He dames, We zijn weer terug van de vakantie. Was echt ff lekker om eruit te zijn. Komende week thuis en die week erop nog een weekje weg. Is er nog nieuws? Heb namelijk niet alles gelezen.
Ik ben benieuwd, maar mijn gevoel zegt dat het nog wel een paar maandjes gaat duren. Vind ik op zich ook niet heel erg hoor. Hoe gaat het bij jou Nikita?
Onregelmatige cyclus ineens. Had de 22e ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet en verder negatief getest. Als ik volgende week nog steeds niet ongesteld ben waag ik wel weer een testje. Volgens de ha is het normaal.
Is het je 1ste cyclus weer? Mijn 1ste cyclus was 33 dagen en nu wacht ik het maar weer af. Voor de zwangerschap was ik altijd netjes 28 dagen. Wel spannend voor je. Hoop je dat het alweer raak is, of vind je het zo ook wel best?
goedemorgen net lekker ondergespuugd van mijn kleine ventje!mooie start vd dag haha oooooooh nikita,jammer dat je onregelmatig bent!ik had er deze keer weer eentje van 50dagen,dus lekker regelmatig als voor mijn zwangerschap jorntenfemmigje,ik wist niet dat jullie er ook al weer voor gingen leuk
mama van danio( ha ha )welkom terug boffen zeg bijna weer op vakantie ! hoop dat je nje ongie overslaat voor ehm een maandje of 9 zou wel tof zijn he nikita balen meid van je onregelmatige cyclus mischien teunisbloemolie proberen of etos zwanger worden pillen? thanks aylin voor je hcg tjes kan ze goed gebruiken! *(enne dames willen jullie stemmen op baby van de maand Romy staat erbij zou ik wel leuk vinden ik kan nog stemmen gebruiken! )
He, Tearke: ja we gebruiken verder niks. We zien wel hoe het loopt. Maar ik zou het niet erg vinden dat het nog niet zo zou zijn hoor. Ik geniet nu ook zoooo van Danio. Lammetje: ik zal eens ff kijken bij de baby van de maand. Verder heeft Danio z'n vorige voeding er behoorlijk uitgespuugd en verwacht ik hem elk moment voor de volgende fles. Hij slaapt nu nog, dus dat valt mee.
Wat een super leuke foto's zeg. Sorry, ik ga maar niet stemmen denk ik, want er zitten een stuk of 5 bij die ik ken. (o.a. Tearke) Is dan toch niet zo leuk voor ze. Tenzij het straks nog maar 1 stem scheelt of zo met degene boven je.
Hier rustig afwachten! Donderdag gaan we voor anderhalve week op vakantie! Mijn nod op vakantie, maar ga proberen jullie op de hoogte te houden via internet! xxxxx
spannend meid ohw hoop zo voor je dat je dubbel terug komt lekker bol buikie en stralend op een roze wolk enne hcg kan ik altijd van je gebruiken he!
Meiden wat is het rustig hier! Iedereen van de vakantie aan het genieten? @ lammetje ik heb weer een eitje richting jou gestuurd...hop dat die nu zijn weg wel vindt!
thanks vannilivi kan wel een ei gebruiken want ja een ei hoort erbij! bij jou nog maar 7 dagen he meid enne heb je al kriebels voel je al iets? spannend hoor jij bent vast zoo zwanger (in ieder geval eerder dan ik!) en inderdaad het is stil hier marloes milli syl neus alle oudjes zijn verdwenen balen maar ja het is vakantie tijd en wie weet zijn ze er na de vakantie weer. Het is ook geen tijd om achter de puter e zitten binnen lekker buiten nu is het beste! fijne avond allemaal en ben benieuwd wat morgen ons weer brengt!
hoi dames, lees af en toe snel even bij... maar hier idd vakantie. na ja, manlief nu ook... ik had natuurlijk al een paar weken vakantie. Hier aan het wachten op een eitje... zit op dag 10 nu... dus nog een dag of 10 te gaan