Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier gaan ze dus samen om 19.00 uur naar bed. Echt heerlijk...
    2 super slapers, erg blij mee, want ze slapen natuurlijk op 1 kamer.
    Dan ga ik Sam nog even wakker maken als wij gaan slapen om te plassen.

Sophie... hier de volgende cyclus, denk ik...

Zuurtje; weet niet wat er is, maar klinkt niet goed. Knuf meid!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marloes medische zorgen om mannetje en zoontje
    en financieel voorlopig nog (hier wordt aan gewerkt)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik zal maar niet zeggen hoelang mijn kids slapen (in weekend dan want door de week moeten ze opstaan, zoontje moet naar school en dochter moet mee)

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Cars, dank je.
    Weet niet eens of ik je gefeliciteerd heb met je zwangerschap :)
    Bij deze in elk geval!
    Ja tijd vliegt echt. Voor je het weet ben je ook ruim 30 weken :)

Marloes, spannend volgende cyclus!

Zuurtje, veel sterkte met alles.

Wauw, ben onder de indruk van die goede slapers allemaal.

x Sophie

5. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Zuurtje: Sterkte, klinkt even niet relax de friemel inderdaad.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee het is niet fijn maar het kan nu even niet anders
    komen we wel te boven hoor

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou of we hier gaan klussen blijft nog even de vraag sophie...
    Als het aan mama ligt wel maar nu nog even niet.
    Papa wil liever niet maar wie weet komt het nog.
    We zingen nog steeds de kerk uit en denk bij iedere darm kriebel zou ikzwanger zijn?????
    ha ha dom blondje he

Jeeeeee sophie al 30 weken mijn hemel weet nog zo dat je de vorige keer zwanger was en nu al bijna het 3e wondertje wat gaat de tijd hard he

heb nu wel een beetje medelijden met jou zuurtje het word nu echt een keer tijd op een vet kruis voor jou!

Dana ook hier nog even een rondedansje voor jou yes yesyes een meissie!!!!!!!

slaaptijden

thijs 8 uur en de dames half 8 anders is het party time
    Smorgens ongeveer om 7 uur word romy zingend wakker en maakt daarmee iedereen wakker soms is thijs iets eerder maar ongeveer 7 uur dus.
    Voordeel is dat thijs romy mee neemt naar zijn slaapkamer en dan samen tv kijken (super)
    Soms neemt hij zelfs fleur mee en slapen wij lekker uit ha ha

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    lammetje we kunnen toch niet meer doen dan knuffelen de hele cyclus door (niet echt handig een onregelmatige cyclus)

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zuurtje: een dikke knuffel voor jou. Rustig aan.

Marloes: ook zulke lekkere slapers, heerlijk. Rust jezelf ook van uit.

Lammetje: dat wordt dus nog een discussie over een volgende beebje.

Sophie: thanks. En de tijd vliegt idd.

Dames, ik heb nu al zwangerschapsbroeken aan, anders zit het gewoon te strak. Echt snel, maar goed. Ik heb de kleding liggen dus waarom ook niet.

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Cars: had bij Fee ook al met 8 weken zwkleding aan hahahaha. Niets aan te doen! Ik kijk er zelfs weer naar uit!

Zuurtje: knuf, klinkt allemaal niet erg ontspannen.......sterkte!

Hier ook goede slapers. Half acht erin en rond 8.30/9.00 uur op (in weekend want door de week gaan ze naar de opapas dus moeten we ze wakker maken...)

Hier kriebelt het ook al erg....wij gaan denk ik vanaf juni weer.

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Me2: ook lekkere slapers lees ik, fijn hoor.

Gaan jullie er in juni zeker weer voor, of zijn jullie het daar nog niet over eens?

Er komt zo een vriendin, dus ben er dan ff niet. Lekker buiten zitten, het is echt prachtig weer in het noorden. ;)

M'n man is op cursus elke dinsdag. Dus elke dinsdag de hele dag alleen met de kids. Hij komt pas om 23.00 uur thuis.

Hoe gaat het trouwens met Pooh, Tearke, Sab?

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Zo er is lekker geschreven en dat nogwel met dat mooie weer ;)

Zuurtje, ff gestemd maar wat een moppie. Het idee dat ik nu al verder ben dan toen zij is geboren. Dat ons moppie ookal levensvaatbaar zou kunnen zijn. Toch als je vaak foto's ziet van rond de 28 weekjes schrik wel altijd even. Zo dun, klein en doorzichtig.
    Ik ben natuurlijk die flinke kerels van mij gewend (8 en 9 pond). Ik ben ook nieuwsgierig of ons meisje kleiner zou zijn dan hun. Zelf was ik een 9 ponder en 59 cm lang. Dus alles is mogelijk :D

Sophie, laat die beeb van jou nog maar even lekker zitten hoor. 30 weken is echt te vroeg. Ik snap wel dat je door je bekkenklachten het zat bent maar het is voor de beeb toch echt beter. Probeer een beetje te genieten. Gaan de meiden nog wel naar het kdv nu je thuis bent? Wel doen hoor, al de rust pakken die je maar kunt.

Cars, dus een heerlijke lang dag voor je vandaag. Ach met dit week vliegt het voorbij. Kunnen de kids lekker buiten spelen.

Slapen: zoals ik al zei de jongens gaan om 8 uur naar bed en gaan direct slapen. De jongste gaat er rond 7 uur uit en oudste om half 9 a 9 uur. Maxim zou nog kunnen blijven liggen maar omdat ze in 1 kamer liggen zijn we bang dat de andere ook wakker wordt en die heeft al een ochtendhumeurtje. Daarentegen slaapt Maxim nog 2 slaappies van 2 uur want hij wordt heel moe van het dragen van zijn machientjes.

Ohja Sophie, misschien staat de aflevering van Netwerk nog op uitzending gemist. Zo heb ik het vorige week bekeken want ik had zelf gebarenles. Het was op 19 april op Netwerk. Het begon met een ander onderwerp en daarna ging het over oorimplantaten.

Jaaahaaa testen op Queensday! Dat is waar ook. We lopen wel steeds netjes gelijk he. Grappig! Wil wel eens een foto zien van je meiden.

De lijst: inderdaad er zijn weer wat 'geslachten' van beebs bekend die mogen worden ingevuld. Wie oh Wie!

Me2; juni er weer voor gaan. nou met dat lekkere weer geen straf haha.
    heerlijk dat de kids zoveel slapen, slapen ze ook nog overdag?

Lammetje, tjee heb je het al niet druk genoeg met die 3 ;) om sex te hebben haha. Dus jij komt misschien met het nieuws dat het perongeluk express toch raak is. Wij houden het wel bij 3 hoor. Nu al druk zat maar dat komt ook vast omdat ik eerder moe ben door mijn zw.

Marloes; dus wie weet - en anders succes bij de eerste echte ronde. Hoe gaat met jouw jongens. Zijn dat ook van die druktemakkers. Ik schrik nog steeds van die ruwe spelletjes die ze spelen. Ben blij dat ik zodirect poppen kan kopen (als ze niet liever met auto's speelt haha).

Oh rest van de berichten kan ik nu niet lezen. Dus ik maak er een eindje aan. Ik ga even liggen want de boys liggen nu allebei te pitten (heerlijk).

Liefs,
    Gaby

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Cars: fijn zo'n hele dag alleen hahahaha
    Nee juni is niet zeker en vast......ik denk dat we het meer een beetje aan toeval overlaten. Kan dus ook gewoon eerder zijn :D

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Gaby: hier de jongste ook meisje maar niets poppen hoor. Net zo ruw met haar broertje als hij met haar hahahahahah en ze speelt het lieft met auto's en de fisher price garage in d'r mooie poppenjurkje hahahaha!!
    Ja de kids slapen hier over dag allebei tegelijk nog zo'n 2/2,5 uur. Heerlijk, heb ik echt vanaf de geboorte van Fee meteen zo ingeregeld :D En dan ga ik in het weekend meestal ook even slapen :D
    Hoop dat jij nu ook een lekker slaapje hebt gedaan....

16. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    He Ladies,

Hier weer gebroken na een rij slapeloze nachten. Vanmorgen maar weer met Ninthe naar de huisarts geweest en ze heeft een pufje (Ventolin) gekregen voor de nachten. Ze is erg benauwd en hoest daardoor de hele nacht door. Laten we hopen dat het werkt, afgelopen nacht was het hoogtepunt, ben er 6 keer uit geweest.

Verder alles goed hoor haha, zwangerschap gaat gewoon door, buik groeit mee.. Heb echt een groeispurt gehad de laatste week.

Lucas heeft de komende 2 weken vakantie en moet in die tijd stoppen met de medicijnen voor zn ADHD (hij klaagt enorm over hoofdpijnen dus de neuroloog heeft ons aangeraden 2 weken te stoppen) wordt dus nog feest de komende weken. Wat jij ook zegt Gaby.. jongens spelen errug wild en HELEMAAL als ze ADHD hebben. Heb wel eens een vriendin aan de lijn gehad en die zei wie zijn er allemaal bij jou aan het spelen?? Dan was het alleen Lucas die ze op de achtergrond hoorde. Even voor de beeldvorming..

Voel me net een klaagmuur, maar ben vanmorgen echt in huilen uitgebarsten. Ben helemaal kapot en dan zijn die arme kindjes ook nog ziek, dat vind ik altijd zo vreselijk zielig. Hoop dat het de komende weken vooruit gaat en dat ik ook eens kan gaan genieten van het kleine meisje in mn buik!!

Kus voor jullie.

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Het zonnetje schijnt weer en heerlijk geslapen (sorry!) ;)

Danah, heel veel sterkte! je voelt je ook zo machteloos als je kindje ziek is. En tja dan helpt zelf weinig slapen en zwanger zijn ook niet zo goed. Kan je man er niet wat vaker uit snachts? Je bent wel zwanger en moet goed aan jezelf denken.
    Wat vervelend dat Lucas zo'n last heeft van zijn medicijnen. Zijn er geen andere die hij kan uitproberen. En denk je dat zonder een heel groot verschil is? Een vriendin van mij haar zoontje van die leeftijd heeft nu therapie ipv medicijnen ervoor. Is dat een idee of doet hij dat er nog naast?

Me2: Ach zolang ze maar wel een mooi jurkje aan wilt. Zelf was (ben) ik altijd gek geweest op voetbal (kijken - Ajax fan), auto's (kocht elke week de autoweek) en techniek maar voor de rest toch echt wel barbies, jurkjes en vriendinnetjes :D.
    Ik denk ook dat ons meisje automatisch een beetje gaat worden meegesleept met de jongens. En ik begrijp van andere mensen echt dat die van mij niet zo ontzettend wild zijn maar ik zie wel mijn moeder af en toe schrikken (niet gewend met 3 meiden en 1 jongen) als ze hun ziet worstelen om hetzelfde speeltje haha.

Buik groeit hier mega. Schrik er af en toe van als ik mijzelf zie in de spiegel of ruit. Kunnen jullie de foto van een paar weken geleden nog herinneren en dat jullie zelfs vroegen waar het kindje zat .......... nou geen twijfel meer over. Ik kan mijzelf niet voorstellen dat ik bij de jongens ookal zo'n toeter had maar volgens mijn man wel. In totaal 4 kg aangekomen en zo te zien wel allemaal in de buik maar toch. Het gaat opeens wel heel snel. Moet er nog een beetje aanwennen vooral die opmerkingen nu haha. En mijn familie en vrienden zijn ook wel heel erg eerlijk (krijg je in NH - Adam - lekker recht voor zijn raap).

Nou fijne dag allemaal dames. Ik ga weer lekker werken.

Liefs,
    Gaby

ps blijf aandringen - niemand meer op hyves?

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ben nieuwsgierig naar een buikfoto Gaby. ;)

Dana: knuf.

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hier mijn buikie met 8 weken en 3 dagen. Is vooral een darmenbuikie en het vet wat ik van de vorige twee zs heb overgehouden. ;)

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Heeeeeeeee mijn berichtje is weg!

Ok was toch een kortje.

Cars, idd flink buikje voor 8 weekjes haha. Ziet er al heel echt uit.

Ik zal dit weekend even een nieuwe foto maken. Sinds de laatste foto die ik hier heb gezet niet meer gedaan (eh 5 weken terug).

Werk ze! Ik ga nu lunchen.
    x

Deel Deze Pagina