gefeliciteerd gaby enne SHOPPUHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Zo leuk meiden prulletjes pas op hoor is verslavend! Waarom heeft iedereen hier nauwelijks strijk en ik bergen??? Doe ik iets verkeerd soms??? Prop de wasmaschine denk ik te vol? Doen jullie de was in de droger of hangen jullie op? of lopen jullie allemaal verkreukeld????
Lammetje, ik let al op wanneer ik koop, babykleding hangen we op, overhemden gaan nat op de hanger te drogen en een speciaal programma op zowel de wasmachine en droger om strijken te voorkomen haha. Echt een hekel aan. Maar ja ik heb niet zo'n supermachine als jij he haha. Jaaahhaa shoppen! Toch zag ik zondag juist veel leuke jongensspul. Ben ik nog steeds gewend ipv meisjes. Het is soms ook wel iets te roze of te bloemerig hoor. Ik wil graag een broderiejurkje en zonnehoedje haha.
Gaby: wat superrrrrrrrrr, een meid. Dat zal echt wel ff wennen zijn. Want ja, meidenkleren daar keek je nooit naar natuurlijk. Veeeeeeeel plezier met shoppen. Lammetje: ik heb iets met m'n rug en wanneer ik dan strijk heb ik de verkeerde houding, dus strijk ik het liefst zo min mogelijk. En de droger... we hebben hem wel, maar gebruiken hem nauwelijks. We hangen altijd alles op. Verder geen nieuws hier. Fijne dag nog.
@ Gaby gefeliciteerd!! Wat leuk!! veel shop plezier!! @ Hier gaat het goed. Devin is alweer 3 weken. Wat gaat het toch snel... De onderbroken nachten zijn er natuurlijk wel, maar ook daar ben ik alweer helemaal aan gewend. Volgende week ga ik voor 1ste keer met hem naar cb, ben zeer benieuwd. Stond van de week met hem samen op de weegschaal, eerst zonder en daarna met hem, en het verschil was 4,4 kilo. Gaat natuurlijk nog wel wat af maar hij doet het dus super. Zal ze nog ff spammen... hahah Hij lag lekker op zn buikje in de box.
Ik kon het niet eerder melden, zat op mijn stage adres maarrrrrr iik heb zeer heugelijk nieuws: Betti valeri Kate is geboren! Zij mag zich de prachtige zus van Deane noemen en natuurlijk de prachtige dochter van Bri en Bri-man! Ze weegt 3720 gram. Heel hartelijk gefeliciteerd met dit mooie nieuwe wonder!
Bri, Bri-man en Deane, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!! Wanneer is Betti geboren? Heel veel plezier met zijn 4-tjes Gaby
Thnx!! Ik ben idd een hele troste mama @ Bri + briman en Deane Gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!!
Hey meiden, lijkt me leuk met jullie mee te kletsen. Zal me even kort voorstellen . Ik ben butterfly, 26 jaar een dochter van bijna 9 maanden. Ben getrouwd in oktober 2008. Vorige week kwamen we toch ons grote verassing erachter dat boefje twee onderweg is . Het was een bewuste keuze maar omdat de eerste zwangerschap wel 1.5 jaar heeft geduurd voor het zover was besloten we twee maanden geleden voor nummer 2 te gaan. En dat was wel erg snel raak. Wie afgelopen kerst kunnen verwachten dat we een jaar later met z'n viertjes zouden zijn . Vind het erg leuk. Wat betreft de was..... hier ook altijd bulten en bulten, elke dag weer. En waar het allemaal weg komt????? Geen idee. Hier is de was nooit helemaal weg gewerkt , want het ligt er steeds weer.
Leuke spam van Devin en Jaylinn! Bri, Briman en Deane, gefeliciteerd met de geboorte van Betti! Butterfly, welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super toch dat het zo snel is gegaan (hier precies hetzelfde, bij de eerste ook 1,5 jaar geduurd en de tweede in ronde 2 haha). Hier een lekkere dag, vannacht kwam ze om 4 uur en daarna om half acht. Dus heb lekker kunnen slapen. Verder is manlief vrij vandaag dus dat is ook wel gezellig. Heb net nog even gekolfd (we gaan vanaf nu maar weer wennen aan een flesje) en een super opbrengst: 200cc. Had ik niet gedacht.. vorige keer moest ik het altijd bij elkaar sprokkelen.. Hoop dus dat ik deze keer echt een diepvriesvoorraad op kan bouwen..
Butterfly, welkom. Hier het zelfde verhaal hoor. De eerste 13 rondes en bij de tweede gelijk raak! Maar als je eenmaaal van de schrik bent bekomen gaat het genieten beginnen. Heeeeeeeeeeerlijk toch om zwanger te zijn. Boni, wat heerlijk saampjes een dagje vrij. En maar 1 keer wakker gemaakt worden en daarna om half 8. Dat is niet slecht joh! Wat heerlijk dat je bv zo goed loopt.
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 4 mama's zwanger : 1 jongetje - 1 meisje - 2 onbekend (waarvan 3 eerdere kriebel-mama's ) --Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Pregantlady- 3e kindje - uitgerekend op 18 juli 2010 - geslacht: een meisje!- TB/BV -DanaH- 3e kindje - uitgerekend op 9 oktober 2010 - geslacht: een verrassing - ?/? -Aylin -3e kindje-uitgerekend op 28 oktober 2010 - geslacht: ?- ?/? Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Cars- voor een 3e kindje - Succes!!! -Elmo- voor een ... kindje - Succes!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Marloes - voor een 3e kindje - (april 2010) -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010) -Lammetje - voor een 4e kindje oktober/november KINDJES Er zijn 23 kindjes geboren : 11 jongetjes & 12 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Neus - IJfke - 21 september -Booky- Nils - 22 september 2009 -Blondie- Emma -19 november 2009 -Lafo- Britt- 21 november 2009 -Boni001- Mirthe- 9 februari 2010 -Mama25- Devin- 17 februari 2010 -Bri- Betti Valeri Kate- 10 maart 2010
Hallo dames, Vandaag de echo gehad en ik was volgens mijn berekening 6 weken en 6 dagen zwanger en dit klopte ook met de echo. We hebben een mini boon gezien met een kloppend hartje. Was wel doodsbenauwd ging met hartkloppingen in de stoel liggen. Gelukkig werd ik snel gerustgesteld door onze mini garnaal. Mijn uitgerekende datum is voor nu 28-10-2010. Van mijn zoontje was ik 15-10-2010 uitgerekend. Dus nu ongeveer 2 weekjes later. Marloes, wil jij het even aanpassen in de lijst???