de 'ik-wil-zwanger-worden-tabletten' liggen al weer klaar ja, maar we wachten nog een maandje... en dan starten in een nieuwe cyclus.
Hee Ladies, Hier weer even een berichtje van mij. Waren dit weekend weg.. althans.. zijn gisteren gegaan en vandaag teruggekomen. Was geen succes, gingen naar fam in Hamburg maar dat was echt niet te doen. Met zn vieren op 1 kamer, en dat soort dingen. Vanmorgen dus weer ingepakt en nu weer lekker thuis. Heerlijk, wat kan je eigen huis dan ineens een paleis zijn. De paasdagen dus lekker met de kindjes thuis. Voel me verder ook niet echt fit, ben snot verkouden en nies me het ongans.. pies daarbij overigens elke keer in mn broek. handig zo een snelle zwangerschap na de vorige, mn sluitspieren werken echt totaaaaal niet. Te genant, maar vrouwen onder elkaar toch. Jullie allemaal leuke dagen en alle nieuwe hyvers, leuk dat ik bij julie kan snuffen nu. Heb nog niet veel tijd gehad om alles te bekijken na dit turbulente uitje, maar dat komt nog! xxx
Dana: dus geen succes in Duitsland. Nou, lekker genieten in ons mooie landje. En dat van het plassen in de broek... ha ha, ik herken dat echt wel. Heb er nu gelukkig geen last meer van, maar vlak na de geboorte van Ramiro echt wel. Marloes: spannend meid, volgende maand. Was je bij de jongens snel zwanger? Iedereen fijne paasdagen nog.
Genant he.. mijn sluitspieren zijn echt ver te zoeken.. bij een nies is het al raak!! Wat wil je ook, zo snel na elkaar. Ach ja, je krijgt er wat moois voor terug hahahaha.
allebei in de 5e ronde... wel opvallend allebei meteen raak toen ik de ik-wil-zwanger-tabletten van de etos slikte. Dus die heb ik nu meteen gehaald haha... we zullen het wel zien
ze zorgen er bij mij voor dat mijn cyclus een stuk korter werd en regelmatiger. maar dan is het natuurlijk nog steeds geluk... je wordt niet zwanger van de pillen
Hahahha Marloes, hier liggen ze ook al klaar die pillen van Etos! Heb een vrij kortte cylus (27 dagen), maar heb ze bij de vorige ook genomen (meteen raak...). Ik denk dat we nu nog 1 of 2 cycli afwachten.
Thanx voor de tip! Ik ken nog wel mensen die ik hier erg blij mee kan maken. Tis in elk geval het proberen waard!
He he, Dana: we krijgen er idd iets moois voor terug, ook al hebben we de broek vol. Marloes: ah, dat is al een goed begin. Misschien ben je nu meteen wel zwanger, ben benieuwd. Ik heb die pillen nooit gebruikt moet ik eerlijk zeggen, maar had er wel van gehoord. Idd grappig dat het werkt. Me2: hoe is't?
Gaby: het stapelbed (met onderschuifbed) is nu in de aanbieding bij Leen Bakker, 129 euro voor het bed en ik geloof 30 voor het onderschuifbed
Haha sinds je had getipt dat hij wel eens in de aanbieding is kijk ik elke keer in het krantje. En hij lag gisteren toen we thuiskwamen op de mat. Dus ik zei kom op sta erin...en whaaaaaaalaaaaaaaaa! Bedankt voor de tip. Ik ga nu even kijken welke het mooiste is. Ik denk de white. Ben nieuwsgierig hoe hij het gaat doen in een groot bed. Hij slaapt natuurlijk met zijn broertje op de kamer. Als hij hem maar niet wakker gaat maken haha dan zijn we nog verder van huis. Trouwens ik ben ook 2 maal zwanger geworden met die pillen van de Etos. Was ik zonder ook wel waarschijnlijk maar toch het vermelden waard want het was beide in de eerste ronde, naja eigenlijk 3 maal er mee zwanger geworden maar 1 maal ging het mis. Ik ga nu torens bouwen Fijne dag! Liefs, Gaby
Cars: hier alles goed! Fee loopt bijna los. Morgen is ze een jaar! En JP is al zo wijs...ik kan gewoon niet geloven dat hij 2 jaar geleden no zo'n klein hulpeloos babietje was!! Vanaf morgen mag ik weer van de gyn Maar wachten nog 1 a 2 cycli. Ik zelf liefs nog 2, maar weet ook dat je niet voor kiezen hebt wanneer het komt en een ongeluk zit in een kein hoekje Hoe voel je je? Wanneer heb je eerste echo? Vind het soms jammer dat ik niet in NL woon. Was dat stapelbed ook graag gaan halen bij LB! Lijkt mer ideaal! Hier is het dan weer gillend duur of niet te krijgen....
komt er niemand binnenkort naar jullie toe M2? Met de achterbank plat, past het allemaal in de auto. (bed, onderschuifbed en 2 lattenbodems. Wij hebben ook het witte bed, pregnantlady. Het staat nu nog vol met dozen en ander spul.. maar Sam wil er wel graag slapen zegt hij altijd. Ben je trouwens nu echt al in het roze aan het shoppen?
He he, Dat bed klinkt erg aantrekkelijk dames. Me2: oh ja, Fee is tegelijk met Danio jarig, leuk. Vieren jullie het ook morgen? Wij vieren het de 24ste, omdat Ramiro van de 21ste is en m'n man van de 24ste. Maar morgen komen er wel een paar langs. Ik bevat het ook niet hoor, dat die krummeltjes zo snel gaan. Ramiro loopt nu wel (sinds gisteren helemaal los) de stoere jongen. Spannend dus ook weer bij jullie. Je weet het idd maar nooit hoe snel het kan gaan. Echo, weet ik nog niet. Ga eerst ff de vk bellen. Zal ik meteen maar even doen. Ik moet er echt nog aan wennen dat ik zwanger ben zeg. Had zo straks 2 broodjes leverpastei. Toen ik de een bijna op had, kwam ik er pas achter dat ik het beter kan laten staan, dus van nu aan beter op letten. Foliumzuur slik ik al wel braaf. Danio klom tijdens het eten uit z'n stoel (terwijl ik hem normaal gesproken altijd vast zet, maar hij was zo lief) Maar bij het klimmen gleed hij uit en viel echt hard op de grond met z'n hoofd. Een dikke bult joh, au zo een heb ik zelf volgens mij nog maar 1x gehad. Hij moest zo huilen die schat. Gelukkig ging hij lekker drinken en ligt hij nu lekker te slapen. Ik kijk wel regelmatig even bij hem hoe het gaat. Fijne dag allemaal, hier schijnt het zonnetje heerlijk.
He Gaby/koekkie: ik moest echt nog ff een keertje lezen hoor. Rustig aan meid en idd maar lekker ff op bed liggen. Heb je ook een buikfoto voor ons? Ikke is niet nieuwsgierig hoor.