Hallo Meiden, Zijn er ook dames die voor de 4de gaan. Ik ben 30 en moeder van 2 zoons en een dochter 13,11 en 8 jaar. Nu willen wij er nog een 4de bij helaas gaat dat niet zo makkelijk als de andere 3 bij de eerste 3 heb ik er maar 1ronde over gedaan. Nu zit ik inmiddels in mijn 20ste ronden en ben nog steeds niet zwanger. Ik ben best bang dat het aan mij ligt omdat ik 3x gelijk zwanger was en nu het helemaal niet wil lukken. Ik moet nu wel 31 augustus bij de gyn zijn hopelijk kunnen ze mij meer vertellen Liefs, Vonnie
Hi hi ik denk dat ik eerst maar eens voor nummer 2 ga, of er dan nog meer volgen is de vraag . In elk geval heel veel succes gewenst en hopelijk kan de gyn jullie verder helpen!
Oh ik schrok, ik was op zoek naar dit soort topic en zag mijn naam, haha. Oké er is wat verschil. Ik ben net bevallen van onze derde kindje maar al snel hadden we het over een vierde kindje. We hebben nog geen besluit genomen maar onze wens is er. Het lijkt me fantastisch om zo´n groot gezin te hebben. We moeten nog even goed nadenken over de praktische zaken.... Begin volgend jaar nemen we een besluit. Ik ben namelijk al 36 jaar en kunnen niet eeuwig wachten. Misschien zie ik het dan niet zitten. Ik ben benieuwd wat we gaan doen. Nu geniet ik van onze kleine spruit, het is heerlijk zo´n klein babietje. Groetjes Vonnie
Ik las net je berichtje nogmaals. Ik had het niet goed gelezen en wist niet dat je al zolang bezig bent. Het lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop dat je snel zwanger wordt... Hoe is het gegaan bij de gyneacoloog?