hier liggen ze ook al lekker te slapen. Eerst met z'n tweetjes in bad geweest en nu al in dromenland. Mooi toch he. Cars, hier nog een verliefde mama hoor... Dana, gefeliciteerd met je zwangerschap. Super dat het nu 'gewoon' spontaan gebeurd is. Op naar de 1e echo! Mama, het duurt niet lang meer meid!!! Ik denk dat je deze week nog mama van een mooie jongen bent! Lammetje: heeft Fleur trouwens zwemvliesjes? Thom niet... Op de echo's dachten ze soms wel een extra teentje te zien (net als wat Sam had) maar was dus toch niet. Gab, is je buik nu niet dikker? Gaat bij een derde toch helemaal snel, zeggen ze altijd? Sophie... al weer over de helft toch? Gaat snel meid Hier gaat alles super. Ik zoek alleen de PAUZE knop van Thom.... man wat gaat die (te) snel. Gisteren voor de zekerheid de box omlaag gedaan en vandaag staat meneer in de box... kruipen doet hij al een tijdje.
Marloes: die kleintjes blijven niet lang klein he? Jammer is dat. Maar dat weten we en daarom genieten we volop, of niet dan. Wanneer gaan jullie er weer voor. Vanaf maart? Of april? Dana: valt mee hoor. De jongens zijn erg makkelijk. Komt straks met 3 ook heus goed hoor.
Lucas ligt er ook in inmiddels, wilde boek lezen op de bank, maar toch maar even neuzen hier! Vind overigens ook dat het allemaal heel snel gaat, Ninthe zit alweer aan dr fruithap.. niet van harte overigens.. maar het echte baby-achtige is er daarmee toch af. Die pauze knop heb ik nog niet kunnen ontdekken helaas.
hoi meiden, hier ben ik ook weer eens. Ik lees zo'n 1 keer in de week even bij om te kijken hoe het met jullie gaat. @ mama25 wat spannend allemaal die laatste dagen van je zwangerschap, jij bent toch alleenstaande moeder? krijg je genoeg hulp de aankomende weken? @ Dana, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, bij mij zit er 13 maanden tussen en nadat ik aan het idee gewend was (duurde even een uurtje) heb ik het alleen maar leuk gevonden en tot nu toe is het echt zo leuk. je zou me eens trots achter de kinderwagen moeten zien lopen Met de meisjes gaat het (weer) goed. Roos heeft longontsteking gehad en heeft af en toe nog wel hoestaanvallen. Suze word alweer zo groot, ze is alweer bijna een half jaar oud. Echt niet normaal hoe snel het gaat. Roos is stapelgek op Suze en gooit steeds speelgoed in de box zodat Suze er ook mee kan spelen en Suze? Suze lacht de hele dag naar alles wat voor haar gezicht komt. Ze rolt af en toe om en ook dat vind ze hilarisch. We genieten dus enorm van de meiden
Zo daar ben ik weer even. Hier alles prima, Mirthe doet het goed. Ze zit alweer ruim boven haar geboortegewicht, ze was de laatste twee dagen flink aangekomen. Zuurtje, balen weer.. pff. Het schiet niet op zo zeg. Blijf duimen voor je. Danaheckscher, welkom hier en leuk dat je mee komt kletsen! Petra, leuke foto!
@ Petra leuke foto!! En wat gaat het hard zeg!! En idd ben ik alleenstaande moeder, heb ontzettend veel hulp van me ouders, nu maar ook in de weken enzo die natuurlijk zullen volgen! Heb er wel vertrouwen in!! @ Boni lekker dat het zo goed gaat met Mirthe!! Geniet maar lekker van je meisjes!! @ Me2 toch een voorteken geweest want.... Mijn vliezen zijn om 1.35 uur gebroken . Ging uit bed omdat ik erg nodig moest plassen, en ja hoor plop... Dacht eerst nog dat ik het me verbeelde maar toen ik probeerde op te staan, kwam er zo'n plons uit dat het meteen duidelijk was. Nog geen weeen, maar wel al drukkend zwaar gevoel... afwachten dus maar!!
oooooooooooooh mama25!!!spannend!!!! heeeeeeeeeeeeeeel veeeeel succes.tgaat heel vlotjes gaan,je bent wss al bevallen nu xxxxxxx dikke knuf
ahhhhhhhhhhhhh het gaat beginnen..... Mama heel veel succes! Wil je thuis bevallen of moet/ga je toch naar het ziekenhuis? Hmm gezien het tijd van het berichtje ben je misschien alweer mama geworden. Hoe stoer! Je hebt een buddy toch? We willen wel op de hoogte gehouden worden (hoe egoistisch van mij haha). Heel veel succes en ik denk aan je!!! x Gaby
Haha Petra wat een geweldige foto. Die blik van 'Help meeeee!' Hier gaan de boys altijd wel redelijk gemakkelijk naar bed. Overdag nog makkelijker dan savonds. Overdag leg ik ze erin met alles wat ze willen (beestjes, doekje en de oudste met zijn carsauto's) en daarna hoor ik ze niet meer. De oudste kan overdag zo'n 3 uur met gemak slapen. En dan gaat hij savonds om 8 uur naar bedje toe. De jongste doet nog 2 slaapjes per dag. Savonds gaat het iets anders want dan slapen ze met zijn tweetjes. Gisteren eerst saampjes in badje geweest en daarna hebben we met zijn viertjes boven gespeeld en daarna heb ik de pap gehaald voor de jongste en afgegeven aan man lief. Die heeft ze in bed gelegd en ik het eten voor ons klaar gemaakt en toen hij beneden kwam na een 20 minuten was de woonkamer klaar en het eten ook. En tot we ze vanochtend om kwart over 7 hebben wakker gemaakt niets meer gehoord. Dat is fijn want we hebben wel andere tijden gekend hoor. Ok genoeg over rituelen. Ik ga maar eens werken. Trouwens zitten jullie ook op facebook of hyves? x Gaby
OO mama25 spannend!!! Welkom dana. Hier gaat het avondritueel zo: Na het avondeten gaan ze alledrie tegelijk in bad. of als de jongste in de box ligt te slapen dan is het makkelijker dan gaan de oudste twee in bad. Dan droog ik eerst Beau af (8 weken oud) kleed hem aan en leg hem dan in de badkamer even aan de borst en dan in zijn bedje om wat te spelen. Tegelijk heb ik de dames nog in bad zitten en die weten dat ze geluid moeten blijven maken zodat ik kan horen of ze niet verzuipen Dan was ik beide meiden en droog ze samen af ( 3 en bijna 2) Dan gaan ze samen in het bed van de oudste liggen en lees ik een verhaaltje en zing een lidje, dan gaat de middelste mee naar haar eigen kamer en zing ik daar nog een liedje en dan neem ik de jongste weer mee naar beneden, die voed ik nog een keer en die gaat daarna in bed. Als de jongste een jankbui heeft dan doe ik hem in de draagdoek terwijl ik de dames op bed leg...
*** buddy nieuws mama25 *** Vanochtend om 7.09 uur is mijn zoon, na snelle bevalling geboren. Hij heet Devin en weegt 3840 gram. Alles verder goed. Liefs mama25 *** einde buddy nieuws *** Mama25, gefeliciteerd met de geboorte van Devin!
Zooooo dat gaat hard hier!! Mama: VAN HARTE MET DEVIN!!!!! Ik ben ook verliefd op mijn kids!! Heerljk!! Slapen hier ook nooit een probbleem. eerst eten dan samen in bad. DAn gaat Fee als eerste uit bad, smeer ik haar lekker in en doe haar pyjama aan. JP moet dan inderdaad veel geluid maken van mij in de badkamer zodat ik weet dat hij inderdaad niet verzuipt! Dan gaat Fee even in haar bedje spelen, soms neem ik haar mee naar de kamer van JP en mag ze in zijn bed spelen. Dan ga ik JP afdrogen en pyjama aan en dan mogen ze nog samen op ons bed naar een tekenfilmpje kijken, terwijl ik de papflessen maak. Die drinken ze dan en dan gaat Fee rond 19.00 uur erin en JP om 19.30 uur. Zodra ze erin liggen hoor ik ze niet meer totdat we ze smorgens wakker maken om naar de oppasmama te gaan!
Wow! weer een beeb erbij. Leuke naam Devin! En gelukkig een snelle bevalling en dat alles goed gaat! Top Mama, goed gedaan. Moeten we nu weer geduldig wachten op een mooie foto van onze nieuwe wereldwonder. Geniet ze! x liefs, Gaby
Mama 25: Van harte gefeliciteerd!! Wat super snel zeg!!! Hier weer allemaal klaar voor de nieuwe dag. Leuk om ieders ochtend ritueel te lezen. Heb ik nog wat aan als we straks met zn drietjes tegelijk naar bed moeten.. Vannacht was helaas een wakkere boel. Ninthe heeft snachts erg veel zin in een heerlijke fles, mocht er deze keer 2 keer uit!! boehoe!! Nu met zn allen in de pyama, lekker vakantie en lekker lui. De woonkamer is een slagveld.. maar voor nu.. Who Cares??
Dana, ochtend rituelen zijn heel wat gehaaster (is it a word) op werkdagen dan op mijn vrije dagen of weekenden. Op vrije dagen idd pyama allemaal lekker ontbijten, spelen, tv kijken etc. Zoveel speelgoed over de vloer en loopauto, bakfietje en traktortje en tussen. Werkdagen zijn wij als ouders al helemaal klaar en de kleertjes en papflessen staan gereed als we de boys uit bed halen. In 20 minuten zitten ze dan in de auto. Best zielig maar anders moet ik ze al voor 7 uur uit bed halen en wij nog vroeger uit bed. Als ze groter zijn zullen we dat wel moeten veranderen maar dat zien we dan wel.
jee gaby druk gehad allemaal visite gezelli hoor! Enne veel eten heb je een dikke buik foto ha ha (adem in houden hielp bij mij ook wel eens ) dana staat je goed meid een banner!!! thijs is op het beruchte feest monique wilde een verhaal beginnen over jou en luuk maar bedacht zich ineens dat wij mischien wel close waren het was op haar gezicht te lezen (dom mens) cars ik ben ook zo blij met mijn afwasmachine elke dag staat hij aan. vorige maand was hij kapot stond echt te kijken van ehhhh en nu??????????? dus maar met de hand gedaan een week lang maar pffff wat een berg is trouwens wel goed voor je relatie hele gesprekken gehad ha ha ben jij ook zo verliefd op je kids ik zwijmel helemaal.... als fleur naar bed moet sta ik gerust nog een half uur gekke bekken te trekken en te kuffen(knuffelen volgens romy) tot ze soms begint te huilen van de slaap ohw ja ze moet echt slapen ha ha ?!?!? Ja dana dat is bij ons ook een heel gedoe maar je word er makkelijker in ik stop ze met zijn drieen in het bad fleur in een stoeltje thijs en romy los eerst alles klaar leggen natuurlijk thijs erin romy erbij dan fleur dan alles wassen fleur eruit thijs past op romy dan romy eruit en thijs ruimt de badkamer op makkie!!! (lees ben helemaal kapot en blij als alles in bed ligt ha ha )
Gut ja... Wilde ik nog vragen. Wie van jullie kent de Chinese Voorspeltabel? En bij wie klopte deze voorspelling? Ben totaal niet bijgelovig, maar volgens mij heeft dat ding best vaak gelijk..
Lammetje (haha): als het goed is het ik ook een profielfoto, maar vlgs mij is dat nog steeds niet helemaal gelukt... Het beruchte feest... zucht!! Trouwens.. Ninthe zit aan de diksap (al vond ze die van Fleur vele malen lekkerder) en heeft gisteren dr eerste Danoon gehad! Thanx voor de tip!!