net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Hebben mijn HCGtjes al hun werk gedaan? Moest gister naar de kaakchirurg 2 ontstoken verstandskiezen. Het liefst uitgesteld tot na 12 weken maar omdat de ontsteking zo heftig was moesten ze eruit. Zei ik tegen de assistente dat ik zwanger was zei ze oooh alweer...Rot mens! Ik was in januari dit jaar ook geweest voor een andere verstandskies (was toen nog zwanger van mijn dochter) dus ze kon het zich schijnbaar nog herinneren.

Weten jullie familie en kennissen dat jullie snel weer een kleintje willen?

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hhhah spannend..wel jammer dat ie nega was. Maaaar geen bloed geeft moed ;) En ja lege witte testjes zijn zoooooo erg! :D

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ttssss wat en opmerking zeg! Ja onze familie weet het wel, en die vinden het wel een leuk idee en hopen voor ons dat het mag lukken :D

@ marsab: Welkom en "bepse" :)

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Stom he..Ten eerste was het bij ons niet zo gepland en al was het wel zo waar bemoeit zij zich mee. Ben toch al super prikkelbaar door alle vliegende hormonen hahaha...Mijn familie en beste vriendin weten het alleen en die zijn hardstikke enthousiast. De rest lichten we pas in na 12 weken.

Hoop dat je snel weer je buikje vol hebt. Alle andere meiden natuurlijk ook.

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    teunisbloemolie gebruik ik al zon 3 maanden maar helpt niks helaas
    ben nu sinds deze week tarwekiemolie gaan gebruiken wie weet helpt dat.
    Heb ook gelezen pulsatilla d6 dat dat kon helpen dus ook maar besteld nu ga ik er ook voor ga ook even kijken naar de tips van marloes als dat allemaal niet helpt weet ik het ook niet meer!

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Toen ik net bevallen was van Jenna had ik ook enorm de kriebels om voor een tweede te gaan! En dat is iig nooit weg geweest alleen komt het nu steeds met vlagen.

Alleen heb ik het er heel moeilijk mee dat mijn vriend waarschijnlijk (naar zijn zeggen) nooit een 2e wil, terwijl ik dat wel wil. En dat doet echt enorm zeer. Ik blijf altijd de hoop houden en hopelijk gaat hij op een dag alsnog om.

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    )@ Aylin: jeetje, wat een opmerking! :confused: Waar bemoeit zo'n mens zich mee! Snap je gewoon niet he, ze denken vaak net na en weten niet dat ze met zo'n opmerking mensen kunnen kwetsen.... :(

Mijn moeder weet dat ik nog steeds niet ongi ben geworden...Ze weet ook dat als het zover is we wel voor een 2e gaan.
    Bij de eerste waren we wel heel stiekem en was het een grote verrassing toen wij zwanger bleken te zijn.
    Nu verwachten ze ook allemaal wel een beetje dat er een 2e komt binnenkort (mocht het allemaal lukken natuurlijk!) ;)

@ lammetje: dus de teunisbloemolie helpt niet bij jou....Ik ga ook maar weer aan de druppeltjes, pilletjes etc. Hihi, hopelijk helpt het en kunnen wij ook eindelijk weer doelgericht gaan klussen!

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jee dotje balen meid want een kriebelend moederhart kan heel pijnlijk zijn als de wens neit vervuld word...

heb thee ingeslagen bij de tuinen met alle marloes ingredienten en de pulsatilla binnen (jeetje kei vies niet gaan halen)
    hopen dat het nu gaat lukken heb ook mijn tarwekiemolie teunisbloemolie en een maansteen om ha ha ben net een wandelende tuinen winkel!

marsab de tuinen heeft kei veel losse thee maar ook mixen die heb ik gehaald een mix leek me lekkerder.
    veel succes en hopelijk gaan we snel klussen voor een beebje!

jeetje marsab wat heb jij een GEWELDIGE FOTO S !
    heb je die laten maken want jee ze zijn echt super mooi !

:evil: :evil: :evil: duivels jullie zijn welkom :evil: :evil: :evil:

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wij hadden dat ook al vrij snel en hebben besloten er vanaf maart 2009 weer voor te gaan! Ons leven is nu nog te druk (en we zijn nog steeds aan het wennen...)..

Maar het kriebelt wel hoor!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het is zo maart hoor Bo... maar dan zijn al de meiden van dit topic hoogzwanger ; ) en in afwachting van hun april-mei baby's.. toch meiden

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    De Kriebel lijst

klussers
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus
    Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 24 augustus
    Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 2e ronde (na vmk) - NOD : ?
    jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    Missym - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD :

wachtend op cyclus-klussers
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD :
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD :
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : `

al wel kriebels, maar geen klus
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD :
    Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - e ronde - NOD :
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50)

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Aylin16

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    JEE MARLOES JIJ DRUK WEES GOED HOOR!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    De Kriebel lijst

klussers
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus
    Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 24 augustus
    Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september

Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD :
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : `

Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD :
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50)

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Aylin16

duidelijk zo de lijst!

heb mij even aangepast ;) nog heel even en ik mag mezelf naar de klussers verplaatsen :D

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He meiden,

Marsab: welkom, gezellig en succes.

Dus Sab volgende maand al ECHT aan de klus. Gezellig. :)

Ik denk dat ik komende week ongi ga worden. Maar misschien ook wel niet. Mijn cyclus is in de war dus weet het ook niet precies.

Dames succes en ik hoop dat er binnenkort iemand positief test. :D

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    De Kriebel lijst

klussers

Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : `

ZWANGER

Ik heb mijzelf even verplaatst, want we zijn wel aan de klus, maar niet op de klok! En dat gaan we ook niet doen haha. Gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben en als ik toevallig vruchtbaar ben is dat mooi.

BEN EINDELIJK ONGESTELD NA 45 DAGEN! Yahoo! Ik hoop wel dat het nu allemaal weer wat regelmatiger is. Ik had voor de zwangerschap een vrij regelmatige cyclus met, jawel, af en toe een cyclus van zes weken ertussen. Hoop dat het nu dus weer zoiets is, en dan nu weer terug naar de regelmaat. Maar ja je hebt niet altijd alles voor het zeggen he ;)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    De Kriebel lijst

klussers

Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : `

ZWANGER

Nu klopt het voor marsab ook

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja stom inderdaad, is niet aan haar om daar over te oordelen vind ik. Hii fijn dat je naasten het wel leuk vinden voor jullie daar gaat het immers om, om wat jullie er zelf van vinden!
    Hihi ja ik hoop ook weer snel op een volle buik ;)
    Haah enneh laat maar vliegen die hormonen.

Liefs Mili

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mag dat allemaal dan gewoon als je BV geeft? :rolleyes: Hihi wie weet koop ik het dan ook wel namelijk ;)

19. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oooooooh jenna mooie naam,spreek je het gewoon zo uit of djenna
    (even volledig offtopic haha)

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    JA MILLI alles mag met bv gelukkig anders zou ik me er echt niet aan wagen hoor!
    Wil echt niet ten kosten van de gezondheid van mijn meisje zwanger worden Romy gaat voor wat er ook gebeurd!

nikita yes yes ongesteld goed meid stuur je de duivels door naar mij?
    stur ik ze weer door naar de andere bv dames!

Deel Deze Pagina