me 2 ik ben ook zon binky auto figuur hoor! Ik vind de audi Q5 geweldig en ja daar kan een extra stoel in! een Q7 ook maar dat is echt een aso grote bak (lol) kost maar een ton..... mama 25 het word nu wel spannend he jeetje kan me die laatste weken kriebels nog zo herinneren echt zon leuke spannende tijd het is net de laatste weken voor pakjes avond alleen dan wel met het mooiste kado van de heeeeele wereld! ha ha gaby meid toch ! Och je bent blond en zwnager en ontzwanger enne (was mij ook gebeurd hoor) cars je had ook pas 1 ongesteldheid gehad of niet? kan nog allemaal een beeetje warrig zijn he de opstartfase zeg maar zou wel super zijn als je meteen zwanger zou zijn1 Hoe voel je je verder? boni jou banner spannnennnnnnnnnnnnnd! 1 week jeetje time flys....
Ik lees mee hoor meiden, maar druk druk. Wij hadden het bed bij Noa niet verhoogd omdat Jari graag op bed kwam en ik bang was dat hij dan van grote hoogte af zou vallen. Ik heb bij de kraamzorg gemeld dat ik zelf mijn bed wel zou verschonen als ze er een probleem van zouden maken maar ze deden er niet moeilijk over. Ik voelde me beide keren enorm goed dus zelf verschonen had ook geen drama geweest. Boni: Spannend hoor!!
Boni: nog maar 1 WEEK, wat spannend. Mama25: hoe gaat 'ie met jou? Lammetje: heb idd nog maar 1 gehad hoor en denk ook dat alles nog wat in de war is. Hier alles prima, alleen Danio ziek. Merkte het gelijk, hij was niet het vrolijke boefje die ik ken. Lekker bij ons willen zitten e.d. Zo sneu voor die kleintjes altijd.
Cars, beterschap voor Danio! (wou al je oude naam typen haha). Zal me even melden voor vandaag, alles rustig hier. Vandaag om 10 uur naar de gyn voor controle en dan wordt meteen de uitslag van de groeiecho besproken. Maar ja, had de echoscopiste al uitgehoord haha.
Heel sapnnend Boni!! Cars: beterschap voor je kleine ventje....je houdt het wel spannend met je cyclus he? Nog een test gedaan? Lammetje: ja heel mooi die Q5, maar troost je...een goede vriendin heeft een Q7 en 4 kinderen en nu ze iets groter worden wordt die ook echt te klein als ze bijv. met vakantie willen dus echt een heel goed alternatief is er dus niet als je over stoer/sportief praat is er weinig op de markt Zal maar niet zeggen wat ik rij...hahahaha, enorme asobak
me 2 een bmw x5 zeker! of een touareg volkswagen? mooi mooi!!!8) zon schoonmoeder koffer op het dak kan ook helpen voor vakanties! boni jaha laatste week dus inderdaad meldplicht! Ohw zo leuk weer spanning en babynieuws werd het echt wel tijd voor weer he! Word trouwens ook weer tijd voor wat zwangere dames kom op we moeten blijven strooien met hcg en een beetje spanning erin houden. Aan de gang blijven moeders( ha ha ) cars dikke knuf voor je kleintje word echt weer tijd voor voorjaar he al die snotneuzen buikgriepen mex griepen enz enz bah laat de lente maar komen..
Hahaha Lammetje, zou je wel willen weten he hahahaha maar je hebt hem nog niet genoemd..... Ja zo'n skibox heeft mijn vriendinmet de Q7 en 4 kids ook, maar dan nog wordt het steeds krapper zegt ze....zij wil ook absoluut geen MPV dus zal het moeten doen met wat ze heeft....
He dames, Gisteren was Danio al bijna weer de oude gelukkig. Alleen vannacht is hij wel 2 uren wakker geweest, gaaaaaaaaaaaap. Vanmiddag zelf ook maar even een dutje doen denk ik. Ik ga m´n banner verwijderen, gisteren nog ff getest en was neg. Het is gewoon helemaal in de war. We wachten het af. Boni: hoe gaat 'ie meid? Lammetje: wat je zegt, bezig blijven dames. Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat lopen hier.
Hier gaat alles goed, nog niets te melden. Vanmorgen zat ik er wel ff doorheen, maar ben even bij vriendin langsgeweest en nu gaat het weer beter. Maar ga zo ook ff plat. Tot later!
Bleeeeeeeeeeeeeh hier al 3 weken ziekenboeg. Eerst de oudste, toen de jongste en nu weer de oudste. Mijn baas is zo blij met mij. Vandaag maar weer vanaf huis werken. Scheelt met de oudste is dat ook gewoon te doen die wil gewoon op de bank liggen met zijn speeltjes om hem heen en een filmpje op. Echt ik hoop dat het nu eens een keer over is. Voor hun maar ook voor ons. We zijn amper buiten geweest de afgelopen 3 weken, alleen voor boodschappen of om naar de dokter of ziekenhuis te gaan. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Zo gezellig stukje he haha. Ok ook leuker nieuws. Ik ben alweer 16 weken en voel de beeb ook al weer een tijdje. Erg leuk! De hele familie hier denk dat ik toch ga voor 3 jongens. Helemaal omdat ik dat zei toen ik 'klein' was. Maar ik weet niet het voelt toch wel anders. Maar ja dat zei ik ook bij de tweede en het was echt weer een jongen. Jammer he dat auto's zo snel te klein worden. We moeten nu al het extra stoeltje gaan gebruiken achterin als de nieuwe beeb zich aanmeld want 3 stoeltjes naast elkaar werkt niet helaas. En geld voor een nieuwe (lees duurdere grotere bak) zit er niet in. Jammer genoeg allebei geen baan met een leasebak. Zo yoghurt op, bakkie thee naast mij. Ik ga weer remote inloggen voor mijn werk. xxx
Cars: Danio weer echt helemaal de oude?? Wat raar van je cyclus zeg...nou maar gewoon doorklussen he! Boni: blij dat je weer bent opgemonterd! En je houd je goed aan je meldplicht hahahahaha Gaby: hoop dat iedereen weer snel beter is! werkze! lekker dat je de baby al weer veel voelt! s ook zooo knus.....Ben heel benieuwd of het idd 3 ventjes worden bij jou! Hier alles goed. Fee kan ondertussen al weer kruipen en trekt zichzelf op en klapt in haar handjes als er muziek wordt gespeeld. Het is een enorm vrolijk kind en laat het kaas niet van dr brood eten door dr broertje. Zij pakt net zo goed een speelgoedje van hem af als hij van haar. JP is echt een stoere jongen, voor niets bang en ontwikkelt zich leuk. Zijn Frans en nu ook Nederlands vlotten goed en het is heel bijzonder om te zien hoe hij zich nu realiseert dat hij bij de oppasmama Frans moet spreken en bij ons Nederlands. Het is een heel bezit, maar ook een zorg af en toe.... Gelukkig is de ergste verkoudheid hier weer voorbij van de kinderen. Fee hoest alleen nog wel een beetje naar, maar heeft verder geen koorts. Ik heb het heel druk op mijn werk dus ga weer vlug verder!
Geweldig dat het zo goed gaat met Fee en JP. Hier alles rustig, niets te melden. Hoef vandaag ook niets, ook wel eens lekker. Dus doe het rustig aan.. afwachten nog maar..
Ja, idd, vandaar dat we het nu zo rustig aan doen haha. Maar goed, schoonzus kwam nog even koffie doen dus dat was nog even gezellig. Nu ff rustig aan terwijl Jasmijn slaapt.
jee me 2 knap hoor 2 talen petje af slim hoor! gaby heeeele dikke knuffel en heel veel beterschap! Ohw heerlijk weer leven in je buik kan niet wachten om het ook weer te voelen... Ik heb zelf ook het vermoeden dat er weer een jongen komt bij jou ben benieuwd! boni SPANNEND ohw echt echt echt de laatste loodjes nu he ben je al een beetje aan het kriebelen???
Kriebelen voor de bevalling al wel die mag van mij wel komen. En daarna zien we het wel hoe het gaat, we hebben nog geen plannen voor een evt derde.. Eerst maar eens wennen aan 2!
Ja Boni, eerst maar die tweede hoor haha. Het begint nu wel spannend te worden he? Merk je al dat het gaat beginnen of is het nog lekker rustig daarbinnen? Me2, tja 2 talige opvoeding is bij jullie idd onvermijdelijk. Wij doen ook een 2talige opvoeding met daarnaast nog gebaren. En daarbij spreken wijzelf nog Engels. Dus hier is het een mega rotzooitje qua talen in huis haha. Lammetje, Boni en Me2, bedankt voor de beterschapjes. Het heeft geholpen voor de oudste maar gisteren begon de jongste opeens weer te spugen (over mij heen en in zijn bedje). Houdt het dan nooit op. We zitten nu al bijna 3,5 week binnen. Ben het zoooo zat. Enne ja de voorspellingen zijn hier ook allemaal een jongen maar ik voel mij toch wel anders. Maar niet dat het iets zegt hoor want ik vond mijn andere 2 zwscahppen ook verschillend. Maar ik zag er wel tot 2 keer toe heel erg goed uit. De grap is mijn familie is ook dat ik mooier ben wanneer ik zwanger ben maar dat is nu zeker niet het geval. Man wat zie ik eruit. Scheelt ook dat we amper buiten komen met die zieke boys en wat stress hebben gehad. Maar toch... misschien een teken haha. We moeten het maar afwachten. Mijn familie hoopt/denkt een jongen en mijn latino familie hoopt op een meisje (is maar 1 meisje op 9 kleinkids). Gisteren goed nieuws ontvangen. Uit genetisch onderzoek blijkt de doofheid van Maxim niet in zijn genen te zitten dus niet extra kans dat onze nieuwe beeb ook doof word geboren of dat Maxim zelf dove kindjes krijgt. Top he! Wel willen ze nu verder onderzoek doen maar ach dat heeft voor ons geen prioriteit. Belangrijker is dat hij nu leert te horen met zijn machientjes. Nog steeds geen reacties op stemmen maar wel meer en meer om opgevingsgeluiden. Dus het begint eindelijk te komen. Dat mag ook wel want hij is half okt onder het mes gegaan en we zijn elke dag een paar uur met hem bezig. Ook ga in begin maart verder met een gebarencursus, helaas gaan ze deze niet bij ons thuis geven maar moet ik op een doorderweekse dag naar hun kantoor in Amsterdam. Bah! Ok ik ga even verder lezen op het forum. Een tijd niet gedaan. Nu de kleine slaap en mijn big boy Cars zit te kijken dan dat wel eventjes. Liefs, Gaby