kriebels genoeg, maar kan ze goed rustig houden, Gab... maar vind het nu nog net te snel. Zou graag weer ongeveer zo'n zelfde verschil hebben als tussen de andere 2. Vooral om praktische zaken... maar ik denk april-mei ofzo... Vorige keer was ik 1x na 3 rondes zwanger en 2x de 5e ronde... De oudste zal dan nl bijvoorbeeld op een andere verdieping gaan slapen en daar moet hij wel toe in staat zijn...
Slapen jouw jongens niet meer bij elkaar op de kamer (tenminste ik dacht dat ze dat deden net zoals onze jongens). De nieuwe beeb komt gewoon lekker bij ons op de kamer. Geen speciale babykamers meer. In de praktijk ben ik er achter dat ik het fijn vind als een kleine een paar maandjes bij ons slaapt. Misschien dat de oudste daarna een eigen kamer krijgt en de jongste bij Maxim gaat. Ach... ik heb nog even tijd om daar over na te denken. Ruimte zat maar de jongens vinden het erg leuk saampjes. Ookal slapen ze overdag wel in andere kamers omdat de een veel langer tukt dan de andere. Succes met je kriebels onder controle houden. x
nee, nu slapen ze idd samen op 1 kamer. Thom heeft 1 weekje bij ons gelegen, maar sliep meteen (sorry) al door en vanaf toen ook bij sam op de kamer. Bij een derde kindje zullen we ook beginnen bij ons op de kamer en daarna bij thom. Stapelbed staat op de andere kamer al klaar als er idd een derde komt kunnen ze ook gezellig met z'n drieën op 1 kamer, feesten, het stapelbed heeft nl een derde onderschuifbed ook...
Hoihoi Hier gaat alles goed. Morgen is de kv alweer voor het laatst. Wat gaat de tijd toch snel... Bv is goed op gang en Devin heeft voldoende aan 1 borst per keer. Gister had meneer alleen een regeldagje. Die duurde vanaf gistermiddag 2 uur tot vandaag 12 uur, daarna zat er weer 3 uur tussen. Nu ligt hij nog lekker te slapen. Jaylinn vind het nog steeds geweldig, komt ook steeds ff kusjes geven als wakker is en op schoot zit. Vandaag ben ik ff met hem in de draagdoek een rondje gaan lopen met de kv, was wel ff lekker naar buiten. Ook is hij vandaag gewogen, en woog 3730 gram, dus bijna terug op zn geboortegewicht. Zal hem nog ff spammen, mijn kleine mannetje!
Mooi ventje Mama25! Fijn dat het allemaal zo goed gaat.. en wat gaat het snel idd. Hier is Mirthe vandaag alweer 2 weken..pff.
Hello meiden!! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. Ben erg druk met onze 2 meiden! Vind het leuk om te lezen dta bijn Pregnantlady en ayla16 weer zwanger zijn, gefeliciteerd!! Ook alle andere zwangere dames erg gefeliciteerd!! Lees dat ook een paar bekende dames binnekort weer willen klussen zoals Marloes80 en Lammetje bijv (en nog meer natuurlijk, erg leuk!) k heb best wel kriebels eigenlijk maar wil toch echt even wachten omdat het er druk is met onze 2 meiden...de jongste is nu 9 maanden. Ik gebruik nog geen pil, wel andere methodes Maar wil denk ik toch als ik weer een menstruatie heb met de pil gaan beginnen....Ik heb trouwens rond 7 februari pas mijn eerste menstruatie na de bevalling gehad (lang borstvoeding!). Geef nu nog maar 2 keer per dag bv ongeveer. Wil wel helemaal afbouwen maar ons meisje is nu al een tijdje niet helemaal fit, en bv drinkt ze goed dus vandaar. Ik wil toch kijken of ik af en toe weer mee kan prikken hier...heb altijd weinig tijd maar ik wil een poging doen Momenteel slaapt vooral Dana heel slecht, over de hele dag van 7.30-21uur ongeveer maar half uurtje of een uurtje.....leg haar er wel vaker in uiteraard maar ze gaat gewoon niet slapen....heb het idee dat het te maken heeft met dat z eniet helemaal fit is, heel erg verkouden, vooral in bed veel hoesten, al is het vanaf vandaag minder aan het worden gelukkig, eindelijk! Ze eet nu ook weer wat beter, nu het slapen nog overdag (voorheen deed ze dat altijd prima, geen problemen!) Ook ga ik binnenkort waarschijnlijk een paar avonden, misschien wel 5, van 18-20uur schoonmaken op een kdv..(ben nu verder gewoon thuis overdag, wil wel gastouderopvang gaan beginnen, heb de papieren al) Dus lekker druk! Ook ga ik 4 keer 2 uurtjes in de maand bij mensen hier een paar straten verder op helpen in de huishouding. Zijn buitenlandse mensen, zij is in mei uitgerekend van 1e kindje en kan niet alles zelf momenteel. Dus ga ik meehelpen met de keuken,toilet en de badkamer schoonmaken. Het kan zijn dta ze me vaker vragen als het nodig is, wel leuk, zijn lieve mensen!Wel engels praten maar dat is geen probleem Liefs Sheila (voorheen andere naam...wellicht weten jullie nog wie ik ben...?heb mn naam toen al wel veranderd ivm meelezers
Goedemorgen Ladiesssssssss, Ohhh wat een lekker mannetje die Devin! Blijf maar spammen hoor dat vinden wij helemaal niet erg. Sheila, welkom terug! Dat klinkt idd drukkies als de kleine meid maar een half uur per dag slaapt. Zelf heb ik nog flinke slapers (overdag dan). Beide zeker 3 uur pd. Lekker als je er wat bij kan verdienen. Ook leuk als je zodirect gastouderopvang gaat doen. Wat voor een papieren moet je daarvoor halen? Marloes, nog even een vraagje. We zijn al tijden op zoek naar een stapelbed met daaronder een schuif bed. Nu begrijp ik dat jij er eentje hebt. Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt? Alvast bedankt. Wat gaat het geven van BV bij jullie toch elke keer makkelijk (als ik dat zo lees) hier hebben de mannentje er elke keer niet genoeg aan gehad. Ik hoop dat de derde scheepsrecht is en dat ik en de nieuwe beeb er dit keer ook van kan genieten. Zo iedereen bijgekomen van het Svendrama? Nog mensen gekeken? Ik ga beginnen met mijn werkdag! Zal wel rustig zijn. Was heerlijk rustig onderweg, koste maar een half uurtje. Daar teken ik voor. Helaas ik het normaal gesproken bijn2,5 keer zo lang door files. Fijne dag allemaal, Liefs, Gaby
Rustig hier vandaag. Ik ga al weer bijna naar huis toe. Helaas weer flinke files. Hmmm raar tijdens de vakantieperiode en omdat we vanochtend geen problemen hadden. Tot morgen!
tuurlijk mag je dat. Wij hebben het bed van Leen Bakker. Model heet Lotte en is regelmatig in de aanbieding. Whitewash is het...
He, Ben ik heel even. Mannetje is ff weg, dus ff tijd voor de pc. Wanneer hij weer terug is, is het niet zo gezellig om erachter te gaan. Sorry, heb niet alles gelezen. Aylin: GEFELICITEERD. Wat een geweldig nieuws. Hoe voel je je? Mama: mooi ventje. Sheila: wat leuk om weer van je te horen en fijn dat het goed gaat. Twee drukke meiden dus, maar ook gezellig denk ik. Perfect is deze site idd. Info inwinnen e.d. Helemaal goed. Hier nog lekker vrij met z'n viertjes. Vandaag gezwommen, jongens genieten daar zo enorm van. Heerlijk om te zien. Fijne avond nog en de volgende keer zal ik weer even op iedereen reageren. (na het weekend waarschijnlijk)
Hier idd gisteren Sven gekeken, wat een misser van Kemkers zeg.. Hier gaat alles prima, moeten wel wennen aan de gebroken nachten . Heb vanmiddag dus even bijgeslapen.. dat scheelt wel. Maar Mirthe is heel tevreden, Jasmijn echt de trotse grote zus (het is Mitte voor en Mitte na.. haha).
thanks maar als ik op de site kijk is het een gewoon stapelbed. Hebben jullie het uitschuif gedeelte zelf 'gemaakt'? Of is het mogelijk het er bij te bestellen?
Boni, fijn te horen dat het zo goed gaat. Ja gebroken nachten is weer wennen maar raar genoeg went dat ook weer. En wie weet heb jij wel het geluk van een sneller doorslaper. Lief dat Jasmijn zo gek is op haar zusje. Dus helemaal niet jaloers dat ze gedeelde aandacht krijgt. Slaap maar lekker bij als de omstandigheden het toelaten. Heerlijk!
Helaas vannacht niet zo goed geslapen, Mirthe kwam twee keer ipv 1 (rond 1 uur en rond 5 uur). Maar goed, morgen ben ik alleen met Mirthe thuis (Jasmijn is naar het kdv) en kan ik lekker bijslapen gelukkig. Vanmorgen is het CB op huisbezoek geweest (stelde niet zoveel voor) en net ben ik even wezen wegen bij het CB (waarom nemen ze dan ook geen weegschaal mee op huisbezoek??). Maar goed, Mirthe was supergoed aangekomen, 400 gram in 9 dagen en weegt nu 3220 gram. Dus mama is weer erg blij!
Hallo allemaal, zie dat bij jullie alles goed gaat. gelukkig en goed om te horen. hier inmiddels bijna 8 weken zwanger en begin toch echt wel misselijk te worden.. dacht dat ik er deze keer doorheen fietste maar das helaas toch niet waar. moet zeggen dat ik het best pittig vind nu met een kleine dame van 4 maanden en een mannetje van 6.. even een uurtje slapen tussendoor is er niet snel bij. en de nachten zijn we ook nog volledig in de weer met Ninthe, die heeft door dat de bar hier snachts ook open is. probeer haar nu steeds met een speentje te rekken, anders zit ik echt elke 3/4 uur beneden. genoeg geklaagd, blij dat bij jullie alles goed gaat, zie heerlijke kinderfotos voorbij komen!!! xxx
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 5 mama's zwanger : 1 jongetje - 4 onbekend (waarvan 3 eerdere kriebel-mama's ) -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Pregantlady- 3e kindje - uitgerekend op 18 juli 2010 - geslacht: een verrassing - TB/BV -DanaH- 3e kindje - uitgerekend op 9 oktober 2010 - geslacht: een verrassing - ?/? -Aylin -3e kindje-uitgerekend op 28 oktober 2010 - geslacht: ?- ?/? Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Cars- voor een 3e kindje - Succes!!! -Elmo- voor een ... kindje - Succes!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Marloes - voor een 3e kindje - (april 2010) -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010) -Lammetje - voor een 4e kindje oktober/november KINDJES Er zijn 22 kindjes geboren : 11 jongetjes & 11 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Neus - IJfke - 21 september -Booky- Nils - 22 september 2009 -Blondie- Emma -19 november 2009 -Lafo- Britt- 21 november 2009 -Boni001- Mirthe- 9 februari 2010 -Mama25- Devin- 17 februari 2010