Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou nou dames drukke week achter de rug...
    voetbal weer begonnen paar uurtjes tandarts kinderpsycholoog me thijs dagje stad boodschappen huis op de kop gehad visite enz enz ohw ja ook nog een 10 minuten gesprek op school (van een uur was de laatste dus kon even goed modder gooien tegen de juf)
    sterfdag van mijn vader wat de stemming van moi geen goed deed dus lekker prikkelbaar weekje..
    ben ook helemaal uitgeblust ook na de hele tijd schaatsen kijken van manlief en uit fatsoen mee opblijven van mijn kant maar dan wel weer vroeg op voor k 3 hier.
    pffff sorry dames even klaagdagje hopelijk volgende week weer vol goede moed ertegenaan
    voor nu?????????? even uitblazen en blijven lachen

fijn weekend dames

(gaby heb een hyves maar zit er noooooit op)

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lammetje, knuf voor jou!

Hier ook een wat mindere nacht, Mirthe had gisteren last van krampjes en pas na de voeding van half 2 vannacht was dat over (toen had ze een luier vol geproduceerd haha). Maar goed, toen konden we ook even slapen tot de volgende voeding van 5 uur. Jasmijn was alleen om 7 uur al wakker, gelukkig is boniman met haar gaan ontbijten en mocht ik lekker blijven liggen. Om half 9 kwam Mirthe pas weer dus heb nog een uurtje kunnen bijslapen.

Vanmiddag komt er nog kraamvisite, morgenochtend ook en morgen middag hebben we verjaardag van mijn broer. Die woont drie kwartier rijden van ons vandaan, dat wordt de eerste keer voor Mirthe dat ze zolang in de auto zit, ben benieuwd! Jasmijn viel altijd meteen in slaap in de maxicosi...

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    druk druk druk dus ook voor jou boni pfff
    ben wel blij dat ik even geen nachtvoedingen meer heb (al komt romy vaak 3 keer de laatste tijd behalve de laatste 2 nachten met zetpil)
    Maar ohhhhw ben wel jaloers op jou kleine meisje heerlijk dat piepkleine knuffeltje

mijn knuffeltje kan sinds 2 dagen zitten zoo leuk!
    heb haar ook al mee genomen op de fiets naar oma (500 meter)
    was wel leuk maar nog even wachten tot ze wat langer zit en het zonnetje schijnt das veel beter.
    Gaat hard ineens daarom dames blijf genieten beebs worden snel groot!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi

Wat een baggerweer zeg!! Blehhh regen regen en nog eens regen. Van mij mag die zon wel komen, kan ik tenminste lekker met de kids naar buiten. Word beetje depri van dit weer!!

Maar goed, hier gaat het goed. Devin is erg tevreden, had gister ff een hang dagje, dus lekker op me borst liggen slapen vanaf gistermiddag tot vannacht. Jaylinn vind het ook erg leuk, en geeft ook steeds kusjes, heel schattig!
    Zal ze nog ff spammen, mijn trots!!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En mijn kleine stoere mannetje

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mama: heerlijke kids :)

Lammetje: knuf

Boni: leuk dat Jasmijn zo reageert, genieten is dat.

Hier ziek geweest. Kwam er van boven en onder uit, gaat nu weer redelijk gelukkig.
    Weekje vrij met z'n viertjes was heerlijk, maar helaas alweer voorbij.

En... check m'n onderschrift, ben gisteren ongi geworden. Hopelijk is het snel weer op de rit.

Fijn weekend nog.

7. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedemorgen mamaaaaaaaaaaaaaa's,

Lammetje, wat goed dat Fleur kan zitten. Nogwel even rustig met op de fiets lijkt mij he.

zo BOni, jij hebt het ook lekker drukkies net zo na je bevalling. Doe lekker rustig aan joh!

Mama25, zeer begrijpelijk dat je trots bent. Wat een kanjers. En wat is Devin al weer een flinke kerel.

Cars, zo te horen heb jij het virus ook te pakken gehad. Ik ken geloof ik niemand die het niet heeft gehad. Man wat voel je je dan beroerd en zielig he?

Fijn dat je weer ongesteld bent geworden. Nu een beetje gelijkmatige cycles krijgen en dan weet je waar je aan toe bent.

Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug. Alleen jammer dat het weer niet echt meewerkte dus veel binnen maar ook veel visite. De boys hebben zich voorbeeldig gedragen.

Ohja sinds gisteren heb ik op de helft van mijn zw. Stoer he? Deze week mijn screeningsecho en weer naar het VK. Schiet lekker op.

x

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Gaby: zit jij alweer op de helft? Wauw, dat gaat snel.

Hier nog steeds niet fit. :(

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi, schaam, schaam, post hier zo weinig berichtjes. Maar daar ben ik dan weer even.

Allereerst:
    Mama25 gefeliciteerd met Devin! :) Wat een mooi, stoer mannetje. Lief hoor.

Gaby, alvast veel succes bij de screeningsecho. Jij ook al over de helft. Wat gaat het hard heh.

Lammetje, een knuffel voor jou xxx

Boni, pfoeh, zie wel weer een beetje tegen die nachtvoedingen op, maar heb ook zo'n zin om weer zo'n kleintje in mijn armen te hebben :)
    Pas goed op jezelf met die drukte!

Verder weet ik het uit mijn hoofd even niet meer.

Hier was de twintig weken echo heel goed gelukkig! Alles was eigenlijk tijdens de geslachtsbepaling met 16 weken al heel goed nagekeken. Maar toch heel fijn een extra check en bevestiging. En nog steeds een jongetje :) Overigens lag ie toen super in beeld en nu wilde hij totaal niet meewerken ;) Lekker eigenwijs ventje.
    Doen met 27,5 week pretecho. Heb er veel zin in.
    Verder helpt het rustiger aan doen hier wel wat. Al krijg ik steeds meer last van m'n bekken. Harde buiken lijken wel wat af te nemen. In elk geval goed te doen zo met halve dagen werken.

Nou lieverds, voor iedereen een dikke X
    Sophie

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mama25 wat een schatje is Jaylinn!! :)

x Sophie

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedesmiddagsssssssssss ladiessssssssssssss,

Balen Cars, dat je je nog steeds niet fit voelt.

Ik heb vandaag ook een slechte dag qua bekken. Kan amper lopen en tuurlijk vandaag met het openbaar vervoer want er was een ongeluk gebeurd op de weg hier naar toe. Zal wel weer 1,5 uur staan worden.
    Dan valt het toch tegen dat je nog geen zw buik hebt haha. Maar voor de rest wel lekker hoor dat de buik nog niet zo groot is.

En yip over de helft. Gaat wel heel snel joh!

Sophie je schiet ook weer lekker op. Ook bekkenpijn las ik. Man wat doet dat toch zeer he. Raar thuis geen last van. Volgens mij helpt op blote voeten lopen (doe ik thuis altijd).

Lekker dat je toch redelijk relaxt de 20 weken echo inging door je echo bij 16 weken. Ik ben best aan het stressen hoor.
    Leuk dat je nog voor een pretecho gaat... dr. papa?

Blijf je nu halve dagen werken tot je verlof? Wanneer ga jij?

Nog een half uurtje dan zit de werkdag er weer op. Gelukkig. Was zowaar druk. Maar voor jullie maak ik altijd tijd.

Fijne avond allemaal
    x

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    cars dikke knuffel hoop dat je je snel weer beter voeld meid!

jeetje gaby en sophie alweer op de helft voor we het weten komen er alweer babyfoto s voorbij...
    weet nog zo dat ik hier de kriebel mama s begon wat is er een hoop gebeurd in die tijd he dames.

leuk hoor die 20 weken echo s weer ohw droom helemaal weg.....

balen van die bekken klachten doe het maar rustig aan dames!

Heb deze week een nieuwe strijkbout gekocht even helemaal offf toppic
    een tefal met zon stoom ding eronder GEWELDIG!!!!!
    WAAR IK NORMAAL 2,5 UUR BEZIG BEN WAS IK NU IN 20 MINUTEN KLAAR ECHT SUPER!!!!!
    vond het echt jammer dat ik klaar was (nooit gedacht dat ooit te zeggen)

echt een aanrader dames.
    hij is deze week bij blokker in de aanbieding krijg je er een strijkplank extra breed gratis bij!

13. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Haaaahahahahahahha Lammetje heeft aandelen in dat ding??

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien kun jij je strijk wel brengen... jij woont in de buurt :p

15. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, jij bent slim! zover had ik nog niet eens gedacht. LOL!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dana, ze kan er toch niet onderuit...

17. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Whahahaha, ge-wel-dig!! Denk dat ik mn mandje strijk straks gewoon voor de deur drop! Ninthe heeft vanmorgen de hele boel onder gekotst (en lach er vrolijk in rond te draaien) dus ik wacht even tot die was is gedraaid. Ik zeg maar zo: "een dag niet gewassen, is een dag niet geleefd"
    en voor Lammetje geldt een dag niet gestreken is .....
    Tsja.. das dan eieren voor je geld toch!

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Cars, van mij ook nog een dikke knuffel!

Lammetje, hahaha volgens mij hebben we dezelfde. Kreeg m van mijn schoonmoeder voor m'n verjaardag vorig jaar. Moet je eerlijk bekennen dat ik m super vind, maar m heel weinig gebruik ;)
    Koop zoveel mogelijk kleding die ik niet hoef te strijken :)
    Is dus iets minder mijn hobby dan die van jou :p

Gaby, balen dat je ook last hebt van je bekken. Apart dat je het thuis niet hebt. Doe vooral rustig aan, want kindje wordt natuurlijk ook steeds groter, meer belasting etc.
    Hier inderdaad halve dagen tot aan verlof op advies verloskundige. Had ook te maken met de vele harde buiken. Ben er nu wel achter dat dit ook echt de max is. Hoop het zo vol te houden tot aan verlof. Merk wel dat bekkenpijn steeds iets erger wordt/ik sneller last heb en helemaal aan het einde van de dag. Kan dan moeilijk staan of bijv. de trap op komen. Maar zolang het met de kleine maar goed gaat!

Wanneer is jouw echo precies?

xx Sophie

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, vergat nog te reageren op twee vragen:
    pretecho inderdaad bij dr. Papa :)
    En ik ga 21 mei met verlof.

En jij?

xx Sophie

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Sophie, ja leuk he bij dr papa. kijken of we nog wat centen in een oude sok vinden want het is wel weer prijzig ;)

Morgen heb ik mijn 20-weken / screeningsecho. Bah rare dromen krijg ik ervan.

Ik denk 14 juni met verlof te gaan (5 weken van te voren - zou wel 6 weken willen dit keer om even goed uit te rusten maar er is nog lang geen plek op het kdv voor de beeb als ik zo vroeg met verlof ga).

Hoeveel halve dagen werk je nu?

Lammetje... strijken... serieus ... echt ik ben zoals Sophie, opletten met aanschaffen dat de kleding niet gestreken moet worden. op de overhemden van mijn man na, maar daar heb ik nu een superdroogtrommel voor die het bijna strijkvrij afleverd haha.

Marloes wat ben je scherp. En ze wonen bij elkaar in de buurt dus wat houdt je Dana?

Mijn bekkenklachten zijn meer voelbaar door de hele dag op een kantoorstoel zitten. Thuis loop je toch meer of ga je even tussendoor op de bank liggen. Dat laten ze hier niet toe... raar he haha.
    En thuis blote voeten en hier toch (probeer minimaal) hakje.

Nog een goed half uur... en dan weekend! Ik heb morgen maar helemaal vrij genomen, dus echo, naar de verloskundige en daarna naar het kinderdagverlijf voor de kleine want hij moet daar ook zijn machientjes dragen.

Fijne avond!
    x

Deel Deze Pagina