Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Mijn buik groeit nu ook enorm hoor! Bij mij is het nu ook een duidelijke, maar ook echt omdat ik niet eens ontzwangerd was van nummertje twee.

Gaby: lucas gaat twee keer per week naar neurofeedback (is een therapie) maar ik merk het verschil ENORM met en zonder medicijnen. Gelukkig zijn het maar twee weken.. en is ie in die periode vrij. Anders lijden zijn schooldingen er echt onder..

Ninthe ging vannacht iets beter met de puffer. Nog steeds drie keer eruit hoor, maar das altijd nog minder dan 6 keer.. Mijn man is niet iemand die er snachts snel uitgaat nee. Daarbij ligt dat ook wel aan mij hoor, ik roep steeds dat hij moet werken en dat ik overdag nog kan rusten.. (niet dat dat veel is hoor met twee kindjes om me heen).

Cars: prima buik voor 8 weken, ik had ook al zo een buikje hoor toen haha! Als ik deze keer bevallen ben ga ik werkelijk op dieet, wil toch echt weer terug naar mn oude gewicht.. zucht, steun!

Ben trouwens blij, mannetje is na vandaag lekker vrij!! heerlijk, vind ik echt enorm schelen als je met zn tweetjes bent.

Ik ga maar eens aan het voorbereiden van het eten beginnen.

Kus voor jullie!

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,

Wauw wat een lekker weertje heh!

Gaby, zal de uitzending opzoeken. Bedankt voor de tip!
    Wel leuk dat je buik nu gegroeid is :) Je bent nog niet veel aangekomen. Ben trouwens wel nieuwsgierig naar de foto ;)
    Je vroeg naar een foto van m'n meisjes. Ben altijd een beetje huiverig iets op internet te plaatsen. Maar uiteraard erg trots :) Dus zal snel foto regelen.

Lammetje, volgens mij ben jij snel zwanger :) Ons plan was juni 2010 en ik denk dat ik dat verward heb met de geboorte hahaha

Dana, een heavy situatie. Lijkt me pittig ADHD.
    Gelukkig ging het met Ninthe wat beter.
    Hier ook twee meisjes af en toe aan de Ventolin. Sinds vorige week veel hoesten en af en toe 's nachts flink koorts. Was vannacht de jongste boekjes aan het voorlezen om haar weer in slaap te krijgen.

Nou meiden, ik ga weer stoppen want hoor mijn oudste uit bed jumpen.

Oh ja Gaby, gelukkig kan ik ook nog wel genieten. Maar dit is ook echt de laatste zwangerschap ;)

Reageer snel verder.

liefs, Sophie

3. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    He Sophie,

ADHD is zeker pittig.. met medicijnen goed te doen hoor, maar als hij er zo een last van krijgt is het niet prettig. Nu twee dagen zonder en ik merk het wel hoor.. Tis meteen een stuiterbal en het is zo zielig want hij kan er helemaal niets aan doen..

Vannacht "maar" drie keer op geweest voor Ninthe, meisje hoest nog steeds enorm. Vind het zo ontzettend zielig.

T was vandaag hoe dan ook heerlijk weer, beetje in de tuin gerommeld, huisje aan kant, klaar om morgen weer een dagje thuis te zijn. Weet nog niet of we echt weg gaan, de weersverwachting is niet echt top geloof ik.

Gaan jullie nog leuke dingen doen met de kindjes morgen?
    xxx

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Dana, arm kind ja. Kan me voorstellen dat je je als ouder soms machteloos voelt. Gelukkig dat de medicijnen wel helpen. Rot als je kind veel last heeft.
    Heerlijk dat je zo lekker hebt kunnen 'rommelen'.
    Dus bij jou ook nog veel gehoest. Hoe ging het vannacht?

Isa, onze jongste, bleek gistermiddag 40,3 graden koorts te hebben en vannacht hebben we het niet opgemeten maar voelde het nog warmer aan. Huilen, huilen, huilen. Snel weer een zetpil en koude washandjes. Kroop helemaal tegen me aan. Later vannacht leek ze het uitgezweet te hebben. Nu vooral hangerig.
    Maar ben super opgelucht dat de koorts normaal zakte. Ze heeft al eens een koortsstuip gehad, maar dat is alweer een tijdje geleden. Ze begon even te klappertanden en dat deed ze toen ook, dus schrok best wel.

Hier gaan we vanmiddag op pad. Even afwachten hoe fit de jongste wakker wordt. Anders gaat mijn man alleen met de oudste naar kermis, vrijmarkt en pony rijden, springkussen e.d. Hebben met wat familie afgesproken.

En jullie?

Hopelijk gaat straks het zonnetje schijnen!
    Gezellige koninginnedag allemaal!

X Sophie

5. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    He Ladies,
    Hier echt slecht weer, het regent momenteel. Wilden even het dorp in wandelen, maar dat gaat em niet worden vrees ik.
    Vanmorgen maar weer begonnen met medicijnen voor Lucas, was echt niet te doen en hij gaf zelf ook aan er erg veel last van te hebben. Zonder is dus gewoon geen optie. Over twee weken belt de neuroloog dus wellicht dan een lagere dosering of een andere variant.

Ninthe vannacht weer aan het spoken geweest, ben er een keer of 6 uitgeweest. Hoesten hoesten en verdrietig. Hoop zo dat het binnenkort een beetje beter gaat, dit is voor ons allemaal geen doen. Kan werkelijk wel janken!

hoop dat jullie allemaal leuke dingen doen vandaag, en dat het daar overal beter weer is dan hier.

xxx

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ok buikfoto in prive album in mijn profiel gezet (dan kan ik met hoofd erop dit keer haha).

Ik ga nu boodschappen doen want we gaan zo op babyvisitie in jouw oude stadje Hilversum Sophie. Of woon je er nog steeds?

x

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Cars ik ben uitgerekend voor 30 juli
    pregnantlady tussen 7 en (ten allerlaatste 8) liggen men twee meiden erin.
    verder even niet bijgelezen sorry meiden!!
    heb alleen veel last van kuitkrampen nu... net op de momenten dat ik wil slapen natuurlijk haha :)

8. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    he wat is het opeens weer rustig hierzo! alles goed?
    x

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Gaby: kan je foto niet vinden helaas.

Hier aan het genieten van de vakantie. Vandaar dat ik niet veel hier ben. :)

Hoe gaat het met jullie?

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Gaby, hier weer een teken van leven ;)

Heb je foto's bewonderd. Wat zie je er goed uit met je mooie buikje :)
    Leuk om je op de foto te zien.

En wat een droppies je zoontjes. Zo lief en stoer om te zien. En wat lijken ze op elkaar!

H'sum woon ik idd sinds een half jaar niet meer, maar ben er vaak te vinden ;) Woon in een dorpje ernaast. Was het leuk op kraamvisite? Kun je je voorstellen dat je al gauw weer zo'n klein hummeltje in je armen hebt? Of was dit een verlate kraamvisite?

Hier ben ik al even op de computer omdat ik niet kon slapen vanwege last en wilde niet nog meer paracetamol nemen. Even afleiding dus :)
    Ben eergister hard voorover gevallen (gestruikeld over snoer). Gelukkig niet plat op buik, maar denk dat ik daardoor meer last heb ;) Was weer een slimme actie.
    Kleine voelde ik gelukkig snel weer bewegen.

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Cars, geniet ze van de vakantie!

Ik dacht, jij was er vroeg bij! Maar zie dat de klok twee uur achterloopt op het forum ;)

x Sophie

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe gaat het hier? Hier ook spokende kindjes maar ach wat doe je eraan. Ik woon trouwens ook vlak bij Hilversum ook in een dorpje vlakbij lekker rustig.

Jeetje wat gaat het hard allemaal bijna allemaal al weer zwanger van de derde...

Wij hebben over 2 weken een geslachtsbepaling kon niet wachten tot de 20 weken echo die hebben we namelijk pas met bijna 22 weken.

Mijn gevoel zegt roze...ben benieuwd...

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Morge meiden,

Cars, moeten we even 'vrienden' worden dan kun je mijn prive album zien. Wel zo handig van dit forum.
    Geniet lekker van je vakantie! Hier werken we gewoon door. Maar morgen natuurlijk lekker vrij dus dan alleen donderdag nog werken en dan is het weer weekend. We hebben wel weer een afspraak voor de kleine in het ziekenhuis om 11 uur dus dan ben je zo die dag weer kwijt. Maar ach voor een goed doel!

Sophie, dank je wel!

Balen van je val en dat je er last van hebt. Maar je stoere vent in je buik trekt er dus niet veel van aan. Ach ja kan hij vast wennen he. Die jongens van mij vallen een paar keer per dag....

Grappig dat je zegt dat de jongens op elkaar lijken. Vind ik ook op die foto van in het echt hebben ze niet echt veel van elkaar weg. Behalve voor de kappersbeurt van Do kregen ze steeds meer hetzelfde haar (krul & kleur). Maar ze zijn letterlijk wit en bruin qua huid.

Was inderdaad heel apart om weer zo'n heel kleintje vast te hebben. Hij woog lichter dan de jongens bij hun geboorte dus ik vond hem mega klein. Dat heb ik geloof ik ook tig keer gezegd van ohhhhhhhhhh wat klein... dat krijgen wij ook.
    Voelde wel gelijk weer de verantwoordelijkheid die erbij gaat komen. Raar he. Zo'n wezentje die nog niets kan, die wil je gelijk beschermen.

de jongens willen allebei op schoot dus ik ga afsluiten voor ik alles kwijt ben

x

14. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    sophie jeetje gevallen dat is minder :(
    hoop dat je er niet al te veel last meer van ondervind :)

zo hier alles rustig :) de oudste doet een middagdutje en de jongste zit hier vrolijk te wiebelen in haar maxicosi :)
    heb laaste dagen last van die domme voorweeën... maar sla me er wel door :) niets nieuws, had ik bij de vorige twee ook...
    was vanmorgen met de oudste even weggegaan met de bus...
    was ze toch wel in slaap gevallen op de bus, moest afstappen en de halte is toch wel een eindje van ons huisje... heb ik haar heel de weg gedragen :) best zwaar maar ze is niet wakker geworden !! :)

15. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Moest weer even bijlezen, was weer even geleden.

Vanmorgen weer met de kleine dame naar de huisarts geweest, middenoorontsteking en een antibioticakuur deze keer. Vandaag was ze echt heel ziek, hoop dat ze snel opknapt.

Heb trouwens het idee dat ik de kleine heel soms voel in mn buik. Nog niet standaard iedere dag of op vaste tijden, maar ik weet bijna zeker dat het ons meisje is.

Wat een toestand weer met die dodenherdenking, de wereld is echt knettergek geworden!

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Sophie: kalm aan he, knuf.

Gaby: heb je foto nu gezien hoor. Mooie buik, heeft idd een groeispurt gemaakt. :)
    Succes in het zkh.

Dana: knuf voor je meissie.

Aylin: over twee weekjes weten jullie dus of er een een knulletje of een meissie bij komt. Spannend, ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft. Voel je je net als bij Aylin?

Hier alles prima. Lekker aan het genieten van de vakantie en het mooie weer.

Over twee weken de termijnecho, duurt echt nog veel te lang. Maar ach, de tijd vliegt. ;)

Ik heb alleen ontzettend ruwe lippen, had ik ook tijdens de zwangerschap van Danio. Weer een jongen??? We wachten het af. ;)

Die dodenherdenking idd, vreemd weer.

Fijne dag allemaal.

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Liz: sterkte met de voorweeen. En lief van je oudste, ook al is een eindje lopen best zwaar dan.

18. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

Zo even mijn avatar en ticker wat meisjesachtiger gemaakt ;)

Liz, balen van die voor weeën. Hoe ver ben je nu dat je er al last van hebt. 'Gelukkig' herken je het wel zodat je je niet zorgen hoeft te maken.
    Helpt het natuurlijk niet dat je een kind de halve weg moest dragen. Wel errug schattig dat ze gewoon niet wakker is geworden. Onze jongens zijn eigenlijk nog nooit op een rare plek in slaap gevallen. Mijn oudste verzet zichzelf in de auto tegen slaap.

Cars, ja lekker groeispuurtje he. Tja het moest er ook een keer van komen. Er zit een kindje in die 2 weken voorloopt dus moet toch al zeker zo'n 40 centimeter zijn. Goh! Dat klinkt wel. Droomde vannacht dat ze werd geboren met 32 weken. Bah nare droom laat haar nog maar even lekker zitten tot 39 - 40 weken. Dan zijn ze tenminste ook niet zo klein :D

Heerlijk vakantie hebben joh! En je termijnecho in zicht. Heb je het gevoel dat het wel klopt (het aantal weken). De eerste echo haalt altijd een hoop zorgen weg vind ik. Zo leuk om je beeb voor het eerst te zien. Nog even geduld hebben dus.
    Haha denk je dat droge lippen een teken is dat het een jongen is? Wie weet.
    Heb je een voorgevoel / wens?

Danah, hoe gaat het nu met de kleine meid en haar oortjes. Zo zielig!
    Het kan maar al te goed dat je de kleine voelt, je bent alweer 17 weekjes toch? Ik voelde deze spruit met 13 en nu vind ik dat niet raar want dit is wel een hele wilde, die maakt mij zelfs snachts wakker. Hopelijk eenmaal buiten de baarmoeder niet meer ...

En ja idd die dodenherdenking... kan nou niets meer normaal en met respect gebeuren / verlopen. Wat een land worden we toch.

Waar zijn de andere meiden? Lekker vakantie aan het houden. Begreep ik het nou goed en hebben de lagere scholen 2 weken vrij?

Oh ja nog 5 weken werken tot verlof maar in dagen stelt het helemaal niets voor met al die nationale feestdagen, namelijk 13 dagen als ik niet een extra dag moet vrijnemen voor wat afspraken voor de kleine in het z'huis.

Nou blijf allemaal uit de wind en zit in het zonnetje dan is het heerlijk!

Ohja mijn baas is vrij en niemand was er met de lunch dus ik ben lekker even snel naar de kapper geweest. Wat knap je daar toch altijd van op. Was ook hard nodig want mijn haar groeit zo snel tijdens mijn zw-schappen dat het nou niet echt van betere kwaliteit wordt. Nu lijkt het weer wat nu het een stuk korter is en wat laagjes heeft. Ik wou dat mijn haar er altijd zo uitzag :p maar ja 3 kids is genoeg voor ons.

Fijne dag!
    Liefs,
    gaby

19. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Lagere scholen hebben inderdaad 2 weken vakantie. Volgende week nog (hier tenminste) en het gaat eigenlijk best goed met Lucas zonder zn medicatie.

Ninthe gaat ook een stuk beter, t kleine meisje heeft vanmorgen tot half acht geslapen. Dan is iedereen toch meteen een stuk blijer. Had meteen energie voor tien en heb even een rondje gepoetst. Kan nu dus met een gerust gevoel op mn reet zitten haha.

Ik voel mn kleintje nu trouwens echt wel af en toe. Maar tis echt later dan de vorige hoor. Ninthe voelde ik en stuk eerder. Ben morgen al 18 weken vandaar. Maar prima, de placenta ligt ervoor en ik maak mezelf wijs dat mn baarmoeder een stuk opgerekter is dus dat ze de uiteinden niet raakt. Klinkt best aannemelijk niet?!

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoi hoi even snel een hallo ben net terug van vakantie en lees snel meer!!!

Even een vraagje voor jou dana
    maandag heb ik een afspraak staan bij die dokter heb je die evt nodig voor ninte?

fijne dag en tot gauw allemaal

eerst even ontzanden(lees heb het strand mee genomen van vakantie)

Deel Deze Pagina