Hi meiden, Zo het is weer maandag. Nog 10,5 dag werken tot mijn verlof (helaas in weken nog 4 te gaan). Manlief is voor zijn werk een paar dagen weg (gisterochtend vertrokken). Man dat valt even tegen om het allemaal alleen te doen en helemaal omdat het weekend op deze manier wel erg kort was. Heel slecht (bijna niet) geslapen. 2 kids vanochtend aankleden en eten geven en bij het kdv afgeven. Doen we normaal saampjes. En manlief gaat er normaal gesproken in de nacht eruit ipv moi. En nu moest ik ópletten' haha. Ik heb geen oog dichtgedaan bang dat ik ze niet zou horen. Yeeh right! In mijn forumgroepje zijn er al meiden bevallen of bezig en dat maakt mij toch wel een beetje nerveus. Met 31/32 weken moet zo'n beebje nog even goed blijven zitten vind ik. Geef mij maar weer een lekkere 8 a 9 ponder wanneer ik 39 a 40 weken zwanger ben. Eerst lekker genieten van mijn verlof. Ik heb namelijk nog helemaal niets gedaan voor de komst van onze derde spruit. Jammer he dat het vandaag wel lekker weer is en de afgelopen week toen vele vrij waren zo'n triest weer. Ze beloven met pinksteren dat het lekker gaat worden. Ik kijk er naar uit. Nou fijne dag! Ik ga zo nog even bijlezen. x
nou 10-10-10 is maar 1 dag overtijd Dat moet nog kunnen. Ik snap dat je niet tekend voor de 20ste. Zijn je andere kids eerder gekomen of juist latertjes?
Hoi lieve meiden, Ik kom even hallo zeggen omdat ik vaak meelees maar niet reageer. Hier al af en toe flink last van voorweeën. Leek me nogal vroeg maar schijnt normaal te zijn, helemaal voor een tweede of derde. Af en toe onrustig daardoor, angst dat het al begint. Gaby, laat die kleintjes van ons idd nog maar even zitten. Hier staat net het bedje en de commode, maar nog veel te vroeg om die te vullen. Sterkte daar met alles in je eentje doen. Zou mij nou echt niet lukken. Lekker aftellen tot aan je verlof. Voor iedereen een X en geniet ze van het zonnige weer. liefs, Sophie
Zuurtje: balen van de ongi maar wel fijn dat je lf nu wat langer was! MArloes: zo te zien zijn jullie weer voor het echie Ik houd FF ook bij. Heb ong nu mijn ei, maar gaan volgende maand denk ik pas zonder ac. JA nu is het nog eenbeetje vroeg he Gaby en Spohie....overtijd lijkt me niets (gelukkig nooit gehad) maar zo vroeg is gewoon niet goed. Lekker met 38 weken bevallen!
ach 20-10-2010... ik ben gewend aan overtijd gaan he. Is zelfs zo erg, dat als ik bv 40 weken tel, ik er automatisch al 2 bij optel. Ik krijg gewoon geen spontane weeën.... dus tja, dan duurt het wat langer he Sophie, doe rustig aan meid, kan natuurlijk niet met 2 kindjes in huis, maar misschien als ze naar de oppas/ het kdv zijn... pak je momentjes... Gab net zo he... Blijf het zo leuk vinden, nu voor jullie allebei een meisje/jongen na 2 jongens/meisjes... Ik las dat Sheila/Sylvia ook voor een 3e gaat nu. Ben benieuwd, ben 2x zwanger geweest met haar... een 3e keer ook? Me2, goed opgemerkt Maar.... take it easy he... gewoon leuk, let verder nog nergens op. En FF is ook gewoon handig voor die vreselijke onregelmatige cyclus van mij... Hier zit er nu misschien ook wel een eitje aan te komen... Maar de 1e ronde raak, daar ga ik niet vanuit hoor. Cars en Aylin, hoe was jullie echo?
He dames, Hier weer een berichtje van mij. School is weer begonnen, heerlijk. Ninthe gaat steeds beter met slapen, ben een blij mens. Marloes: Ik ben bij Lucas met 35,2 wkn bevallen en bij Ninthe met 38,6 wkn. Altijd wel eerder dus, al was Lucas extreem veel eerder. Benieuwd wat het deze keer gaat worden. Wij nog steeds druk met de zolder, als t goed is kan Lucas snel boven slapen. Scheelt veel als ie daar al gewend is. Sterkte dames die het even alleen moeten doen. Denk aan jullie, zal echt wel erg pittig zijn zeg! respect.
Hallo dames, De kleinste heeft net een uurtje terug de fles gehad. Dus ik ben hier nog een beetje aan het opruimen. Heb de laatste dagen erg veel last van mijn rug iedere stap die ik zet doet pijn. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik zwangerschaps ischias maar pas veel later in de zwangerschap. Morgen hebben we de geslachtsbepaling ben erg benieuwd. Ik zeg een meisje manlief een jongen....We zullen zien... Voor de rest gaat alles wel goed. De kleine voel ik helaas nog niet maar bij de andere 2 voelde ik ze ook pas rond week 19. Iedereen erg verbaasd omdat ik vrij slank ben maar dat zegt dus ook niks. Nou ik ga er weer vandoor...morgen breng ik verslag uit. Iedereen een dikke knuffel!!!
Middag meiden, Hi Sophie, fijn weer wat van je te horen. Balen van die voor weeen. Ik hoop ook hoor dat de kleintjes nog even blijven zitten. Ben er nog helemaal niet mee bezig en heb echt zin in mijn verlof over een paar weken. Gelukkig is manlief gisteravond weer thuisgekomen. Het was even zwaar maar de jongens hebben zich geweldig gedragen. Ze waren vanochtend heel blij hun papa weer te zien alleen ging daardoor het afscheid nemen op het KDV niet echt geweldig. Marloes, idd leuk om nu eentje van het andere geslacht te krijgen. Het lijkt nu net of alles weer nieuw is daardoor. Wie weet voor jou ook weggelegd. Ik ging uit van 3 jongens maar vond het wel een erg leuke verrassing dat het een meisje is. Spannend dat jullie er weer voor gaan en wie weet idd weer tegelijk zwanger met Sheila zoals ik elke keer met Sophie. Danah: zo jij bent elke keer wel vroeg bevallen. Mijn jongens zijn met 39.1 (jongste) en 40.3 weken geboren. Ons meisje mag ook gewoon rond die 40 komen hoor. Eerst even van het verlof genieten en alles rustig kunnen voorbereiden. Aylin, misschien ligt ook bij jou de placenta voor of je voelt de beeb gewoon laat. Ik vind het wel altijd een speciaal moment wanneer je beseft heee dit is het! Ik voel mijn beebje. Ik weet niet hoe laat je je echo hebt maar je laat wel wat horen he? Succes! Hier een drukke buik en ik loop even raar. Gek he, toen mijn man weg was had ik nergens last van en nu mag ik weer kwaaltjes hebben want ik heb hulp en hoppa ik heb weer van alles haha. Muts! Zit nu alleen op kantoor. De baas werkt vanaf huis en mijn andere collega kwam er net achter dat hij niet in Amsterdam een afspraak had maar in een andere stad dus die is de deur uit gevlucht. Kijken of ik het nog een kleine 2 uur volhou. Ik ben het echt zat. Zin om lekker naar huis te gaan. Fijne dag! Zonde om met dit weer op kantoor te zitten. x
He dames, Aylin ik ben benieuwd!!!!! Weet je al wat?? En ik voel de baby nu ook pas net hoor, nog niet eens heeeeel hard, maar af en toe voel ik het bewegen. Bij Lucas en Ninthe voelde ik veel meer en ook veel eerder al. volgens mij is het niet te volgen, elke keer anders. Gaby: en nog uitgehouden vandaag?? Ik was inderdaad wel vroeg beide keren, maar bij Lucas gewoon extreem. Mijn vader is overleden toen ik 19 weken zwanger was van hem en dat heeft me enorm veel stress gekocht. Bij Ninthe was het maar 8 dagen voor de uitgerekende datum, das op zich helemaal prima. Dat van lucas was geen succes, dus ze kunnen beter wat langer blijven zitten. kom straks nog even kijken of Aylin al heeft gereageerd!! Ben te nieuwsgierig.
Hoi! Ik kom toch ook weer ff snel hier spieken had al contact met Marloes gehad, las het hier op het forum ook terug Idd: zou heel leuk zijn ja, weer tegelijk zwanger!Wie weet! Zwangere dames gefeliciteerd! Cars, jij hebt je naam veranderd toch? Als het goed is heb ik je vandaag via hyves gefeliciteerd Ben ook wel benieuwd wanneer ik weer zwanger zou zijn..moet wel zeggen dat we nu nog niet echt bewust klussen maar wel zien hoe het loopt, hihi Al is dat deze week best vaak geweest en zit nu wel in vruchtbare periode dus wie weet..hihi Houd ook wel mn temp bij, vind dat wel fijn om te weten of ik wel of geen eisprong heb..voel het wel heel erg hoor, heb alle signalen maar weet niet of het dan zo kan zijn dat je ondanks al die signalen toch geen ei hebt, met temp weet ik het zeker
Hallo dames, Mijn dochter is ziek geworden dus kom een beetje laat verslag uit brengen. We krijgen een dochter!! Het was overduidelijk te zien! Mijn gevoel klopte dus. Het maakte mij echt niet uit of het nou een jongen of meid zou worden maar vond het wel leuk dat mijn gevoel klopte. Wij krijgen dus een dochter!!!
hey aylin, lees nu net je bericht! gefeliciteerd!! wat ga jij snel!jeetje al 17 weken!!!! wat geweldig om te lezen! Hoe voel je jezelf? is het een beetje te doen met 2 kleine hummeltjes in huis? Geniet maar lekker!
Aylin, gefeliciteerd! wat leuk een dochter erbij. stoer dat je voorgevoel uit kwam. ik heb er gewoon elke keer naast gezeten haha. sheila, succes, dus wie weet deze week. spannend hoor! Danah: idd bij je meisje valt het wel mee qua vroeg bevallen maar bij Lucas is extreem maar ook begrijpelijk gezien de stressfactor toen. Man dat is heftig. Heeft Lucas ook een moeilijke start gehad door zijn vroeggeboorte? Sinds gistermiddag kan ik dus amper lopen, zitten en liggen. De buik lijkt weer een mega groei te hebben doorgemaakt. Dus lekker druk op het schaambot, de banden etc. Ik zit nu op mijn werk zonder schoenen. Even goed plat staan (wanneer ik loop) voor de rest goed rechtop zitten en hopen dat het langzaam beter gaan. Moet zeggen 1 uur en 3 kwartier in de file staan ook niet een goede bijdrage heeft geleverd. Ach allemaal weer voor een goed doel. een gezond mooi meisje Fijne dag... weer supermooi weer! Dus meiden die vrij zijn. Geniet ze! x
Hoi meis, wat lief dat je hier ff een berichtje plaatst. Ja een dochter erbij geweldig! Hoe gaat het met jou hummeltje??? Ja het is wel druk hoor maar wel heel gezellig!!!
Aylin, Woeoehaaaaa een meisje!! Leuk leuk leuk,en zeker stoer dat je voorgevoel klopte!!! Grappig he, is toch vaak zo dat je eigen gevoel klopt. Ik had het bij Lucas en deze ook heel sterkt. Bij Ninthe had ik echt geen idee. Gaby: Lucas heeft idd een moeilijke start gehad, hebben het eerste jaar meer dokter en ziekenhuis gezien dan ooit tevoren. Na een jaar ging het langzaam beter, maar heb heeeel lang nodig gehad om daar overheen te komen. Ben echt jaaaaren overtuigd geweest dat ik noooit meer een tweede wilde! Vandaag idd heerlijk weer. Lucas is op schoolreisje naar het Openlucht Museum, Ninthe ligt even lekker te slapen en ik even helemaal niets. De wereld ziet er zo anders uit als de zon schijnt. I love it! xxx
ik kwam weer even spieken hier, niet dat ik zwanger kriebels heb hoor, maar vind het wel leuk om tekijken hoe het met jullie gaat. Ik vind het zo bijzonder om te zien dat er al meerdere bijna klaar zijn met hun derde zwangerschap! Met ons gaat alles goed, Suze is morgen al weer 9 maanden en doet het goed. Ze is lief, rustig en heel goedlachs als je haar maar even heen en weer beweegt komt ze al niet meer bij. Ze eet goed en slaapt nog veel beter. Sinds een maand is ze van de speen af. haar kleine grote zus Roos doet het ook goed. Ze is lief, ondernemend en heel erg gek op haar zusje. Al met al vind ik het zo leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten met hun leeftijd