nou nikita zeg dat dat ei komt wel heeeeeeel laat hmmm of helemaal niet geloof ik!@#$%&*** zooi zou wel leuk zijn dat jullie mischien weer gelijk gaan lopen met de test datum 2 keer achter elkaar ik ga met jullie mee doen goed en dan volgend jaar weer! mariska een meid zou wel leuk zijn he ik wilde het ook zo graag en gelukkig heb ik nu een meid en een jongen nu wil ik wel heel graag weer een meid want ik ben helemaal verliefd op mijn poppetje! vannilivi aloha heb je al een posi test op je holiday? milli hoe is het met je meid en je schoonmoeder?
Hoi Ff snel berichtje van mij, wij zijn hier alle 3 ziek, mn man Nora en ik. Bllggg...wilde ik ff laten weten. Liefs en knuffff, Mili
Ja maar ze speelt daarna wel gewoon verder hahah. Najaa ik blijf haar gewoon goed laten drinken en dan hopen we dat het goed blijft gaan
* sab85 ja kindjes dicht op elkaar is heel leuk, ze hebben dan vaal aan elkaar! maar ruzie maken kunnen ze samen ook als de beste hihihi :d * nikita mercikes voor het complimentje * lammetje ja kan ik geloven! maar blijkbaar is het bij mn mannetje enkel maar jongentjes hihihi :d liefs xxx
heey milli blijft je bv wel goed lopen nu je ziek bent meid? in ieder geval veel sterkte en een dikke vette hug!
Ja denk het wel...alhoewel Nora drinkt best veel..en komt ook vaak..hopelijk heb en hou ik genoeg qua hoeveelheid en voedingswaarde. maar pfff dit vreet wel energie, ze doet niets anders dan drinken, slapen, even spelen, huilen, drinken etc... naja komen we ook wel weer door Thanks in ieder geval voor de vette hug! Hoe is ie bij jou trouwens....al een ei gespot? Duim duim duim!
Beterschap Mili. In mijn omgeving hoor ik ook van gezinnen die volledig aan de griep zijn. Lijkt me vooral erg om Nora ziek te zien. Als mijn dochtertje iets heeft lijd ik in stilte met haar mee, pfff
Ja t gaat rond..en ja ik merk gewoon dat ze niet op dreef is ze zit zichzelf in de weg met spugen etc. Vind het erg zielig voor haar..hopelijk gaat ze nu slapen
Hier ben ik weer effe... Sorry dat ik hier zo weinig kom, maar had besloten een beetje afstand te nemen tot we écht voor de 2e gaan. Anders zit ik er zo veel in m'n hoofd en lijkt het wachten zo lang te duren... Maar Alyna is vandaag 5 maanden, dus over een maandje ongeveer gaan we er weer voor! @Mili; veel beterschap voor jullie! @Zuurtje; welkom!
hier nog geen ei te zien helaas milli maar ja wat niet is .... moeilijk ja om je kleintje ziek te zien gaat je echt aan het hart. ik weet nog dat mijn zoontje 6 weken was en geopereerd moest worden aan een liesbreuk mijn hemel dat was zo zwaar alles viel achteraf gelukkig reuze mee maar die kleintjes zijn nog zo kwetsbaar en zoooo vertederend
Goedemorgen meiden, Vandaag thuis (werk dinsdag en donderdag). Even lekker met huishoudelijk werk bezig ... Mijn ongi is er een die niet te vergelijken is met alle andere die ik ooit gehad heb. Gisteren in de de ochtend wel wat meer gevloeid en dacht: zie je wel, gewoon ongesteld!. Later op de dag/avond nauwelijks gevloeid, vandaag ook nauwelijks. Vind het maar vaag. Na mijn eerste mk (missed abortion) had ik al snel een heftige ongi, en was de ronde erna zwanger. Nu duurde het 5 weken voor ik een ongi kreeg (als ik het zo moet noemen) en het is zo onregelmatig wat vloeien betreft. Is dit normaal? Is mijn lichaam wel normaal? Vind het ook lastig wat ik op mijnkalender.net in moet vullen: bloedverlies of ongi? Zou ik eigenlijk wel een ei gehad hebben afgelopen maand? Pffff, voel me zo moe. Sorry voor mijn geklaag, maar vrouwen begrijpen mekaar soms beter dan dat mannen kunnen. Veel liefs
@ Mili: beterschap voor jullie! Hoe gaat het nu!? @ Mariska: wauw al 3 kinderen, petje af hoor! Lijkt me heel zwaar en druk! @ Lucia: nog een maandje wachten dus! Nou die is ook zo voorbij hoor! Snap wel dat je ff afstand neemt, anders denk je er ook elke keer aan! @ neus: lastig idd...Niet echt duidelijk dus! Hhmm...geen idee, nog maar ff afwachten misschien breekt het nog echt door? En anders voor de zekerheid er toch maar een testje tegenaan gooien misschien? Ik vloeide namelijk ook gewoon een beetje (wat bruinig), terwijl ik tóch zwanger was!
Goeiemorgen dames! Hier vanaf ons vakantie oord. Het is echt super hier! Gisteren was mijn nod en ik heb een beetje wat neus ook had. 2 dagen voor nod al wel wat spotting en gisteren heel veel krampen maar heel weinig bloed. In die 3 dagen niet eens genoeg voor een inlegkruisje. En vandaag ook veel hoofdpijn en nog steeds weinig bloed, terwijl ik de vorige keer leegliep. Ik had daarom gisteren op nod niet getest, maar vannacht heelmaal geen bloed en ik dacht toch maar even een testje, want ik werd vanochtend wakker met hele harde hoofdpijn en wilde een ibuprofen nemen. De test was negatief en het is dus gewoon mijn ongi. Mijn volgende nod is 9 september! Voor de 3e ronde... Nieuwe dames welkom! Wat hebben jullie veel gekletst trouwens. Ik ga het na mijn vakantie weer goed bijhouden! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal en ik duim voor jullie! Liefs Vanillivi XXX