net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hmm neus raar hoor bij jou een testje zou mischien wat meer duidelijkheid geven voor je ga duimen dat het toch nog positief is (al vrees ik voor je van niet als ik heel eerlijk ben)
    ga in ieder geval voor je duimen meid!

vannilivi meid hoi hoi jammer dat je ongie is gekomen we zaten hier vol spanning te wachten op goed nieuws!
    heb je een fijne vakantie ?
    het weer is hier kl... vandaag en mijn zoontje loopt in de stromende regen te stralen op het bouwdorp heerlijk zon ventje!

2. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ja het weer is hier ook niet lekker...maar toch zijn we aan het genieten van de vaakntie...tja we moeten wel he

Lieverd ik duim zoooooooo hard voor jou dat je eitje eindelijk komt! ;)

XXXXX

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey hoi allemaal,

Ff kort berichtje, Nora knapt wel wat op.
    Pa en ma daarentegen nog niet echt, maar goed we geven het de tijd.
    Heb niet alles gelezen omdat ik me nog steeds niet helemaal top voel.

Liefs en kufffff,
    Mili

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jammer Vanillivi, misschien is het de volgende ronde wel raak voor jullie!

Mili: fijn dat je meisje weer beter is, met papa en mama komt het nu ook vast snel weer goed.

Hier vandaag een hele lage temp...hmmm had m'n eitje eigenlijk nog niet verwacht....

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ vanillivi: geniet van je vakantie! Ondanks het weer...Balen dat je ongi bent geworden! :(

@ Lammetje: heb een vraagje aan jou: gebruik jij ook ovulatietestjes?! En zo ja, als die negatief zijn, is er dan ook écht geen 2e streepje te bekennen of altijd wel iets gekleurd?
    Ik bedoel dus: is de test bij negatief helemaal wit, of soms toch een lichte (rozige) verkleuring?

Ik heb zelf namelijk al een aantal ovulatietestjes gebruikt en ik had ze eerst elke keer echt negatief. Ik bedoel witter dan wit kon niet! ;)
    Maar vandaag begin ik dus een gekleurd 2e steepje te zien (heeeeel licht, maar wel iets rozig dus!) Heeft dit niets te betekenen, of zou het kunnen dat mijn ei er aan zit te komen?
    (EINDELIJK?)

6. Mariska 1983

Mariska 1983 Niet meer actief

hey meiden,

hoe is het met jullie? :):):)

xxx

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey marsab ik heb ze 2 maand elek dag gedaan en ik heb een paar gehad die spier wit waren en een heleboel met een licht streepje zelfs 2 met een streep bijna net zo donker als de controle streep maar zie in mij temp kaartje geen ei dus meid aan mij heb je niks want eigenlijk is ieder lichaam ook anders.
    ik heb ook enkele keren staan juichen om mijn ei maar dat hij niet kwam ik ben nu dus maar gestopt want werd er niet vrolijker van.

en ook niet wijzer dus

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente

hhmm...oké. Het kan dus zo zijn dat er helemaal geen ei is terwijl de test wel positief is! Ook leuk...(NOT) :(
    Nou we wachten wel weer af! ;)

9. Mariska 1983

Mariska 1983 Niet meer actief

marsab mooie foto's dat je hebt staan! :):) je hebt een erg schattig kereltje! :)

ja kindjes is inderdaad heel druk hihihi maar ja ze zullen later veel aan elkaar hebben he! vind da wel leuk :):):)
    maar nogal geluk dat het 3 braafkes zijn, maar zal hout vasthouden kan in een ommekeer helemaal veranderen he hihihi :):) :)

liefs mariska

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dames dames,

ik moest gewoon naar pagina 2!

druk aan de klus allemaal?

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Hoi meiden,

Wil me hier ook even komen melden! Het begint inmiddels toch echt weer te kriebelen ondanks dat ik in het begin het hardste riep dat ik wel een jaar of 3/4 wilde wachten. Het is ook wel erg leuk als de kindjes dicht bij elkaar zitten qua leeftijd. Wij gaan volgende maand weer aan de klus, ondertussen gebruik ik al wel weer ovutestjes om mijn cyclus een beetje te ontdekken. We beignnen volgende maand pas weer ivm onze bruiloft in oktober.

@marsab: hihi, jij ook hier dus? spannend he! Ik gebruik ook ovutestjes en bij mijn zijn ze eerst spierwit, dan lichte streepjes en dan een donkere streep, bij mij betekent het dus dat mijn ei er aan zit te komen. Je hoeft overigens niet altijd een heel donkere streep te zien om een eisprong te hebben, dat staat wel altijd in de bijsluiter, maar je kunt ook op het verkeerde moment getest hebben. Ik had op een gegeven moment alleen maar lichte streepjes en daarna weer wit, in de periode wel geklust en jesper is het levende bewijs dat er toch echt een eisprong was toen haha!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hallo meiden, ik wil alleen even laten weten dat ik vandaag (ipv morgen) getest heb en dat de test negatief is :cry:

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He bah wat naar.....hopelijk komt er snel een positieve!
    Volhouden hoor :D

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mili ik geef de moed nog niet op hoor. ik ben na de bevalling nog niet ongi geworden maar volgend de ovutesten en pijn weet ik wel dat ik een eisprong heb gehad. ik test ook pas ten vroegste 20 dagen na ei positief en dat is morgen pas ;)

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah nou wees blij hihi jij hebt een ie hihi das meer dan bij mij :) ;)
    hahah geen bloed geeft moed dus wie weet, ik ga hard voor je duimen dat je snel een posi test hebt. En dat je anders tot die tijd een mooie cyclus mag hebben :D

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ben vooral benieuwd of ik terug een mooie cyclus heb van toen ik nog geen pil nam. ;)

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hoe is het hier?

Ik zag nieuwe oude bekenden hier :p ;) Wat leuk!

Lammetje, mijn duimen zijn nu echt super blauw maar blijf doorgaan hoor.

Zuurtje, wat balen van je negatieve test :cry:

Mili, beterschap! Gelukkig knapt Nora al wat op.

Voor iedereen weer wat hcg....vangen maar weer.

Had ik hier al verteld dat we maandag de screeningsecho hebben gehad? Een heel gezond moppie (voor zover ze kunnen zien) en overduidelijk een meisje :p Ze stak zelfs haar duim omhoog haha. Wij zijn helemaal happy.

ps iemand nog iets van Pregnantlady/Gaby gelezen?

x Sophie

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zuurtje: jammer van je nega test....

suus: welkom hier! 3-4 jaar wachten.... dat gaat niet lukken dus. Kom maar gezellig mee kletsen hoor, hoop dat het snel raak mag zijn

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik hoop het voor je! :D ;)

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0