Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    gaby ook een bakfiets wat een lol he!
    Heb zelf een gazelle cabby en die staat op de wachtlijst om het elektrisch ondersteund te maken helemaal geweldig!

dana alles weer een beetje beter vandaag?
    Jammer van de yoga doen we een ander keertje weer goed?
    We hadden het er met de dames over om een proeflesje te nemen ik zei gelijk nemen we dana ook mee!
    Hoop dat je het leuk vind.
    Ben zelf niet zo van de yoga maar wel van de gezelligheid!!!!!!

ohhhhhhhw wat luief de eerste woordjes smelt smelt...
    Hier alleen nog maar gillen om het hardst en dan het liefst met zijn 3 en lol>
    Fijne avond allemaal en truste!

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wow wat gaaf Gaby dat hij nu heel veel het gebaar "hoor" maakt! Krijg er gewoon kippevel van! I

nderdaad lange dagen voor de kids op het kdv. Gelukkig dus maar 3 dagen. Bij ons inderdaad veel kortere dagen (8.30/9.00 uur tot 1600/1700 of eerder) maar wel elke dag.....

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, wat super Gab, mama... wow

Hier altijd maar korte dagen opvang. Ik ben eigenlijk altijd al vroeg klaar op school, dus voor 15.00 uur zijn ze al wel opgehaald (en dan ben ik eigenlijk al een paar uurtjes thuis)

handig Lammetje, als dat op je fiets kan... fietst al weer een stuk lichter natuurlijk.
    vind deze fiets ook wel leuk: http://www.fietsfabriek.nl/imagesbig/pack_max_duo_01.jpg
    en dan nog een stoeltje voorop en Thijs er naast ;)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi

Hier alles goed. Devin doet het nog steeds super op mama's melk :) Vandaag weer naar cb geweest en hij weegt nu 5690 gram en is 57 cm lang. Ook heeft hij de prikjes goed door staan, en ligt nu lekker te slapen.
    Met Jaylinn gaat ook erg goed, echte peuter hahaha maar wel ontzettend lief voor dr broertje!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo Mama25!!! Is Devin al veel gegroeid?
    Heb je trouwens nog iets gehoord van de vader van je 2 kindjes? (als het te brutaal is, ook zeggen he)

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ja die is leuk marloes en dan nog een bloemenslinger om de bak voorop lol
    Vind zon bak wel super die liggen bij de hema maar helaas kan die niet op mijn fiets ivm het windscherm van fleur balen...

Goed zo mama en wat een trots he als je ziet en hoort hoe goed ze groeien op mamamelk
    ben elke keer weer trots dan denk ik dat heb ik hem toch weer geflikt!(sorry voor het taalgebruik )

Dana hoe is ie bij jou?????

Fijne avond allemaal!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hij was bij de geboorte 3840 gram, bij 4 weken 4510 gram en 53,5 cm en nu 5690 gram en 57 cm dus gaat goed!! En snel hij gaat nu naar maatje 62, alleen broekje is meestal nog 56 ligt wel aan het merk

Niks vernomen van de vader en laat het ook zo! Ben er zo klaar mee! Ik geniet van mijn 2 prachtige kids, en ga nu ook eens aan mezelf denken ipv altijd aan andere! En we zien wel wat de toekomst brengen zal... hahah

8. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Even tijdje geleden dat ik heb geschreven. Paar dagen erg ziek geweest. BuikGRIEP, geen griepJE in dit geval.. Heb echt overgegeven als een ouwe bouwvakker. Verschrikkelijk. hoe dan ook, voel me weer wat beter.

He MAMA25 wat een verhaal dat je niets van de vader hebt gehoord. erg hoor, heeft ie het kindje overigens wel erkend? Zal wel pittig zijn zeg zo in je eentje. zeker in het hele begin.

Morgen verjaardagsfeestje van mijn grote kerel, komen 10 kindjes dus dat wordt lachen.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben inmiddels niet anders gewend, weet niet hoe het is om samen met iemand voor de kids te zorgen, dus mis het ook niet.
    Gaat allemaal erg makkelijk.
    Hij heeft alleen mijn dochter erkent, maar mag eigenlijk de naam vader niet dragen... is inmiddels bijna een jaar geleden dat hij haar voor t laatst gezien heeft.

10. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste berichtje als happyhippo...

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    And this is me!

Vanmiddag de echo gehad en een boontje gezien met een flikkerend lichtje. Echt weer leuk hoor!
    Omdat we ervoor kiezen om geen prenatale screening (voor down e.d.) te doen, mogen we rond de 12 weken nog eens komen voor een echo. De normale controle is met 14 weken, dus dat duurt nog wel even.

En natuurlijk show ik ons frummeltje hier ook!

Nu even mijn banner en avatar aanpassen...

Groetjes,
    Nelly

PS: Sorry, 'k heb niet teruggelezen...

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    welkom dan aan Nelly ;) Mooie echo weer

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, en nu heb ik wel een eindje teruggelezen.

@DanaH: poeh, morgen een kinderfeestje... Heel veel succes!
    En nog beterschap voor je restje griep!

@Mama25: mooie cijfertjes van Devin. Hij doet het goed op mama's melk! En ik sluit me bij lammetje aan, wat heerlijk het is om te horen dat je kind het goed doet op de borstvoeding. Ondanks wat bijtincidentjes krijgt Evelien hier ook nog steeds de borst.
    Leuke foto's van je kiddies!
    Sorry dat ik het zo uitdruk, maar wat een *gecensureerde* (hihi, ik durf het niet te schrijven) vent is die vader van je kids.

@marloes80: ik heb niet de Duo, maar de gewone Pack Max! Straks als de kleine er is, wil ik met al de kids op deze fiets. Dat wordt een heel circus, maar dat vast wel lukken! Uk in de maxicosi voorop, Evelien in het voorzitje en Annabel achterop.
    En tegen de tijd dat ukkie oud genoeg is om in het voorzitje te kunnen, gaan de meiden in een fietskar. Zo, die planning is klaar.

@Me2: ideale combi van werk/privé heb je!

@pregnantlady: wow, wat heftig zeg, van dat gehoorprobleem van je zoontje. Maar echt super-super-super dat hij nu kan praten! En natuurlijk het eerste woordje, mama, geweldig!
    Wauw, wat leert hij snel!

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @marloes80: ik heb destijds geprobeerd om in het juni2009bevallingslijst-topic mee te kletsen, maar dat had ik gauw opgegeven, omdat daar gewoon niet werd gereageerd. Jij was toen de enige die wel gewoon een reactie gaf op berichten van mij.
    Dus, tja, "kennen" doen we elkaar niet echt...

@Me2: kom je ook weer even een update plaatsen in het december2007mama-topic? Er wordt ook lekker veel gekletst over de broertjes/zusjes van de december2007ukkies.

15. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Nelly!! Super dat je echo zo goed was, heerlijk he. Voor mij ook alweer bijna 4 weken geleden de laatste echo gehad, volgende week dinsdag weer controle. Kan niet wachten, vind het soms zo lang wachten.. niet voor ons vrouwen.

Vandaag het kinderfeestje, 10 kindjes op sleeptouw.. Have mercy on my soul.

16. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Nou Nelly dan nogmaals welkom en gefeliciteerd met je mooie echo en wat fijn dat je nog een echo mag doen rond de 12 weken.
    En ik had dus gelijk dat ik je niet kende :D

Danah: wow succes vandaag het het verjaardagsfeestje. 10 kids daar moet ik even niet aan denken. Bijna blij dat ik vandaag op kantoor zit haha. maar veel plezier natuurlijk. Hopelijk heb je wel wat hulptroepen want 10 kids van 7 jaar in de gaten houden lijkt mij een hels werkje.

Mama25: het lijkt mij geen ideale situatie omdat alles op jou aankomt maar zo te lezen heb je het allemaal goed onder controle en ben je volop aan het genieten van die mooie kids van je. En Devin groeit goed zo te lezen.

Mooi fietsen zag ik voorbij komen. Ach onze oude bakfiets doet het prima en met een mooie nieuw kleurtje gaan we weer de blits maken in het dorp. Er passen 3 kids in maar er zou ook nog een zitje achterop kunnen. Op mijn gewone fiets heb ik 2 zitjes en ik zie het echt niet voor mij om nog een maxi cosi voorop te hebben hoor. Daar vertrouw ik mijzelf niet mee :D

zo 9 uur, ik ga maar eens aan het werk. Mijn collega's zullen zo wel komen.

hier alles prima. nog steeds gebroken nachten met de mannen. geen idee wat er aan de hand is met ze.

x
    Gaby

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Oh de tijd staat niet goed hier op het forum, ik wilde al schrijven aan Danah wat doe jij midden in de nacht op het forum haha.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ha Nelly! Ik lees wel regelmatig even bij in december 2007 topic, maar weet dan nooit of ik zomaar weer kan binnenvallen!
    Fijn dat de echo goed was!!

Dana: ik denk aan je vandaag met 10 kids! veel succes!! hahahaha Ben je wel al weer helemaal beter?

GabY; bakfiets lijkt me ook zo leuk, maar hier in Zwitserland wordt er niet gefietst zoals in NL. Dus helaas geen bakfiets voor mij.....

Mama: wat fijn dat Devin ook zo goed gaat! en inderdaad....beter dan zonder de vader.......je hebt het volgens mij allemaal goed odner controle zo alleen!

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi dames,

Hoe gaat het met iedereen?? Hier gaat alles rustig. Ben ontzettend moe en misselijk de laatste dagen. Ook zijn mijn 2 boefjes enorm aan het spoken de laatste nachten. Dat breekt me ook op hoor.
    Vrijdag hebben we de echo voor de nekplooimeting dus ben benieuwd hoeveel ons kleintje is gegroeid.

Ik word wel een stuk vrolijker van het weer. Heerlijk weer het zonnetje erbij!

Nelly gefeliciteerd met je goede echo!!
    Pregnantlady bij jou dus ook al 2 spokende boefjes?

Ga zo nog ff bij lezen en onder tussen aan het eten beginnen.

Deel Deze Pagina