Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was geweest over hoe ik me daar zelf bij voel dat ik daar nu opeens toch wel mee bezig ben. Bij ons is het vóór de mk en vervolgens vóór jP ook allemaal niet 1,2,3, gegaan. Zoals Pregnantlady zegt: ik ben zelfs een jaar lang bang geweest dat wij uberhaupt geen kinderen meer zouden krijgen......Het feit dat ik me na JP zo weinig fijn heb gevoeld door de tijd van het jaar is mij daarbij ook overvallen, want hij was het liefste wat ik me kon (en nog steeds kan) wensen. Een en ander neemt niet weg dat ik er sowieso niet van uit ga dat zo iets ooit te plannen is. DAT weet ik ook als geen ander. Maar het feit dat ik nu na 2 kinderen weet wat ik graag zou willen doet daaraan niet af. Weet ook dat ik vind dat jij nu als eerste aan de beurt bent......Het spijt me enorm als ik je gekwetst heb. Pregnantlady: wat gaaf rugby voor kids! Zou iets voor onze zoon zijn!
Denk dat iedereen weet dat je zoiets niet te plannen valt! Dat het een godswonder is als je uberhaupt een gezond kindje kan krijgen. Dat neemt niet weg dat je best een voorkeur mag uitspreken over de tijd waarin je het het liefste zou hebben. Ik ben van mn zoon bevallen in april en kon daarna vrij snel lekker naar buiten, heerlijk. Mijn meisje kwam in oktober en na deze overheerlijke (NOT) winter zit ik al 4 maanden ingesneeuwd in huis.. Drie keer raden wat ik fijner vond! Dat ze er zijn is het wonder op zich natuurlijk! Denk dat niemand het bedoeld heeft om de ander pijn te doen. Dat staat voorop.
was wat aan het rondneuzen bij het topic verloskundigen bij de testen en er is weer een kriebelmama zwanger van de 3e; Aylin... Als je hier nog mee leest: GEFELICITEERD!!
Marloes wat grappig dat het je al was opgemerkt, wou net een berichtje posten Moet zelf nog wel een beetje van de schrik bekomen. Dacht namelijk ongesteld te zijn geworden maar het was wel erg weinig voor een normale menstruatie. Toch schonk ik er geen aandacht aan tot dat ik vreemde kwaaltjes kreeg. Toen ik een paar keer deze week stond te kokhalzen van bepaalde geuren kreeg ik argwaan en heb ik vrijdag een test gedaan. En ja hoor direct op beide testen verscheen een duidelijke streep. Vandaag nogmaals getest en de test was weer donkerder geworden. Toch weet ik niet helemaal of het goed zit heb namelijk wel een paar dagen een bloeding gehad (al was het heel weinig) en heb nu nog heel af en toe een klein beetje bruin verlies. De wens voor een derde was er wel maar dat het al zo snel ervan zou komen had ik niet verwacht. Nu maar afwachten of het allemaal goed gaat! Bedankt voor de felicitatie! http://i602.photobucket.com/albums/tt107/jamila_adyel/CIMG5452Small.jpg
je testen zijn wel super duidelijk!!! maar toch ook weer spannend dus. Snel bellen naar de vk, dan krijg je vast snel een echo
Aylin, gefeliciteerd! Zo het weekend zit er weer op. Lekker rustig gedaan (ondanks of dankzij het weer ) Morgen weer werken. Slaap lekker allemaal x Gaby
Iedereen lekker geslapen... ikke wel! Helemaal uitgerust aan mijn werkdag begonnen. Lekker geen files (kindervakantie in noord). Ohja het rugby is erg leuk voor de kids. Hier zijn het de mannen/vaders die zelf prof zijn geweest die de kids les geven. Heel stoer! Leuk sport ook. Alleen voor Maxim zal het niet kunnen ivm met zijn ci in zijn hoofdje. Fijne dag! Liefs, Gaby
Hoi meiden, Ik heb de VK gebeld en mocht een afspraak maken voor een echo. Donderdag aanstaande 10:30 ben ik aan de beurt. Ben benieuwd. Als het goed is moet er dan wel iets te zien zijn van een zwangerschap. Bij mijn de zwangerschap van mijn zoontje zagen we met 5 weken een vruchtzak zitten. Wat ik wel vreemd vind is dat ik 7 dagen na mijn ei die soort van ongesteldheid kreeg. Mocht het dan al fout zijn gegaan dan worden mijn testen 7 dagen erna toch niet steeds duidelijker? Ik heb ook de cb met indicator gedaan zaterdag en die gaf aan 4 tot 5 weken zwanger. Ach we zien het wel. Hoop iig dat alles goed zit.
heey aylin meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap jeetje krijg nu wel echt de kriebels hoor dat alle meiden die met mij zwanger waren weer zwanger zijn of bezig zijn. Moet nog even geduld hebben vrees ik... Maar me 2 en marloes mischien gaan wij dan samen lopen en wie weet pooh nog???? Vond het wel leuk om samen met iemand ongeveer gelijk te lopen en ervaring uit te wisselen. Dana was ook gezellig en mijn overbuuf daar liep ik 2 keer ongeveer mee gelijk. Zo van hoest met jou.... dik! en met jou....... ook dik! lol wie weet komt er bij ons een "ongelukje" met onze superveilige (not)anticonceptie. Maar dan moet ik toch echt wel borstvoeding af gaan bouwen en eens bij gaan voeden. Ben zo erg fleur krijgt bijna alleen maar bv (hoezo graag klein houden)
Ha ha zie dat er 11 jongens en 11 meiden zijn geboren is een dating uitje iets????? gezellig voor later!
Zuurtje bedankt meid hopelijk volg je me snel!! Lammetje idd zo veilig is jou anticonceptie niet hoor Wie weet word je ook verrast. Ik ben echt blij met dit topic iedereen reageert altijd zo lief! Ik belde het ziekenhuis en de assistente van de gyn reageerde echt op mijn verhaal als of het een wereld ramp was. Oh jee meid hoe oud is je zoontje net 5 maanden????!!!! Marloes bedankt voor het updaten van de lijst! Hopelijk mag ik er op blijven staan. Na de geboorte van mijn dochter was ik ook na 5 maanden zwanger helaas zat dit niet goed. Toch ben ik best bang voor herhaling.
Haha Aylin, ik had dezelfde reactie!! Mijn dochter is van 19 oktober, net 4 maanden dus! En ben nu in mn 8e week, krijg ook komende week een echo. Heeeeeel spannend dus. Lammetje: zijn toch weer nèt iets meer meisjes geboren hoor, je bent onze Ninthe vergeten hahaha. Meisjes in de meerderheid!
Morge meiden, Zo weer een lekker dagje vrij. Best fijn hoor 1 dag werken en dan weer een dagje vrij en dan 2 dagen werken en dan lang weekend. En helemaal nu het vandaag eindelijk droog is (voor hoe lang). Terwijl ik zit te typen met de laptop op schoot (pc kaduk) schoop de kleine flink. Hmmm ik heb er toch netjes een kussen tussen gedaan haha. Idd Marloes een spannend echo tijd. Hoe gaat het met jou? Begint het al weer goed te kriebelen? Hoe gaat het met die 2 lekkere jongens van je? Danah, idd maar Lammetje en Marloes hebben gelijk qua kriebelbabies loopt het lekker gelijk. Ben nieuwsgierig welke kant de balans uitgaat bij mij haha. Ohhh en qua snel zwanger zijn. Zelfs dit keer vond iedereen het snel terwijl de jongste al een jaar was toen ik het nieuws bekend ging maken. De vorige keer zat er idd ook 4 maandjes tussen, dit keer zelfs 10 maandjes. Vonden wij best lang maar de reacties waren ook hier niet als eerder gefeliciteerd maar goh snel he. en wat zal je het druk krijgen. Vandaag komt de gezinsbegeleidster langs (ivm Maxim's doofheid). Dus ik heb het huis maar net even aan kant gemaakt. Trouwens niet veel reacties van jullie gehad op mijn vraag of jullie ook op hyves of facebook zitten. Ik ga even lekker een thee-tje zitten en wat mailtjes versturen voordat de jongste wakker wordt. Liefs, Gaby