Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Gefeliciteerd Aylin! Fijn dat jullie het hartje al konden zien. Dat moet een opluchting zijn geweest.
    Hopelijk komt 'garnaaltje' idd 2 weken later zodat jullie eerst lekker de verjaardag van jullie zoontje kunnen vieren.
    x

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boni: heerlijk dat de bv zo goed loopt!! Klinkt alsof jullie ook goed genieten!

Aylin: fijn! eerste mijlpaal genomen!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Super Aylin, een goede echo.

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dank je wel meiden. Ik ben zo opgelucht. Over 2 weekjes mag ik gelukkig weer! Kan het soms nog niet bevatten dat nummer 3 eraan komt!!!!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super Aylin!!! en het stond al goed in de lijst ;)

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Aylin van harte gefeliciteerd! heerlijk he zon kloppend boontje!

Butterfly ook geweldig nieuws super meid lekker van genieten (tussen de bergen was door dan he kiekeboe)

bri van harte met je kleine meisje heerlijk gevoel weer he zon hummeltje op je borst geniet met volle teugen van je prachtige dochter!

hoe is het met cars en marloes en zuurtje hebben jullie al nieuws?

me 2 bijna klaar voor de start?

hier alles druk druk
    de oudste is in zon moeilijke fase bezig hij was al moeilijk maar de laatste tijd is hij niet te houden zo vervelend
    alles is k..
    alles is saai ,stom en gvd
    hij houd niet meer van mama en papa
    hij haat school haat eten haat voedbal enz enz alles is verkeerd
    hij loopt als 1 bonk woede echt zo intens door het huis heen ben zo verdrietig voel me zo ... het kost zoveel energie ben er zo klaar mee

denk dat ik de schoolarts maar ga bellen en jou voorbeeld ga volgen dana want de kinderpsycholoog helpt geen bal bij thijs....
    pfff volgende traject maar instappen..

sorry van mijn geklaag moest het even kwijt....

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    lammetje hier voorlopig geen nieuws

maandag bij mijn nieuwe fa geweest
    bloed geprikt om alles na te kijken qua hormonen, schildklier en insuline
    fm gehad: links follikel 10mm, rechts 14mm
    volgende cyclus zou een hsg gedaan worden maar omdat ik allergisch ben aan jodium wat er toch in de vloeistof zit gaat het niet door

gisteren terug moeten gaan
    fm: links geen en rechts was die van 14mm 16mm
    maandag moet ik dus weer bloed laten prikken omdat fa nu niet zeker weet of ei gesprongen is of niet
    progesteron wordt dan nagekeken
    ook moet ik een glucosetest laten doen omdat mijn insuline waarde veel te hoog was maandag

verdere toekomstplannen zijn zaadonderzoek bij mannetje maar dan moet ik hem eerst zover krijgen, voorlopig wil hij niet omdat ons appartement inclusief kelder en garagen nog niet volledig opgeruimd is en op orde staat
    maar misschien krijg ik hem nog eerder om

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Idd een goede start! Lijkt me idd best pittig een opstandige zoon en 2 kleintjes. Kan me best voorstellen dat je er van baalt meid. Spui maar lekker hoor daar zijn we hier voor!

@Zuurtje meid, meid ik hoop dat het snel raak voor jullie mag zijn. Wat word jullie geduld op de proef gesteld.

Hoe gaat het met de rest???

Bri gefeliciteerd met je kleine meid!!! Geniet ervan!!!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zuurtje: spannend, er wordt in ieder geval weer wat gedaan. Ik blijf duimen draaien dat het nu gewoon heel snel goed komt!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo Zuurtje, eindelijk actie!!! Nu manlief nog overtuigen... moet lukken toch, hij wil ook graag een derde kindje

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lammetje: wat naar dat Thijs zo dwars is....kan me voorstellen dat je moederhart daardoor vreselijk veel verdriet heeft. Hoe komt het toch bij hem?
    Nee nog niet helemaal klaar voor de start ;) Wil nog heel even wachten.

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    weer even een teken van leven van ons

@ Bri, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad en nu aan het genieten bent.

@ mama25, wat fijn dat alles zo goed gaat, ik heb veel respect voor je over hoe je het allemaal doet

derde kindje voorlopig moet ik er niet aan denken

Met Roos en Suze gaat het hartstikke goed, ze zijn allebei ziek geweest, roos was erg benauwd en heeft Ventolin gekregen maar dat heeft een flinke week geduurd voordat dat aansloeg. Suze heeft heel erg gespuugd, bij elke controle (huisarts,cb en ziekenhuis0 bleek het erg goed met haar te gaan alleen was ze veel afgevallen, ze had gelukkig geen uitdrogingsverschijnselen en na een week heel veel spugen is ze weer de vrolijke gezellige oude.

de dames zijn stapelgek op elkaar, waar ik Suze ook neerleg daar komt Roos altijd speelgoed brengen voor haar zusje. Suze kan veel hebben van Roos dus ook als ze een autotje op haar hoofd krijgt gegooid is het dolle pret. Roos knuffelt haar graag en hard en als Suze dan gaat huilen gaat Roos nog harder knuffelen om haar te troosten

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier echt net zo. Sam z'n favoriete spel is tegenwoordig paardje rijden... en dan weten jullie wel wie zijn paard zou moeten zijn he ;)

arme thom

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lammetje: Wat vervelend voor Thijs dat hij zichzelf zo voelt! En voor jullie natuurlijk. Wat ik me afvraag: Hoe is het voor hem dat er in korte tijd twee zusjes gekomen zijn? En dat je graag nog een kleintje erbij zou willen?

15. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    He Lammetje, van mij ook even een dikke knuffel!!

Ben al een tijdje niet meer op de site geweest. Zelf nog even druk met het vinden van mn draai met twee kindjes.. en dan vergeet ik zelfs heel vaak dat de derde nog in aantocht is! Soms als Ninthe snachts om voedingen komt (twee keer per nacht soms) dan vliegt het idee van die derde me echt naar mn keel... Kan er best bang voor zijn. Natuurlijk is het kindje meeeeer dan welkom, maar ben best huiverig voor hoe het er straks allemaal uit gaan zien hier.

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Danah hier soms hetzelfde gevoel hoor. Mijn oudste nu net 2 jaar is een moeilijke slaper altijd geweest en nu nog steeds. Vandaag ben ik de hele dag alleen met 2 kids tot vanavond laat, omdat man lief is klussen in ons nieuwe huis. Mijn dochter loopt de hele dag al te janken om niks en vandaag schoot die gedachte ook door mijn hoofd....Mijn zoontje is zo braaf dat ik soms geen eens merk dat hij er is. Voel me dan weer erg schuldig tegen over hem, als mijn dochter zo om aandacht schreeuwt.

Hier is de kleine ook heeeeel erg welkom en uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen 8) Maar die gedachte zijn heel normaal...

Moeders zijn ook maar mensen.

17. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Aylin, doet me even goed jouw berichtje!! Kan me soms ook zooo schuldig voelen dan.. zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ben 10 oktober uitgerekend deze keer en van mn dochter was ik 27 oktober uitgerekend. Nu dus nog 2,5 week eerder.. Zal allemaal best goedkomen, er zijn ons zat voorbeelden voorgegaan, maar toch! Mijn zoon is inmiddels bijna 7 en daar heb ik (momenteel) iets minder mee te stellen gelukkig..

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo dames...

Ik weet natuurlijk niet of het van jullie mag....:) Maar ik zou hier wel mee willen kletsen! :D

Mijn zoontje is nu 5,5 maand. Het is een heel lang verhaal, maar het was voor ons op een gegeven moment niet meer mogelijk om kinderen te krijgen. Door een soort wereldwonder kon het opeens toch weer, maar dan moest het wel SNEL! Daar is ons geweldige, lieve, mooie, kleine, knappe, slimme mannetje uit voort gekomen! :D
    Omdat we heeeel graag meer dan 1 kindje willen hebben we eigenlijk al voor zijn geboorte besloten direct door te gaan voor nummer 2. Ik heb eerst bv gegeven en werd dus niet ongesteld. Toen ik daarmee stopte vrijwel direct wel. Hoewel ik echt vrijwel geen kans had om zwanger te zijn (even rustig aan) leek het er toch even op deze maand. Toen begon alles bij ons toch wel weer erg te kriebelen en nu hebben we echt besloten er weer actief voor te gaan. Spannend!

We gaan volgende week naar Gran Canaria dus dat is een mooie gelegenheid om baby's te maken! :D
    Ik zie er alleen wel een beetje tegenop om weer in zo'n diepe vermoeidheidsput te donderen als ik zwanger wordt en dat ik dan weinig energie meer heb om van de oudste te genieten. Hoe hebben jullie dat ervaren??

Nou een heel verhaal... Maar het komt dus neer op: mag ik met jullie mee kletsen?? :)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    welkom Blijmeisje, tuurlijk mag je mee kletsen!!!

hopelijk gebeurt er een 2e wereldwonder voor jullie

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dank je Marloes, ik hoop het ook! Jij hebt ook 2 lekkere mannetjes zie ik. Leuk!
    Ik zie dat je in april voor een 3e wil gaan. Spannend. Kan je daarop wachten nu je weet er voor te willen gaan? (Vroeg deze miss ongeduld.. ;))

Deel Deze Pagina