Hallo dames, We zijn er tot onze grote schrik achter gekomen dat ik in verwachting ben van de 2e. Ondanks bv en minipil wilde dit mensje graag bij ons komen.. Ondertussen zijn we al aardig aan het idee gewend en hebben we maandag een echo gehad. Daar kwam uit dat ik al 9 weken zwanger ben! Het wordt nog even spannend want we zagen het kindje nauwelijks bewegen en geen duidelijk hartje. Vrijdag hebben we weer een echo en we hopen natuurlijk dat alles goed zit. Hebben jullie hier allemaal bewust voor gekozen zo vlug op elkaar? SOms als ik erover nadenk schiet ik al in de stress bij het idee dat er straks 2 van die kleintjes over de vloer zijn.. Liefs Bloempjuh
Bloempjuh: welkom hier. Hoop ook dat alles goed is. Daar moet je maar wel van uit gaan. Zo dicht op elkar als jij heb ik ze niet, maar we hebben er wel bewust voor gekozen. Ik wilde echter niet dat ze in dezelfde klas zouden komen dus moest min. een jaar tussen zitten vond ik Door de bv had ik echter geen cyclus. Toen ik daarmee stopte ben ik zwanger geworden. De kids schelen dus 15 maanden Heb r geen moment spijt van gehad en zo al lang voor een 3de zijn gegaan ware het niet dat ik een jaar moest wachten omdat de laatste met een keizersnee is geboren Sophie: in mei al met verlof Man wat gaat dat snel!! Heerlijk!! Zou ook wel echt weer willen *droom* Gaby: ja lastig is dat met de aansluiting op het plaats hebben op het kdv en je verlof. Wij zijn afgelopen keer 2 weken met vakantiegeweest en een week mijn moeder en een week mijn schoonmoeder. Zo hadden we de maand dat onze oppasmama met vakantie was en ik weer ging werken precies overbrugd. Strijken doe ik noooit hahahahahaha. Er hoeft hier nauwlijks iets gestreken te worden behalve de overhemden van mijn man en dat doet de hulp Ik ben gewoon een hele slechte huisvrouw. Daarom werk ik ook full time hahahahahaha maak ik me nog nuttig LOL
Hola chica's, net mijn 20-weken echo gehad. ondanks ik al een tijdje aan het stressen was hiervoor bleek het echt voor niets. alles zag er perfect uit, hoofdje een paar daagjes ervoor maar de beentjes weer 2 weken verder (die lange benen heef de beeb van mij en die grote voeten ook haa) Dus met tranen en een vette glimlach het ziekenhuis verlaten. Zooo blij. Nu gaat het echte genieten beginnen. Liefs, Gaby
Gaby, super nieuws zeg!!!! zal blij zijn als dat weer achter de rug is inderdaad. Vreselijk vind ik het. jij hebt het mooi in the pocket, wat je zegt: nu kan je pas echt genieten!! Top!! Bloempjuh: Spannend zeg.. heb beetje hetzelfde verhaal. Heb een dochtertje van ruim 4 maanden en ben ook zwanger. heb van de week een echo gehad en daarop was ik wel minder ver dan ik zelf dacht. Moeten over 3 weken terugkomen om te zien hoever ik exact ben, houd het voor nu op 8 weken.
nou dana gelukkig zit er weer een volle mand strijk op me te wachten ha ha nee echt strijken was altijd mijn ergste nachtmerrie en nu is het gewoon te doen heb gewoon schik dat het me nu niet meer uren gaat kosten! Bloempje welkom hier enne er zijn nog meer schrikken dames hier he dana?!?!? Gaby superrrrrrrrrrrrrrr! LEKKER VAN GAAN GENIETEN NU
Gaby, helemaal te gek, gefeliciteerd! En mooi hoor, lange benen Geniet ze Gefeliciteerd voor de zwangere mama's die ik nog niet gefeliciteerd had Hier ook tijd overbruggen na verlof. Een dag direct plek op kdv maar andere dag twee maanden later. Neem vakantie en mogelijk ook ouderschapsverlof op. liefs, Sophie
hallo hallo, zoals jullie weten lukt het niet om het goed bij te houden maar lees ik wel af en toe mee. voor de nieuwe dames, bij ons was het niet echt gepland maar we deden ook niks om het te voorkomen en huppekee toen wilde Suze wel komen. Ze schelen 13 maanden en het is zo vreselijk leuk, het valt me echt alles mee.
Hoi hoi, Weer helemaal opgeknapt. Maar ja, wel weer drie dagen gewerkt en ze waren redelijk druk, dus wel weer toe aan het weekend. Gaby: wat geweldig om te horen dat het allemaal goed is met jullie beebje. Mooi zo. Bloempjuh: welkom hier. Wij hadden na de bevalling van de eerste zoiets van: 'we zien wel'. De oudste wilde niet aan de borst, dus het kon zo weer raak zijn en dat was het ook. De jongens schelen precies 1 jaar en 2 weken. En het is echt genieten hoor. Nu zijn onze jongens ook heel makkelijk, dus dat scheelt ook. Wel spannend die echo, succes meid. Verder weet ik het ff niet meer. Ga vroeg op bed. Gaaaaaaaaaaaaap. Fijn weekend allemaal.
Alle meiden, thanks voor de felicitaties en reacties op onze positieve echo. Lammetje, ik heb nog meer dan genoeg strijk mocht je je echt vervelen Sophie, balen he dat er niet gelijk plek is. Ze zeggen dat je tweede of derde voorrang krijgt maar dat schiet niet erg op. ik heb 1 dag 1 okt, 15 okt en 15 nov. Anderhalve maand zit er tussen. Maar ja, wat moet je ermee. Cars, goed dat je weer helemaal opgeknapt bent. Petra, gezellig! Bloempje, hier wel 'gepland' zwanger. Er zit 13,5 maand tussen en het is geweldig. Voordeel van kids dicht bij elkaar ze houden elkaar ook bezig en zitten nog redelijk in dezelfde fase. Zodirect kunnen ze samen op zwemmen en/of andere sporten.
heerlijk weer buiten lekker zonnig maar wel poepie koud! Heb heerlijk een uurtje met de honden gewandeld goed voor de dikke billen en even een beetje vitamine zon voor een bruiner bekkie. dames geniet van het weekend !
Jahaaa alles is goed!! Ik zal maandag even het hele verhaal doen want zit nu gezellig met manlief op de bank.. Alles zit erop en eraan en het hartje klopte als een tielelier! Ik heb nog nooit zo gehuild van blijdschap Sarah wordt rond 7 oktober grote zus!
Lammetje, heerlijk he dit weer. Ik dacht dat er sneeuw werd verwacht. Toch is het wel kouder dan het van binnen lijkt maar je kan weer heerlijk wandelen (mits goed ingepakt) heeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Daar knap je zo van op (en ja de billen ook haha). Bloempje, ohh meis gefeliciteerd. Wat super dat het er goed uit zag. Ja 11 maandjes er precies tussen is op deze topic denk ik wel een record maar ik denk dat een maand meer of minder echt niet zoveel uitmaakt hoor. Je zal het nu misschien het even wat zwaarder hebben maar als de beeb er eenmaal is, is er geen verschil. En het is echt goed te doen en erg leuk (blijkbaar anders waren wij niet voor nummer 3 gegaan haha). Onze jongens hebben zoveel aan elkaar. Een echte liefde haat verhouding, knuffelen en vechten word netjes afgewisseld. Inmiddels is iedereen in de familie en vriendenkring wel op de hoogte. Dus ik kan het ook hier vermelden. We krijgen na 2 jongens een meisje. Hoe leuk is dat! Ik ben al lekker roze en rood wezen shoppen en vandaag is het koopzondag. Dus met een zwangere vriendin even de stad onveilig maken. xxx
Bloempje: Bij mij zit er veertien maanden tussen en dat lijkt me iets zwaarder omdat toen net het tweede slaapje eraf ging. Met elf maanden sliep mijn zoontje nog 2 á 3 keer. In dat opzicht lijkt me elf maanden verschil een voordeel! Van harte gefeliciteerd!
Nl;oermpje: fijn hoor!! Lijkt me zwaar dat de oudste nbog niet kan lopen. Dat vond ik wel een zegen maar inderdaad wat slaapjes betreft weer makkelijker 11 maanden verschil. Gaby: wat leuk!!! Heerljk 2 grote broers voor een meisje! En shop ze! Ik weet er alles van met de 2de een meisje na een jongen hahahahaha
Gaby, wat leuk een meisje Heerlijk heh dat shoppen! Leuk dat we het mogen weten (ik dacht dat jullie het voor julliezelf ook geheim hielden ) geniet ze xx Sophie
Zo daar ben ik weer even.. Hier gaat alles prima, dametje groeit als kool op de bv en grote zus vind het ook allemaal superleuk. Dus mag niet klagen.. alleen die nachtvoedingen moet ik weer echt aan wennen. En nu mogen we nog niet klagen, normaal komt ze 's nachts 1 keer rond half drie. Alleen als ze last heeft van darmkrampjes is ze soms een paar uur van slag na een voeding. Maar goed, ook dat gaat voorbij. Hier vanochtend lekker gewandeld, vanmiddag schoonouders op bezoek gehad want manlief is jarig. Maar zaterdag vieren we het echt, samen met mijn eigen verjaardag die erin is geschoten omdat dat 5 dagen na mijn bevalling was. Zag een aantal mooie foto's langskomen. Gaby, leuk een meisje! Hoe gaat het nu met je bekken? Sophie, fijn dat alles goed was met de echo. Lammetje, kan ik mijn strijk ook bij jou brengen? Maar eerlijk, hier nooit zoveel strijkgoed, manlief heeft sweatshirts, poloshirts en spijkerbroeken als werkkleding dus dat scheelt. Bloempjuh, allereerst van harte gefeliciteerd! Hier de kindjes niet zo dicht op elkaar als jij, maar het heeft idd ook zijn voordelen (bijvoorbeeld nog twee slaapjes van de oudste). Maar het was ook hier een bewuste keuze (en mede ingegeven omdat bij onze oudste het anderhalf jaar heeft geduurd, we hadden er niet op gerekend dat het nu in 2 maanden raak zou zijn).
Haha was ook de bedoeling maar dat lukte voor geen meter. Liep met een vette smile op mijn gezicht dus iedereen wist dat ik het wist en tjaaa. Ik moet zeggen dat het wel leuk is voor de verandering dat iedereen het weet.