He Sab: ik idd ook hier. Met Danio gaat het super goed. Hij groeit echt hard. Whaaaa, waar blijft de tijd. Met Daimy ook alles oke? Cristel: ik zag jouw naam hier ook al voorbij komen, gezellig. Dus nog een brusje voor Cailynn en Yorgos? Nikita: jij dus ook alweer kriebels? Leuk. Shenny: succes met je zwangerschap. Niks van anderen aantrekken. Je doet het prima zo te lezen. Sylvia: balen dat je ongi bent geworden, succes deze ronde. Neus: ook veel succes en een fijne vakantie. Vanillivi: ook succes. Lammetje: idd, de naam Femmigje kom je niet vaak tegen. Mama van Danio vind ik eigenlijk ook wel zo stoer klinken. Ook succes. Dames, tot vrijdag zal ik nog wel aanwezig zijn, daarna heeft m'n mannetje 4 weken vakantie. Heerlijk, lekker genieten met z'n drietjes. We gaan een week bij m'n ouders kamperen en bij m'n schoonouders, dus zal dan niet vaak op de site zijn. Succes in ieder geval en ik ben benieuwd.
heey syl balen meid van je ongesteldheid meid grr had je zo een beebje gegunt ! Ik heb nog steeds geen rood en verwacht het niet meer ook want heb al 2 dagen geen enkel verlies meer van welke kleur ook balen heb ook geen idee hoe ik dat bruin verlies in moet vullen of moet zien ivm ff heeft iemand tips hoor ik ze graag (zou graag zien dat ik het als ongesteldheid meot zien maar ja .....) dames fijne dag en veel succes vannilivi veel klus plezier!
Sylvia balen zeg van je ongie! tis wel ronde 1 pas natuurlijk, maar je hoopt toch altijd dat het meteen raak is..hopelijk ronde 2! Femmigje fijn dat alles zo goed gaat met Danio..we misten je al op het forum hoor, we hadden een dano, een dani en natuurlijk jou danio, maar alleen de mama van dani schrijft nog mee Fijne vakantie geniet er lekker van! (en wie weet is het wel meteen raak ) Met Daimy gaat het ook super, ze is morgen alweer 3 maanden en groeit ook als kool! De tijd vliegt idd Neus een fijne vakantie en veel klusplezier Lammetje wat ontzettend k*t dat het nu helemaal gestopt is en dat je nog niet ongie bent zo weet je ook niet waar je aan toe bent he Shenny welkom hier! En het is jou leven hoor, nix van andere mensen aantrekken! Nikita ook nog een fijne vakantie! ook al ben je misschien al weer bijna terug vannilivi zijn de duivels alweer vertrokken? oh ja sylvia ik las in de lounge jou topic (dat was jij toch?) en ben nu wel heel nieuwsgierig of die vrouw het nog heeft opgestuurd? hier even wat minder ben gisteren van bovenaan de trap naar de beneden gevallen, of eigenlijk gestuiterd. Nu dus mijn hele rug en billen paars en 1 hand ligt echt helemaal open. niet echt fijn maar ben allang blij dat ik Daimy niet bij me had [-o< dus ik heb dit hele verhaal zorgvuldig met 1 hand getikt
thanks! Ja ik heb ze op bestelling gemaakt bij de april mama's geloof dat ik er al een stuk of 5 gemaakt heb nu
Sab: ik wil ook wel zo'n mooie banner. Ik ben idd niet vaak meer bij de aprilmama's. Er werd namelijk niet vaak meer gereageerd. Tja, waar doe je het dan voor he. Mooi om te horen dat Daimy het ook zo goed doet. Sterkte met je rug e.d. en kalm aan. Ik ga nu ff zonnen.
femmigje jaaaa ik ook hier gezellig dat je er ook bent dus ik neem aan dat t goed bevalt sylvia wat jammer nou! hopelijk deze rnde raak!
och sab meid jeetje flinke val geweest zeg veel beterschap! ik heb dat ook gehad was mijn zoontje pas een paar weken stuiteren we samen naar beneden god zei dank was mijn instinct de baby beschermen maar ja mama was net als jij bont en blauw en later paars en geel ha ha net de regenboog!
@ Sab85 aaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuwww ale: Beterschap met de pijn! Hier heb ik vandaag op dag 9 steekjes en klein beetje bruinverlies? Wat is dat nu weer? iemand verstand van?
ale,ik geef het nog een kans dussssssss ik ben tearke(anke) ben 24jaar.drie maand geleden bevallen van de mooiste kerel die er bestaat,jurre we gaan eigenlijk gericht in januari van start maar we gebruiken nu al niks meer,dus kan altijd he ik ben na mijn bevalling al 1keer ongesteld geweest en ben nu alweer 17dagen "overtijd".is denkik gewoon mijn cyclus die nog op gang moet komen maar niet wil het kriebelt enorm om vroeger aan de slag te gaan maar mijn vriend wil niet,die zegt negen maand je lichaam laten herstellen hij zal wel gelijk hebben he haha
oh jee ik moet me schamen heb me weer niet voorgesteld bij deze dan maar Ik ben dus Sab,23 jaartjes jong en woon samen met Marcel in het heerlijke zeeland, woon daar nog maar pas hiervoor heb ik in barendrecht bij rotterdam gewoond, heel wat anders dus.Nu lekker hier de rust opgezocht ook ivm de kleine. We zijn dit jaar alweer 6 jaar samen en in april hebben we een prachtige dochter gekregen, genaamd Daimy . Bij mij kriebelt het ontzettend voor een broertje of zusje voor Daimy, bij mijn vriend ook wel maar die wil nog even wachten tot november. En ik vind het ook wel iets leuks om naar uit te kijken Ik ben momenteel gestopt met werken om lekker fulltime bij Daimy te zijn. En door al die verhalen van die klussers hier gaat het alleen maar harder kriebelen! Nou als jullie nog iets willen weten hoor ik het wel
ach sab zwijg!hoe meer ik hier lees hoe meer zin ik krijg! oja,ik woon trouwens in belgie en woon samen met nico,en zijn dit jaar 8jaar samen
Goede ´s morgens dames. Vanmorgen werd Danio om 7.45 uur wakker. Wat een luxe zeg. Maar hij lag gisteravond ook iets later in bed. Verder ben ik erg benieuwd hoe mijn cyclus er deze maand weer uit ziet. Hier is het alweer mooi weer, zo lekker douchen en lekker buiten zitten. Een vriendin van mij komt ook langs met de kleine. Sab: superrrrrrrrrrrrrr bedankt voor de banner. Tearke: bij mij is m'n cyclus ook in de war. Ik hoop niet te erg.