Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mama, gefeliciteerd met de geboorte van DEVIN. Goed gedaan meid!!!

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He kletskousen, ;)

Wat een ontzettend leuke foto's van jullie kindjes, heerlijk.
    Ik zal die van mij morgen wel ff spammen, want ik ga nu zo op bed. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.

Dana: ben benieuwd, willen jullie het geslacht van te voren weten?

Gaby: leuk een foto. Idd goede tip van Lammetje om het na het eten te doen. ;) En je kunt je buik misschien een beetje opzetten of zo. Hihi.

Marloes: perfect dat je de lijst weer hebt opgezocht. Ik zie dat jullie er in april weer voor gaan, succes meid.

Me2: hier ook twee biljartballen hoor. Maar dat hebben ze echt van hun papa. Die had bij de geboorte ook geen haar.
    Bij Danio begon het te groeien toen hij 1 was. Bij Ramiro komt het nu een heeeeeeeeeel klein beetje. :D

Mama: hoe gaat 'ie? En de jongste spruit?

Boni: met jou? En de jongste spruit?

Bri: ben je?

Sabjeeeeeeeeeeeeee: ben jij nou????????? :(

Ramiro had zo straks alles eronder gepoept. Heb hem ff lekker in bad gedaan en dacht ik droog hem beneden even, daar is het lekker warm.
    Ik aan het afdrogen, voelde ik opeens iets warms. Ja hoor, meneertje had ff lekker op z'n mammie geplast. Had ik nog zo m'n best gedaan om geen poep op me te krijgen, krijg je dit. ;)

Verder zijn de jongens zulke heerlijke ventjes, geweldig gewoon.
    Morgen ff spammen.

(heb ik toch nog een lang bericht getypt) ;) TRUSTE

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    wat? waar is mijn bericht?

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

4. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje. Ninthe is lekker aan het slapen, Lucas speelt buiten (Met Thijs van Lammetje) nadat ze eerst hier een Playmobil festijn hebben gemaakt.

Wij willen zeker het geslacht weten. Wisten we bij de vorige twee ook. Ik hou niet van verrassingen hoor, wil echt bij 16 weken een echo voor het geslacht laten maken. vind het zelfs nog te lang duren om tot de 20 weken echo te wachten.. Ongeduldig typje dus.

Onze Lucas had trouwens op zn eerste verjaardag nog een biljardballetje.. Dus ik denk dat Ninthe ook lang kaal door het leven moet hahaha. Wat maakt het ook uit allemaal he, tis alleen wel zo grappig dat de meesten hier kale dames hebben.

Leuk om te lezen dat we allemaal tegen dezelfde dingen aanlopen.. Ninthe is ook dol op wildplassen!

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier hebben we een nieuwe. Tot op heden nooit gehad. Nu zit om de haverklap een van de 2 in bad te poepen....hmpfffff

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi

Bedankt voor alle felicitaties.
    Ben thuis bevallen in 4,5 uur tijd, en 9 min. persen. Toen was hij er al. Verhaal volgt nog.
    Verder alleen wel last van naweeen. Bv is goed op gang, en Devin doet t super. Jaylinn vind het ontzettend leuk en wil hele tijd kusjes geven en bij hem zijn...
    Zal hem ff spammen...

7. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    ahhhhhhhhhhhh wat een popje.

en een goede bevalling, 9 minuten persen en 4,5 urige bevalling. Daar tekenen we voor!

M2: bah haha ik hoop dat je ze op tijd eruit krijgt.

Dana; wel handig zo'n 'buurvrouw' waar je je kind even kwijt kan.
    Wij wilde graag biljartballetjes maar ze hadden allebei haartjes. NIet veel gelukkig.
    Maar daarna groeit het ook niet mega, ja alle kanten op behalve de juist.

Ik baal van mijn lange berichtje van vanochtend die weg is. Geen zin om over te doen.

Bijna weekend hier! Nog ander half uur. Jippie!

x

8. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Mama25: Wat een knapperd!!!! Echt een supermooi kindje! Heel fijntjes ook. Super gefeliciteerd nogmaals.

Pregnantlady: ja onze kindjes spelen heel leuk met elkaar. eerst waren ze hier spelen met playmobil, toen buiten en nu weer daar met de nintendo. gelukkig hebben ze elkaar in de vakantie!

En wat frusterend he.. als je bericht weg is!!

Me2: poepen in bad, wahahaha, dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. hoe komen ze erop he.. kun je het hele badritueel weer van voren af aan starten! alsof je niets te doen hebt hahaha.

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hier gister de primeur van romy
    Zat heerlijk in bad net 5 minuten samen met papa lekker beetje lavendelolie erin en toen gebeurde het rood kopke en bellen en ja hoor een heeeele lange sliert poep
    helemaal lollig hij dreef voorbij en romy met grote ogen kijk papa poep

stilte...

bah vies!

Ha ha had het met haar nog niet gehad fleur ook niet gelukkig
    thijs was een echte scheiterd die maakte er een sport van bad vol hij erin poep erin hoplakee
    Maar gelukkig is hij eroverheen hoor dames dus er is nog hoop (hoop snap je hem)

mama 25 smelt smelt wat een lekkerd zeg ohw krijg spontaan kriebels

marloes super hoor de lijst er weer bij mijn complimenten!!!!

spannend he bijna april

cars hoe is hij bij jou alweer spanning en sensatie????

me 2 nog 2 maandjes ook he kriebel de kriebel!

dames fijne avond allemaal

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedeavond! Kom weer eens buurten. Meisjes liggen beiden in bed, Mirthe heeft straks nog wel een late voeding maar dat is meestal niet eerder als half elf. Dus nu lekker rustig op de bank..
    Alles gaat verder goed hier, bv is goed op gang. Mirthe spuugt alleen soms na de late voeding, ze drinkt dan blijkbaar te onrustig. Ga vanavond eens een andere voedingshouding proberen (rugby), kijken of dat helpt. Gelukkig doet ze het maar eens per dag en niet bij de andere voedingen..

Ochtend en avond ritueel: moet hier nog weer zijn vorm krijgen haha. Nadat de kraamhulp van de week weg was, was mijn moeder nog logeren dus ben nog niet alleen met 2 kids geweest 's ochtends. Morgen gaat Jasmijn naar het kdv (boniman brengt haar weg) dus maandag is de eerste dag alleen. Ben benieuwd..

Dana, chinese voorspeltabel had het hier 1 keer goed en 1 keer fout!

Lammetje, gebroken nachten, ben er wel weer aan gewend. Ze komt nu meestal rond half 11/11 uur, dan rond 3 uur en dan 's ochtends weer rond 7 uur. Dus dat scheelt, maar 1 keer echt in de nacht. Kunnen we ervoor en erna lekker slapen. Voedingen gaan ook steeds sneller/makkelijker.
    En mooie foto's!

Gaby, ook mooie foto's bij jou! Super..

Dana, leuke foto ook van jou. Leuk ook die muis bij je meisje, die heeft Jasmijn ook.. gekregen als kado bij de geboorte van Mirthe.

Cars, ben benieuwd naar je spam! Hoe is het met je cyclus trouwens?

Mama25, mooie foto van Devin! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Fijn dat het thuis was. En bekend pakje heeft hij aan, was ook Mirthe's eerste pakje..

Zal zelf ook ff spammen, mijn meisjes..

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Heerlijk die poepverhalen in ochtend haha. Lammetje gelukkig heeft tot nu toe pas 1tje in het bad gepoept en dat was toen hij die buikgriep had (die ongeveer iedereen heeft gehad de afgelopen maand). Dus ik kom er goed vanaf. Behalve dat ik met hem in bad zat haha.

Boni wat een schattige foto van je meiden. Wat zal je trots zijn.

Zal maandag wel even anders zijn om het alleen te doen maar je went zo snel aan een nieuw ritme.

Ik ga trouwens de jongste nu even bedje bregen voor zijn eerste slaapje die was vroeg op en van het dragen van zijn machientje wordt hij altijd sneller moe.

x

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boni: wat lief die 2!!! Ja ritme met 2 kids alleen te zijn krijg je zo te pakken hoor! Kind kan de was doen :D
    Mijn man kan zelfs heel goed 3 dagen alleen met de kids als ik naar NL moet werken en dat zegt heel veel :D

Mama: wat een mooi poppetje!!! Heerlijk! Fijn dat alles zo goed is gegaan!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat een lieve foto Boni! Heeft de andere houding met voeden geholpen?

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Heerlijk geslapen hier, Mirthe komt nog steeds maar 1 keer per nacht dus we konden van half 12 tot 3 en van 4 tot half zeven slapen, toen moest boniman eruit. Maar omdat Jasmijn vandaag op het kdv is en boniman haar heeft weggebracht kon mama daarna blijven liggen tot 10 uur. In één woord heerlijk! Ben echt bijgeslapen...
    Gisteravond heeft ze ook niet meer gespuugd, ze dronk veel rustiger in de rugbyhouding dus dat houden we erin. Nu aan het wachten tot ze wakker wordt voor haar badje en een volgende voeding...

Gaby, Mirthe heeft ook een makkelijk schema voor 2 kids tot nu toe: 's ochtends slaapt ze na de voeding weer door tot 11 uur/half 12. Dus dan heb ik alle tijd voor Jasmijn. En 's middags is ze juist wakker als Jasmijn in bed ligt, dus dan alle tijd voor Mirthe. Maar ben benieuwd hoe het maandag gaat...

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ohw boni droom helemaal weg wat een scheeterige foto!

rugbyhouding is nooit mijn ding geweest was altijd aan het stuntelen ha ha
    gelukkig dat het helpt!
    Hier nog steeds de gewone houding maar fleur wil ook wel even kijken tussendoor.
    Merk dat ze snel afgeleid is onder het voeden het is ook zo spannend de grote broer en zus.
    Krijg al opmerkingen om me heen van nu nog borstvoeding?????
    Ja lekker wel lekker gezellig!!!!
    En zo van goh en hoe lang wil je nu nog voeden dan???
    Zolang ze zelf wil!
    (of als mama een baby wil natuurlijk)

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jeetje zie ineens mijn banner 8 maanden al pfff time flys......

17. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Time flies inderdaad!! Onze kleine Ninthe is vandaag alweer 4 maanden.. en mama is morgen alweer 7 weken zwanger..
    En de carnavalsvakantie is weer afgelopen..
    Vanaf maandag weer het "normale" ritme!
    Tis trouwens ook bijna weekend, jabadabadoeoeoe!

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE, VAKANTIE.

Zo, dat is er uit. ;)

Mama: wat een schatje zeg, een echt jongen zo te zien, heerlijk. :)

Boni: grote zus Jasmijn, past goed op haar zusje zie ik. :)

Lammetje: 8 mnd alweer, gaat idd snel.

Lekker dat poepen in bad, haha. (weet er alles van)
    Over poep gesproken. Kom ik net thuis van het werk, vertelt de oppas dat Danio op het potje heeft gepoept, zoooooo stoer!!! :D

Verder lekker gewerkt. :)

Fijn weekend allemaal.

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ff de jongens spammen. :D

Stoere Ramiro