Cars: ja had ik al bij Fee dat ik vaak vergat dat ik zwanger was......Heerlijk dat RAmiro ook al loopt! Ik vind dat echt een zegening hoor! Bij Fee is het ook echt bijna zo ver! Wij vieren het niet echt. Mijn ouders zijn afgelopen weekend geweest en toen hebben we het gevierd en mijn schoonmoeder komt dodnerdag voor 4 dagen en dan vieren we het nog eens. Ik vond bji JP dat zijn 2de verjaardag pas echt leuk was voor hem. Wij wonen ook niet in NL dus hebben niet een middag dat de familie eens even langs kan komen. Wel lekker dat jullie even alle verjaardagen samen gaan vieren!! hahahaha Ben je er ook zo vanaf!! Welke datum ben je uitgerekend in december (waarschijnlijk)? JP is van 11 december...is best jammer zo net na sinterklaas, maar wel leuk om toch nog een feestje te hebben in die donkere dagen. Wat naar van Danio!! JP is laatst achterstevoren ut eenwinkelkarrestje gekukkeld...echt heel eng, maar gelukki meer schrik dan pijn....heb toen wel inderdaad de hele nacht even op hem gelet......
haha ik had al problemen met de admin ladies. Ik moet het goed gescheiden houden. En mijn laptop onhoudt blijkbaar mijn logingegevens van de keer ervoor. En toen had ik alles gedelate inplaats van gekopieerd. Sjachie word je daarvan. Maar lekkere relaxuurtjes gehad in ieder geval. Heb nu weer allemaal pijntjes dus ik ga lekker vroeg onder de wol. Ja hoor voor hier ook een mooie buikfoto. Moet even zoeken.... Ohh staat op de pc niet op de laptop dus ik kopieer het even.... Tadaaaaaaa! Nou voor een 3de kindje bij 25 weken. Best netjes he. Slaap lekker allemaal, Liefs, Gaby
Gaby: mooi buikkie hoor meid. Is het kindje ook druk? Me2: gefeliciteerd met Fee. Iedereen een fijne dag toegewenst. Wij krijgen niet veel visite, we vieren het de 24ste. Vandaag gaan we m'n ouders vertellen dat ik weer zwanger ben. Ben benieuwd naar hun reactie.
Heb de jongens trouwens opgegeven om te feliciteren via Zappelin. Ben benieuwd, maar verwacht het niet. Er zijn zoveel die mee doen.
Cars; Oh leuk ga je het nog op een speciale manier vertellen? Laat je nog hun reactie horen. Hoop op een leukere eerste reactie als mijn ouders maar die zijn helemaal bijgedraaid hoor maar waren wel in shock. Vieren de kids het saampjes (hun verjaardag)? Ja deze beeb is mega druk, die houdt mij zelfs nachts af en toe wakker. Ben bang dat ze per ongeluk eruit springt haha. Kan goed voelen hoe ze elke keer ligt, trapt en draait. Liefs, Gaby
Gaby: nu ik zie helemaal geen buik haahahahaha Dat is mijn buik bij 12 weken hahahahah Mooi hoor! Cars: jij ook van harte! Jammer van Zappelin, maar er is nog een herkansing!
Me2: nou savonds is mijn buikje wel flinker hoor Dit is smorgens om 10 uur. Nu 3 kg bij. Terwijl ik flink heb lopen snoepen de laatste tijd maar de beeb is al best flink en beweegt er veel dus ik maak mij geen zorgen. Ook gefeliciteerd met Fee, ik zie nu pas dat ze ook jarig is Nog een leuk feestje aan het plannen? Liefs, Gaby
Ik had bij beide een enorme toeter maar allebei maar 8 kilo aangekomen........Ik maak me dus ook totaal geen zorgen als je niet veel aankomt. Zolang de beeb het goed doet, toch?! Nee niet echt feestje, we hebben mjin ouders al gehad afgelopen weekend en schoonmoeder komt morgen (we wonen niet in NL dus is altijd maar beetje afwachten wanneer iederen kan...hahahah), Fee heeft dus wel heel veel aandacht en cadeautjes maar niet allemaal op 1 dag!
Me2, dat wilde ik vragen. waar woon je ookal weer? Ik had ook bij de jongens een flinke toet, en afgerond 7 en 9 kg aangekomen. Eerste keer het minst dus als de som doorgaat zou het dit keer 11 zijn haha. Maar dat zal wel niet zo hard lopen. Genoeg beweging met die jongens om mij heen en tig keer de trap op en af (op gaan ze zelf maar af moet ik ze nog dragen - vaak tegelijk jippie).
Gaby: ik woon in Zwitserland. NIet ver,maar wel net ver genoeg! Inderdaad meer dan voldoende beweging met 2 kids!
Ladies, Zie dat ik weer een boel gemist heb. Heb via Hyves wel een boel gelezen. Cars gefeliciteerd met de kindjes en Gaby.. respect echt die buik. Die heb ik nu ook.. en moet nog een half jaar! Me2 in Zwiterland, mag ik vragen hoe je daar terecht bent gekomen? Hier alles wel oke, ik tel de dagen tot de 24e.. dan krijgen we de geslachtsbepaling. Geloof het of niet, maar ik kan niet wachten. wil het zooooo graag weten!!!!!!! Duurt me werkelijk te lang. Stom he! Verder niets te klagen, ben moe en heb snot, maar ja.. wie niet?! Kindjes liggen in bed en slapen (ook niet geheel onbelangrijk) en ik ga zo lekker naast mn mannetje op de bank met mn boek. Wordt niet laat vanavond, maar ook das niets nieuws. xxx
cars van harte gefeliciteerd meid! En hoe waren de reacties van de familie? Ben zo super blij voor je Dana balen van je korte vakantie zeg heerlijk he zon eigen bedje en eigen keuken heerlijk onder je eigendouche en je eigen ding doen! Jeetje gaby waar is je zwangere buik??????
Fee en Danio, gefeliciteerd! Cars, ben benieuwd naar de reactie van je ouders. Verder even weinig te melden, vannacht was echt een drama nacht (ws het 8-weken sprongetje, precies op tijd ook nog) dus ga er zo op tijd in...
DanaH: mijn man kreeg een aban aangeboden in Zwitserland, dus ik ging mee Onze kinderen zijn hier ook geboren. Dat gaat hier allemaal heel relaxt! Zo snel al geslchtsbepaling? Ben je niet bang dat ze zich dan vergissen?
Hoi dames, Alleerst Fee en Danio gefeliciteerd!!! Meiden wat gaat de tijd toch snel. Mijn kindjes worden alweer zo groot. FF spammen!
Hoi meiden, Ik heb nog niet teruggelezen, maar ik moet even stoom afblazen... Vandaag sloegen ineens de zenuwen en twijfels toe, of we er wel goed aan doen dat we de kids straks zo kort op elkaar hebben. Hoe moet dat dan met vervoer en voeden/eten en oppas en bedtijd en gebroken nachten, en, en... De meest verschrikkelijke doem-scenario's flitsen hier voorbij. Waaaaaaaaaaaaaaaah! En ik maak me ook ontzettend druk over niet-positieve reacties van onze ouders. We zijn er nog niet precies over uit wanneer we het vertellen. Maar we hebben besloten dat we na de echo een datum gaan prikken. Ik denk nu aan het weekend na de echo of op moederdag, dan ben ik een dikke 11 weken zwanger, geloof ik, maar of ik het zolang voor me kan houden? Ik vind het leuk om met een kadootje te vertellen. De vorige keren duurde het erg lang voor mijn moeder het snapte, maar kregen we echt superleuke reacties. Schoonmoeder reageerde bij beide zwangerschappen erg stom, maar dat kan ik niet vertellen, anders weten jullie misschien wie ik ben. Hihi... Maar het zal me niet verbazen dat ze op deze zwangerschap ook gereserveerd reageert (klinkt leuker dan "afkeurt"). En toch hoop ik op een wat positievere reactie. Haha, en anders kunnen we gewoon zeggen, dat we net zolang doorgaan tot ze wel fatsoenlijk kan reageren! *proest* En ik weet niet waar ik het ineens vandaan haal, maar ik heb ineens het gevoel dat ik misschien wel een tweeling krijg. 't Zit helemaal niet in de familie, maar ik krijg er echt de kriebels van. Stel je voor, vier kindjes onder de drie jaar... Niet dat ze niet gewenst zijn, maar voor een perfectionistische controlefreak, zal ik me flink moeten aanpassen! Deze zwangerschap voel ik ook veel anders dan de vorige twee, waardoor ik veel twijfel en onrustig ben. Ik hoop dat dinsdag na de echo toch dat dat een stuk minder is. Mijn andere zwangerschappen was ik niet zo zenuwachtig... Ik droom de laatste tijd ook erg raar. Van de week een keer, was het kerstavond en er waren wel wat mensen ziek en ik vertelde ineens dat ik ongeneeslijk ziek was. Ik werd me toch met een naar gevoel wakker. Stomme hormonen! Zo. Klaar met spuien. Nu teruglezen.
@Happyhippo Ik heb ook van die momenten hoor dat ik denk ga ik het wel redden?? Ik besef me zeker dat het zwaar zal zijn. Als de derde word geboren is mijn dochter geen eens 3 jaar. Maar ja alles zal wel weer zijn plekje vinden. Reacties van andere tja die waren bij mijn niet zo positief. Maar uiteindelijk gaat het om ons gezin, al vond ik het ook niet zo leuk hoor als mensen zeiden oh jee wat erg...3 kids binnen 3 jaar. Mag ik vragen hoe oud je andere kindjes zijn??