net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    jorntfemmigje(pff zit altijd te zweten om die naam te typen haha) wij gebruiken ook helemaal niks,maar zijn een beetje voorzichtig haha
    wij zien wel wat er gebeurt.normaal pas van start in januari :)

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ha ha tearke heb ik nou ook daarom noemde ik haar mama van danio en die vond ze zo leuk die heb ik maar gehouden !

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    aha!lammetje goed idee :)

ligt het nu aan mij of zie ik enkele meiden die hier een tijdje geleden ook waren niet meer terug?(ligt toch niet aan ons,nieuwelingetjes he? )

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    geen idee tearke waarom maar het is ook vakantie tijd wie weet komen ze straks terug en anders kletsen we gewoon door de spanning en sensatie blijft toch (ehem bij jullie niet bij mij helaas)

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ lammetje mijn lichaam is me wederom een beetje voor de gek aan het houden. Sochtends licht misselijk, hoofdpijn, sterkere geuren, steekjes enz enz mja afwachten weer!

Wat een mooie dag vandaag! :D

6. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Goeiemorgen!

Ik ben echt niet weg hoor, ik lees wel mee. Maar aangezien ik weer 2 negatieve testen heb gehad en nog steeds niet ongi ben doe ik even kalm aan. Bij mij werkt dit forum als een trigger voor mijn zucht naar een zwangerschap. Dus eigenlijk een stukje zelfbescherming door wat minder actief te zijn met lezen/reageren. Dus het is niets persoonlijks naar wie dan ook. ;)
    Vanmorgen nog nega test. Dus ik neem me voor, om pas volgende week weer te gaan testen. Want als mij zyclus na zwangerschap inderdaad wat langer is geworden heeft deze week testen helemaal geen zin. Zonde van de testen.
    Fijne dag allemaal. Ik moet naar school, voorbereiden op volgende week als de scholen weer beginnen.

Liefs

7. Anne5

Anne5 Lid

6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Hallo,

Bij mij begint de spanning ook weer aardig te stijgen. Eigenlijk bijzonder weinig tot geen symptomen, maar wel een prachtig temperatuurkaartje. Hoe berekenen jullie je NOD? Nemen jullie het gemiddelde van de cyclussen van het afgelopen halfjaar cq. jaar of tellen jullie 14 dagen op bij de dag van ovulatie?

groetjes Anne

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja inderdaad veel buiten als ik vrij ben maareh ben ook weer aan het werk En mn man heeft 4 nachtdiensten achter elkaar, en dus ben ik de hele dag met Nora in de weer. Hahah veel aan de wandel zodat hij kan slapen overdag :)

T gaat hier verder oke. Nora al weer 5 mnd wat gaat dat snel zeg! Echt niet normaal meer hahah. Hier nog steeds niets van een ei of ongi te bespeuren, najaa we wachten af. Ik voed nu denk ik 5x per dag, soms 4 x en als ik kolf, dan kolf ik maar 1 voeding op het werk en verder niet. Ben benieuwd of het dus op gang gaat komen... :) k ga dr in ieder geval nog niet om stoppen.

Heel veel liefs en succes voor jou lammetje ik hoop dat je snel een cyclus hebt meissie!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nee hoor wat mij betreft niet meid. Heb het gewoon druk met werk en had daarvoor lekker vakantie. Dus veel bij een recreatieplas gezeten, heerlijk genieten van het weer :) Nieuwelingen zijn altijd welkom wat mij betreft hoor :D des te meer mensen om mee te kletsen toch!?

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Waaaah Vanillivi wat spannend, ik ga mega voor je duimen hoor! :D

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Zo ben er ook weer eens :D

sorry dat ik af en toe een beetje afwezig ben, maar wil hier niet te vaak lezen want dan gaat het wel heeeeel hard kriebelen ;)
    Ik heb wel goed nieuws, vriendlief wil er opeens volgende maand al voor gaan in plaats van november. :D
    Weet niet vanwaar die omslag maar hij is nog ongeduldiger als ik :)

spannend vanillivi ! hou ons op de hoogte!

verder nog nieuws meiden?

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    spannend anne !

heey sab das goed nieuws zon leuke snelle man !
    heb je al een cyclus sinds je bevalling?
    ben het even kwijt bij jullie nieuwelingen sorry

vannilivi meid is het nog spannend kriebel kriebel

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

FF kort berichtje van mij!
    Ik kijk nog wel op dit forum maar schrijf nu niet zo heel actief. Moet zeggen dat ik best druk ben ook nu: hebben net ons huis verkocht! Al binnen een maand en meteen de eerste kijkers al! is echt erg snel gegaan! Nu zoeken we dus iets anders! Spannend! We willen een ruime hoekwoning en hebben zo onze eisen :D (met tuin, minimaal 3 slaapkamers en grote zolder etc)
    Dit huis is ook echt niet klein hoor, en heeft ook een leuke tuin, maar de straat hiervoor vind ik iets te druk..de buurt is wel heel netjes maarja, wil gewoon echt in een kindvriendelijke wijk gaan wonen!

Verde": mijn ei komt eraan! Jippie! Gebruik nl wel gewoon nog persona en ovurtesten, vandaag eerste posi ovutest gehad, klussen dus! Doen we sowieso laatste tijd toch wel veel omdat het lekker is! hihi :D
    Ben ook veel buiten nu met Demi trouwens, veel aan het fietsen!Heerlijk weer!

Sab: fijn dat je man ook wat sneller echt aan de klus wil, leuk!

Bij jou, lammetje, nog gen ongi ofzo? Ik hoop echt dat je snel je cylcus hebt!

Liefs
    Syl

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Whhhhhhhhaaaaaa Sab! Leuk!

Sylvia: Gefeliciteerd! Nu maar snel een ander mooi huis zoeken. Heb je al afgesproken wanneer jullie eruit moeten?

Vanilivi: Haha of niet natuurlijk ;) Misschien houdt je lichaam je niet voor de gek maar ben je gewoon hartstikke zwanger!

Mili: Ja het gaat hard he? Jari is volgende week alweer vier maanden en het voelt alsof hij er al jaaaaaren is. Zo raar!

Anne welkom!

Neus, wat rot zeg, die onzekerheid! Hier ook trouwens. Nog niet ongesteld en ook nog niet zwanger. Nou ja we zien wel waar het schip strandt.

Lammetje: Ik wens je nog steeds een ei toe! Hij hangt in de lucht, ik weet het zeker!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

ja mijn eerste ongie is opgewekt door primolut, daarna ben ik netjes na 28 dagen weer ongie geworden.
    Hoop dat het deze keer weer netjes 28 dagen is :D
    en daarna mag het van mij 9 maanden duren ;)

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo Sylvia jullie hebben je huis lekker snel verkocht!
    Wel fijn hoor, zit je tenminste niet met dubbele lasten! en een ei onderweg, wat wil je nog meer :)

Ja leuk he nikita, vind het wel spannend hoor, echt net zo spannend als bij de 1e eigenlijk.Had jij er alweer een testje tegenaan gegooid?

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi ja ik begin het nu eigenlijk ook weer net zo spannend te vinden! Ik denk zomaar dat ik pas vorige week mijn eisprong gehad heb (eindelijk, want mijn cyclus duurt nu toch al 40 dagen!) Tenminste volgens mij voelde ik hem. Dus of ik zit ernaast, of ik word over een weekje ongesteld of ik ben natuurlijk zwanger. Ik hoop natuurlijk het laatste ;) Zou graaaaaag weer een aprilmama worden! Heerlijke tijd om een kleintje te krijgen. Denk dat ik er maandag een testje tegenaan gooi als ik nog niet ongesteld ben...

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Dat zou helemaal leuk zijn als je je bij de april mama´s van 2009 mag melden! Ik ben stiekem stikjaloers op die meiden daar ;)

Als het volgende maand gelijk raak zou zijn, ga ik absoluut niet van uit trouwens, zou ik een mei kindje krijgen, ook leuk :D

Het is een gek gevoel, ik kan niet wachten om te beginnen met klussen, maar aan de andere kant heb ik ook geen haast ofzo, lekker ingewikkeld he :)

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Marloes heb je je eitje al gevonden?

@ jorntfemmigje loooooooooooool ook ik zit altijd te zweten met het typen van deze naam :)

@ Neus hoe is het nu bij jou? Ik blijf duimen hoor voor een posi test! :D

@ Anne we gan bijna gelijk op! Spannend voor ons! :D

@ Sab85 wat leuk dat je mannetje er ook sneller voor wil gaan! :D

@ Sylvia wat fijn dat jullie je huis zo snel verkocht hebben! Nu hopen dat jullie snel een leuk huis vinden!

@ Nikita hoe is het met jou? Ik hoop natuurlijk dat je volgende week niet ongesteld wordt! :D

Hier alles goed. Op een of andere manier wordt ik door de kwaaltjes weer juist heel rustig zoals bij de vorige zwangerschap, maaar.........ook dat wil nog niks zeggen....ik ben al te vaak voor de gek gehouden :)

Ik heb wel een dilemma. Vorig jaar heb ik posi getest op 7-7-7 en ik zou nu wel graag op 8-8-8 testen, maar dat is 4 dagen voor nod :( Ik weet nog niet wat ik ga doen, want eigenlijk is het niet mijn ding om zover voor nod te testen (omdat ik dat in het begin al veel te vaak heb gedaan bijd e vorige :rolleyes: )Maar zou natuurlijk wel leuk zijn als hij posi zou zijn :D

Vanaf morgenvroeg op vakantie naar centerparcs Duitsland, maar ik probeer vanuit daar nog wel online te komen! ;)

20. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Vanillivi: fijne vakantie, en ja, hier is ook nog stille hoop op posi test. Maar inderdaad is mijn lichaam druk bezig met allemaal kwaaltjes, steekjes en pijntjes te etaleren, die nergens toe hoeven te leiden. We'll see ;)

Deel Deze Pagina