O ja, nu moet mijn ...ronde veranderd worden in 3e ronde. En ik deed het vorige keer verkeerd, dusss help me please
lammetje: kijk dat is leuk zo he, shoppen. Wij hebben deze week ook veel gekocht voor de kleine man. zo stoer allemaal. Syl: jouw ei is gewoon gesprongen hoor.. we gaan niet van die cyclussen doen zonder ei, daar klussen we niet voor. Marsab: hopelijk gaan die korreltjes helpen!
Marloes: daar heb je helemaal gelijk in! Ik ga er gewoon vanuit dat mn temp morgen wel een stuk hoger is! (hij is gisteren en vandaag wel iets hoger gegaan, maar niet hoger dan gemiddeld, maar dat heb ik wel eens vaker gehad en dat ie daarna dan ineens wel goed omhoog gaat, dus daar ga ik voor...ik ben ff positief en zeg: morgen is mijn temp hoog! Positief denken is wel zo fijn!
hallo, zag de naam van het topic staan, en kwam vlug eens piepen! wanneer beginnen jullie zo voor een volgende baby? voor de dames die vlug terug kriebeltjes krijgen liefs,
marsab ik heb gister pulsatilla d6 gehaald hmmm wat zou het verschil zijn ? werd mij geadviseerd heey mariska gefeliciteerd met je kleintje! Als je een blz terug leest zie je wie hoe en wat doet de kriebel klus en wachtende dames en heb je kriebels zet je je =zelf er maar bij! gezellig klets maar lekker mee hoe meer moeders hoe meer vreugt
hallo, zag de naam van het topic staan, en kwam vlug eens piepen! wanneer beginnen jullie zo voor een volgende baby? voor de dames die vlug terug kriebeltjes krijgen liefs,
leuke naam yme hoor tegenwoordig veel friese namen (is dit vries) klinkt wel heel gezellig! Syl ga blazen hoor voor je en thanks voor het duimen!
Goede avond meiden Ik kom me hier ook maar eens aanmelden na lange tijd meelezen. Ik zal me kort even voorstellen voor degenen die me nog niet kennen. Ik ben 27 jaar en ben 4 jaar getrouwd. In 2005 mochten we een zoontje verwelkomen en in maart van dit jaar een dochter. Enkele jaren geleden heb ik een mk gehad dus eigenlijk hebben we 3 kids (ik voel het toch zo aan) Nu willen mijn mannetje en ik er graag een nog kindje bij. Na mijn laatste bevalling ben ik nog niet ongi geworden maar volgens ovutesten en ff wel een eisprong. Vanaf 15 augustus kan ik testen. Als jullie nog iets willen weten vragen jullie maar. Mili hoe is het nu met je en je familie? Knuf van zuurtje.
De Kriebel lijst klussers Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 12 augustus Sylvia - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde - NOD : 24 augustus Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf ? 2008 - e ronde - NOD : jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ? Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 3e ronde (na vmk) - NOD : ? wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : 15 augustus ` Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ` al wel kriebels, maar geen klus Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50) ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Aylin16 & Missym zuurtje op de lijst gezet neus in de derde ronde
sta je ook... bij de klussers zonder duidelijke cyclus.. je hebt toch nog geen ongi gehad? of wil je naar boven
Goedemorgen meiden. Marloes laat het voorlopig zo maar staan. Ik heb nog geen ongi gehad maar wel een ei.
WElkom Zuurtje en Mariska! Nou, mijn temp is goed gestegen jippie! 37,0c! Zo hoort mn temp te zijn na ei (tenminste, voor ik zwanger werd van Demi was dat ook altijd 37,0 c, nouja, met dipjes en ook wel eens 37,1c) Ik ben dus helemaal happy! Is nog niet helemaal duidelijk wanneer mn ei is geweest, donderdagavond had ik ontzettende ovulatiepijn, kon er zelfs bijna niet van lopen! KLussen ging gelukkig wel goed,haha Mn ei zal dus tussen donderdagnacht en gisternacht geweest zijn denk ik dan.... Die 2 tempen op 8 en 8 augustus, weet ik niet helemaal zeker of die kloppen, want had om 7.00uur getempt en toen was het 36,5 c...beiden dagen,maar normaal temp ik om 8.00uur..dus heb er 36,6 c van gemaakt..nouja, ik weet in ieder geval zeker dat mn ei dus tussen donderdagnacht en gisternacht is geweest (gisteravond had ik ook menstruatieachtige krampen, lijkt op ovulatiekrampen) Mn templijst staat in mn album. Hebben in ieder geval goed geklust, ja alleen vrijdag niet helaas...maar toen was Twan erg moe, en ik vind wel dat het spontaan en leuk moet blijven. Achja, toch wel genoeg geklust hoor
heey zuurtje welkom hier en veel succes 15 augustus ben reuze benieuwd hoe en wat het word! marloes wil nogmaals zeggen welkom back had je echt gemist! syl hoe staat het nu bij je ei? en vannilivi meid heb je getest al en ben je zwanger? ben stiekem zoo jaloers op jullie jullie hebben allemaal een cyclus en ik zit maar te wachten (al maanden) sorry dat ik jaloers ben maar wil zooo graag mee kletsen met al jullie spannende verhalen over eitjes en testen. gelukkig heb ik nu marsab in dezelfde situatie kan ik me aan optrekken! en heb nu allemaal dingetjes gehaald heb ik toch het gevoel dat ik er alles aan doe ohhhhhhhw waar blijven die duivels toch?
@ zuurtje: Welkom! Dag 17 zou een innestelingsdipje kunnen zijn.... Zolang je nog geen ziet, is alles mogelijk! @ lammetje: ik weet wat je bedoelt hoor, zelf kun je gewoon helemaal NIKS! Alleen maar afwachten...De rest kan nog elke maand in spanning zitten met de vraag: zou het wel of zou het niet! Nu zijn alleen de korreltjes onze beste vrienden! Ik denk dat het verschil minimaal is, wat de korreltjes betreft. Hij zei tegen mij: je hebt blauw/ groene oge, donker blond haar en vaak koude handen/ voeten?! Dan zijn deze korrels het meest geschikt! Klopte precies! @ Mariska: welkom! @ Sylvia: dus nu is het zeker dat je je ei hebt gehad, nu worden het een paar spannende dagen!