steeds verantwoordelijk voelen hoe mijn of mijn vriend familie denk over de zwangerschap? Ik heb het nog steeds niet gezegd, heb alleen me vriendinnen op de hoogte gebracht me zusje en me oma! En iedereen vond het hartstikke leuk! Kmoet het me ouders nog vertellen en me vriend moet het zijn familie nog vertellen Maar we hebben besloten dat we er nog mee zouden wachten totdat ik 3 maanden zwanger ben. MAAR UITEINDELIJK ZIJN WIJ VERANTWOORDELIJK VOOR ONZE ZWANGERSCHAP EN NIET ZIJ. En als ze er niet achter staan heel JAMMER, maar zo moet het leven dan maar zijn! Veel liefs, Shenny
De Kriebel lijst Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 2e ronde (na vmk) - NOD : ? Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ? Missym - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 7 juli @ Neus ik heb de kleurtjes er even bijgehaald! @ Shenny welkom hier... @ Sylvia ik ben benieuwd hoe het vandaag is met je lijntjes! Spannend! @ Marloes hoe istie bij jou? @ Lammetje al rood gespot? @ Cristel balen van de negatest! Hier verder weinig nieuws. Klussen klussen en nog eens klussen
Hey meiden, Welkom aan alle nieuwe, gezellig! Leuk ook zo'n lijst ja, ik zal hem zo ook ff kopieren. Ik ben helaas veel eerder ongi geworden...bah.. Ik had zaterdag eigenlijk pas mn nod...Maar dit is de eerste ronde na mn eerste ongi na bevalling (heb lang bv gegeven) het is best wel baln ja, had er een goed gevoel over..maar helaas dus. Ach, ik moet niet zeuren, is nog maar de eerste ronde..maar bleh, wat kun je je altijd rot voelen als je ongi wordt... Neus, hoop dat je snel meer weet en snel weer zwanger bent en blijft! Vanillivi: Ik ben dus ongi geworden helaas... Liefs Syl