hoi meiden, leuk Cars... weer dat treintje dat voorbij komt rijden... mooi he! zuurtje, klikte op je kaartje en zag dat je weer een nieuwe cyclus bent begonnen. en Sophie... al weer over de 37 weken heen. Geweldig meid... zo meteen je eigen kleine mannetje!!! Verjaardag was leuk. Hij is goed verwend en was echt jarig. Gelukkig scheen de zon de hele dag en konden we lekker buiten zitten. Ik zit nu vol spanning, ahum... zit nu op dag 11 na eisprong. Normaal werd ik na 10-11 dagen ongesteld. Heb geen testen in huis, wacht nog maar even af.
marloes ja weer nieuwe ronde cycluslengte is goed, zit nu rond de 32dagen alleen lf was weer te kort deze keer (8 dagen) en nu op dag 11 na ei, spannend
Marloes: spannend.. wanneer ga je testen? (weet je al iets over mn letters?) Zuurtje: weer een nieuwe zie ik inderdaad. weet hoe erg het is.. met Ninthe hebben we zo vaak die teleurstelling gehad. Denk aan je!
ja, die zijn bijna klaar Dana... morgenmiddag ben ik alleen thuis, kindjes op het kdv, dus dan maak ik ze af!!!
wat ziet je nieuwe foto er gezellig uit Zuurtje!!! 32 dagen is mooi ja!!! die van mij gaat weer richting de 50...
Meiden, ik duim voor jullie!!! Marloes, kan 't een tijdelijke dip zijn (in vergelijking met eerdere kaartjes)? Cars, gefeliciteerd! Wat heerlijk Geniet ze! Lammetje, lekker jezelf in de watten gelegd Je was bij me in de buurt dus Dana, hoe is het met jou? En Gaby, ben ook zo benieuwd hoe het met jou gaat. Schiet ook al op!! Hier gisteren bij gyn. geweest. Volgende week donderdag terug. Dan kijkt ze of er al wat ontsluiting is en prikken we zeer waarschijnlijk datum inleiding. Heeeeel misschien die vrijdag al. Spannend! Is hier af en toe al behoorlijk aan het rommelen.. Kleine doet 't in elk geval nog heel goed in m'n buik. En ben zelf ook energieker dan eerder deze zwangerschap. X Sophie
Zuurtje: spannend weer die wachtdagen. Ik denk wela an je hoor! Cars: lekker geluid he!! Sophie: jeej al bijna!!! Lammetje: dus nog wel even wachten? Marloes: ook spannend!! Hier wel soort aan de klus maar niet echt. Dus zonder ac maar dan gewoon doen en verder nergens op letten zeg maar8) Toch wel weer spannend.
Zuurtje: oh sorry heb ik het helemaal verkeerd begrepen omdat je gisteren schreef "en nu op dag 11 na ei" Maar dat ging over Marloes!...... He pfff balen, maar dus wel een goede cycluslengte! at is weer iets! Ben je nog tevreden over je nieuwe FA?
hier net als bij jullie Me2... let helemaal nog niet op vruchtbare dagen etc... Temp is vandaag omlaag gekelderd, ben nog niet ongesteld, maar zal morgen dan wel komen, denk ik
Hey dames, het topic "net bevallen en weer zwanger sprak me erg aan, aangezien ik nu weer 4 weekjes zwanger ben, en dus ben aangeteld toen mijn dochter 4 maandjes oud was. ALS alles goed blijft gaan natuurlijk
Marloes: wat gaaf!!! Ben heeeel benieuwd. Laat me even weten hoe en wat oke. Stuur anders effe een mailtje richting mn hotmail, met je bankrekeningnummer enzo, dan stuur ik je mn adres. Hanneke: Van harte gefeliciteerd met Fleurtje!! 1 jaar alweer, pffff time flies. Mispoes: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!! Hoe voel je je? Hier verder weinig nieuws eigenlijk. Begin de laatste twee dagen te voelen dat het wat zwaarder wordt. Temeer omdat ik die kleine Ninthe (vandaag 8 mnd!) steeds moet tillen en dus bukken. Verder gaat het nog prima, ik mag niet klagen.
Hallo, kom me heel even melden. Alles gaat hier prima met de dames. Mirthe groeit echt als kool en Jasmijn is écht de trotse grote zus, nog steeds. Zo mooi om te zien. Ben echt trots op mijn dames haha. Iedereen die weer zwanger is: geniet ervan en succes met de bevalling! Iedereen die zwanger probeert te worden: succes! Ik hoop dat het snel raak mag zijn.
Hier precies hetzelfde. Had gister avond last van harde buiken had de avond er voor constant met zoonlief lopen tillen omdat hij zo aan het huilen was. Dus ik merk ook wel dat mijn buik soms protesteert. We hadden zaterdag de 20 weken echo en onze dochter is weer helemaal goed gekeurd. Lag zelfs een weekje voor qua groei!
Hoi Aylin, Leuk om van je te horen. We zijn allemaal zo druk druk dat ik ook vaak vergeet om nog te schrijven. Maar met jullie meisje dus ook alles goed. Ik herken echt wat je schrijft, die harde buiken als je weer hebt moeten tillen. Ik til me ook een breuk, Ninthe is 9 kilo en die moet ik echt nog overal heenslepen. Zal nog wel zwaarder worden naarmate de buik groeit. Ik ben vanmorgen nog naar de gyneacoloog geweest en ons meisje ligt helemaal op schema. Zo even lekker op de bank!!
Hoi hoi, Hier is niet veel geschreven zeg, scheelt weer bijlezen. Vervelend die harde buiken. Heb ik gelukkig nog geen last van, maar wanneer ik te snel op sta dan heb ik af en toe een steekje. Tijdens het eten word ik soms zo beroerd, echt niet fijn. Maar spugen hoef ik gelukkig niet. Dana: fijn dat jullie meisje het zo goed doet. Aylin: mooi dat de echo goed was, heerljk altijd weer. Sophie: hoe gaat het met jou? Gaby: en met jou? Het is lekker weer, dus ga buiten zitten. Doei doei, fijn weekend.