net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zuurtje: He bah, wat jammer nou! Hopelijk wordt ie nog positief...

Suus: Welkom, leuk om je hier te zien. Leuk om mensen die je vaker door het forum ziet zwerven in zo'n topic tegen te komen :D En wat leuk dat je gaat trouwen!

Marloes: Het was inderdaad rustig he? Inderdaad vast een hoop mensen aan de klus :) Is je temperatuur ook weer omhoog gegaan? Of toch je ei nog niet?

Sophie: Goh, wat leuk zeg, weer een meid! Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was. Ik probeer ze met man en macht te vangen, die hcg-tjes van jou!

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mili: Heb ik je eigenlijk al beterschap gewenst met je kleine meid? Anders bij deze alsnog!

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah bedankt!

T gaat al wat beter ze heeft vandaag voor t eerst groente gehad..ze was er aan toe qua happen etc. In overleg met CB gedaa, wilde liefst 6 mnd volledig geven maar ze leek echt wat ontevreden te zijn en was steeds aan t happen en smakken etc..hihi was een succes die boontjes hahah echt leuk. ze was tijdens en daarna echt heel blij ;)

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat grappig zeg! Leuk dat het zo goed beviel! Ik wil ook graag wachten tot 6 maanden, maar als hij er iets eerder aan toe is begin ik ook iets eerder (in overleg). Ik ben hier op het forum weleens in discussie geraakt over hapjes, ze begonnen met drie maanden al maar dat gaat me dan echt iets te ver. Wat wordt het volgende hapje?

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ja had ook liever 6mnd gewacht maar ach dat zou nog iets minder dan 3 weken zijn denk ik dan maar ;)

Neee 3mnd is me ook veel en veels te vroeg hoor, dat wil ik ook niet. Zou ik persoonlijk ook nooit doen omdat ze iegenlijk vanaf 6mnd pas echt iets anders nodig hebben qua bouwstoffen...en ja sommigen zijn er qua ontwikkeling iets eerder aan toe maar zoveel eerder..nee das niets voor mij.

T volgende hapje wordt doperwtjes geloof ik, en dan wortel. Dan hebben we de potjes gehad die we gratis hadden bij die babydozen, en weten we of haar darmpjes er wel of niet tegen kunnen. Als dat dus goed is gegaan dan eet ze gewoon met ons mee, dus nog even door de blender. Dan vanaf 6mnd volgens de Rapley methode van borstvoeding.com...daar hebben we echt zin in. Dan gaan we ook fruit introduceren :D

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey suus welkom!
    (mijn zoontje wilde toen ik zwanger was de baby suus noemen dus ik moest gelijk lachen toen ik je naam zag!)

He bah zuurtje das balen een negatieve test maar elke dag is er weer 1 houd moed!

Heey sophie leuk meid dat je even komt neuzen!
    fijn joh dat alles goed is met je meisje en jeetje wat gaat de tijd hard zeg ben kei jaloers op je !
    Gaby nee die is voor het laatst gelijhk met jou hier geweest maar ja wat niet is kan nog komen!
    enne thanks voor het duimen meid!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oooh, ik had gisteren het berichtje van sophie helemaal niet meer gezien, maar zag dat we precies tegelijk gepost hadden. Sophie: wat ontzettend gaaf, weer een meid.

Hier is temp idd weer ietsje omhoog... heb alleen geen ei gevoel gehad, persona ook nog onduidelijk, dus ik denk eigenlijk dat dit hem nog niet was.... en anders tja... dan moeten we weer afwachten.

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dan toch maar blijven klussen voor de zekerheid Marloes! Niet dat je hem alsnog mist!

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    zou nog even klussen marloes beter 1x teveel dan te weinig!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    we klussen gewoon door... 8)

meer kunnen we toch niet doen he

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    enne het is ook wel lekker toch?
    maar eerlijk is eerlijk als dat verplichte er af ging zou het toch veel leuker zijn gewoon weer lekker spontaan en niet van ehm mijn ei komt eraan

durf het bijna niet te zeggen en te hopen maar dames check mijn ff eens (zie onderaan staat de link)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    spannend! hij is niet 1 x eerder 36.8 geweest.. morgen nog hoger.

Tuurlijk is het gewoon lekker haha... zou het opzich niet erg vinden hoor als ik m'n ei zelf gemist had... voelt toch anders als je weet.. het is nu of nooit (of de volgende maand)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ mariska: merci voor je compliment over mijn foto's!

@ Sophie: hihi, ja wij willen ook graag een 2e....nu alleen mijn cyclus nog terug krijgen!

@ suus: wwhahaha, anders maken we van dit topic gewoon het 2e septembermama topic! hihihi :)
    Succes de komende maanden! ;)

@ Marloes: dus een beetje onduidelijk zo te lezen...gewoon nog ff verder klussen, dan mis je je vruchtbare periode zeker niet!

@ lammetje: wauw, ziet er veel belovend uit! Ik hoop het zo voor je! En ben je dus wel lichterlijk ongi geweest? Als je je FF tabel zo zien! *springt een gat in de lucht voor jou!*

@ mili: leuk zeg die eerste hapjes! hahaha, altijd leuk! Fijn dat ze weer beter is! En hoe gaat het met jullie?!

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi gaat wel goed. Ze heeft vanavond doperwtjes gehad en heeft alles opgegeten, was een duopostje met wortel erbij, dus bovenste laagje is nu op, morgen dus worteltjes.

Met mn man gaat het goed, die is weer aan t werk heeft nachtdiensten. Met mij ff wat minder, ik kan niet meer kolven, krijg er niets uit. Komt door griep en door de situatie met schoonmoeder denk ik. Nora krijgt er wel voldoende uit, dus zal ook aan TSR liggen. Ga nu alle tips gebruiken die ik heb gekregen en hopelijk gaat het dan goed.

K ga zo op bed, ben bekaf en heb hoofdpijn...pfff...

Liefs en groetjes,
    mij

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou marsab ongie kan ik niet zeggen 5 dagen bruinverlies maar heb dat geschreven als lichte ongi al weet ik niet of het dat nou was ja of nee heb geen vers bloed gehad namelijk.
    maar ik hoop zo dat de temp morgen nog hoog is denk dat ik dan pas echt kan geloven dat mijn ei dan EIndelijk geweest is en dan schreeuw ik het even van de zwangerschapspagina ha ha

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    milli moet je even bij de ha cyntocynon spray halen die wekt je toeschietreflex op dat is een neusspray en werkt perfect heb ik ook een tijdje gebruikt je spuit in je neus en je voeld binnen een halve minuut de tsr echt super spul!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    best gek eigenlijk.

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    heel gek marloes geloofde er eerst ook niks van neusspray? tsr? hmmm zal wel maar echt waar het hielp meteen en sprong een gat in de lucht want ik was zo bang dat het einde oefening was maar gelukkig is alles goed gekomen dus veel succes meid als je hem gaat halen!

enne mijn temp weer 1 tiende omhoog nu ga ik echt schreeuwen dames YES YES YES

IK HEB MIJN EI GEHAD EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIDDDDDEEEELLLLLIIIJJJKK!

:thumup: :) :) :D :) 8)

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    DANCE DANCE

20. neus

neus Actief lid