Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoihoi,
    ik lees hier veel onzekerheid over hoe het gaat lopen met nog een kindje erbij.
    Je kunt er gewoon nog niks van zeggen of het zwaar word of niet. Je weet niet hoe je oudste zal zijn tegen die tijd en hoe je nieuwe kindje zal zijn.

Ik heb gelukkig enorme mazzel dat alles al een hele tijd lekker loopt, Ik werk drie dagen in de week met superveel plezier, rij na werktijd paard (en dat is dus mijn heerlijk ontspannende mama tijd :)) en ga dan de meiden weer ophalen.
    Op vrijdags doe ik grote boodschappen en duw de duowagen en trek ondertussen de winkelwagen, tis een hele optocht maar gaat supermakkelijk. Ik kan met gemak kratjes bier meenemen :D.
    Bij heel veel dingen denk ik de eerste keer.... tjeempie hoe ga ik het doen, maar bij mij helpt het om niet na te denken maar het gewoon te doen.
    Bij een zwembad in de buurt zit opvang. Ik zwem nu eerst met de een en daarna met de ander, de eerste keer is dat een hoop geregel met tasjes en handdoeken enzo, maar zoals ik al zei, ik doe het gewoon.
    Rond 12.30 uur gaan ze allebei naar bed en heb ik weer tijd voor mezelf, ik ga dan in bad of op het forum kijken. het huishouden doe ik als ze wakker zijn.
    Al vrij snel heb ik geprobeerd of Suze zonder laatste fles kon zodat ze vanaf 19.30 uur slapen en wij dus ook uit kunnen rusten.

Tuurlijk moet je elke keer twee jasjes aan doen en is het meer werk als 1 kind maar zolang Suze nog niet kruipt geniet ik van de vrijheid die dat me geeft

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos en Suze met 7 maanden en 20 maanden

3. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0

Hallo dames,

Gistermiddag hadden wij de 12 weken echo met precies 12 weken en zijn we erachter gekomen dat het kindje in mijn buik is overleden met 11 weken en 5 dagen. Ik had het al verwacht.
    Vanaf maandagavond voelde ik me 'anders' en had zelf al het vermoeden dat het niet goed zou zijn.
    Op het eerste gezicht leek alles in orde maar kindje lag weer doodstil en geen kloppend hartje.

Ik heb nu tot maandag de tijd gekregen om te kijken of het zelf een miskraam wordt of dat ik gecurreteerd moet worden. Vanochtend ben ik alleen naar de gyn geweest om het nogmaals te bevestigen. De curretage zal dan eventueel dinsdag gaan plaats vinden. Ik heb het liever allemaal zo snel mogelijk achter de rug. Vind het een naar idee dat ik een dood kindje in mijn buik heb.

Gisteravond zijn we wel naar de ouders geweest om te vertellen. Gelukkig reageerde ze beide heel erg lief.
    Sarah is ook gewoon naar oma gegaan vandaag. Ik zit momenteel in een soort roes. Net of het allemaal niet waar is. Heb al best een dikkere buik en voel me voor de rest niet anders ofzo. Vanochtend na het bezoek aan de gyn ben ik ook gewoon te werk gegaan. Ben ook op de automatisch piloot aan het werk en gelukkig is het erg druk.

Een grote glimlach van Sarah vanochtend maakte mijn dag al een stukje beter. We hebben gelukkig een gezonde dochter en zo besef je nogmaals hoe groot dat wonder is!

Liefs

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bloempjuh: ach wat naar nou!! Wat een ongelofeljk verdriet voor jullie! Hele dikke knuffel!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat rot Bloempje, 4 jaar geleden helaas ook zo'n echo gehad... Veel sterkte meid!!!

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ahhhhhh Bloemphje, wat triest. Krijg er helemaal kippevel van. Heel veel sterkte. Ik hoop idd dat je kindje nu zsm uit je buikje komt. Ik vond dat toen ook een heel naar idee.
    Dikke knuffel en nogmaals heel veel sterkte.
    x

7. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    He Bloempjuh wat een vreselijk nieuws! Ben er naar van. Vreselijk echt, kan me voorstellen dat alles even aan je voorbij gaat. Denk aan jou!
    xxx

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    pfff tijd niet geweest druk druk en mega chagerijnig!
    Nu gaat het weer iets beter en meer puf om bij te praten.
    Fleur kan inmiddels kruipen en van kruip naar zit en de eerste 2 tanden zijn gespot!
    Ze ging zelfs al staan in de box was effe schrikken gelijk dee bodem maar naar beneden gezet voor onze vlotte dame!

Blijmeisje welkom hier en gezellig hoor klets maar mee leuke meiden boel hier!

Wow blij meisje gran canaria ben jaloehoers!!!!!

Marloes ik werd ook zwanger van 4 dagen oud pietjesparade dus er is hoop !

Cars diikke knuffel en doe een beetje rustig aan meis!

mama mooie banner zeg!

leuk he gaby dat je nu een buije krijgt dan voel je je echt zwanger en krijg je leuke felicitaties in de buurt.

Dana weet je dat leonie ook op 9 oktober is uitegerekend?
    Hebben jullie tegelijk liggen sexen ha ha

Claudis van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap lekker van genieten is mijn advies de rest komt vanzelf!

peuterpubertijd hou op schei uit ik hang de vlag uit als romy naar de peuterspeelzaal gaat (lol)

bloempje sterkte meis...

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maar ik niet lammetje ;)

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb vandaag mn pols gebroken, ben benieuwd of ik de komende weken nog zo positief en enthousiast ben als normaal

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben een tijdje niet geweest, is toch wel druk met twee kids haha. En heb een aantal topics waar ik meeschrijf, maar kom niet meer aan alles toe.
    Maar hier gaat alles prima verder. Ze groeit goed, is meestal tevreden alleen de laatste dagen wat last van windjes/krampjes. Ze heeft ook al een paar dagen niet gepoept, is heel normaal bij bv maar daar heeft ze dus wel wat last van.
    Verder is Jasmijn echt de trotse grote zus, ze is hartstikke gek op haar zusje. Erg leuk om te zien!

Bloempje, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Dikke knuf.

Petra, jij ook sterkte met je pols.

12. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Petra wat heb je gedaan dan?

Boni, ja lekker druk he met 2 kindjes, vind het hier ook hoor. Ninthe is nu ruim 5 maanden en merk nu wel dat we een echt rimte hebben.

Vandaag alweer zondag, gisteravond lekker met mn mannetje een hapje gaan eten in de stad. Waren om tien uur weer thuis haha, maar het idee is zo heerlijk. Hebben een super fijne oppas dus echt een geweldig idee dat je weg kunt als je wilt. Niet dat we het vaak doen, maar het is toch wel makkelijk.
    We hebben allebei geen ouders die kunnen oppassen (mijne zijn al jaren geleden overleden en die van mn man zitten in een verpleeghuis) dus voor ons is het een enorme luxe als we een keer lekker samen weg kunnen.

Hoop voor vandaag op lekker weer, wat een ander mens word je daar van!!

Fijne zondag allemaal
    xxx

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Petra sterkte met je pols!

@ hier gaat alles goed, best druk... hahah. Maar wel ontzettend leuk... Maar wat gaat het hard zeg!! Jaylinn gaat steeds meer dingen zeggen en doen, wil ook alleen maar alles selluf doen :( ach de leeftijd he?!
    En Devin is heel makkelijk, 's nachts slaapt hij in de puckababy en dat gaat eigenlijk erg goed, gemiddeld komt hij 's nachts maar 1x dus dat is wel lekker.
    Zal mijn kids ff spammen

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En mijn kleine mannetje...

15. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Wat een lieve fotos!!!!!!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!!

Het mooie weer blijft hier uit vandaag... ziet er somber uit!
    En vanochtend nog wel een lekker zonnetje :(

Ik wil zon Ik wil zon Ik wil zon!!!

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Petra: hoop dat je pols snel hersteld!

Mama: wat een schatjes! Fijn dat het allemaal lekker gaat!

Boni: allebei onze kinderen vreselijke obstipatie ondanks de borstvoeding. Kunnen ze echt veel last van hebben inderdaad.... fijn dat ook alles bij jullie verder goed loopt!

Dana: ja is best druk he 2 kindjes....ik vind vooral nu de jongste ook een eigen willetje heeft het echt wel weer wat zwaarder worden, maar anderzijds gaat ze nu wel lopen, hebben ze asl een echt ritme ed en is dat weer minder belastend. Ja wij genieten ook altijd zo van even met z'n 2-en ergens eten! Is echt een luxe he en moet je echt doen want anast oduers ben je ook nog man en vrouw ;)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik was gaan fietsen met de hond en toen gevallen, het is een breukje van niets (een flinter zeg maar) maar moet toch 4-6 weken in het gips

@ mama25 wat een leuke kinderen heb je

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi dames,

Ben ik ook weer eens.

Heb mooie foto's voorbij zien komen. :D

Bloempjuh: sterkte meid, knuf.

Petra: hopelijk heelt je pols snel, ook een knuf voor jou.

Voor de rest weet ik het ff niet meer.

Ik begrijp nu waarom ik zo moe was de laatste paar weken.
    Check m´n onderschrift maar. :D
    Volgens eigen berekening verwachten wij ons derde hummeltje begin december. Maar ik wist m'n cyclus niet echt, dus we wachten de eerste echo af.

Moet wel ff weer aan het idee wennen zeg, hihi.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gefeliciteerd

Deel Deze Pagina