Hai hai, Hier nog geen actie, alles rustig. Dus we wachten nog maar vrolijk verder af tot beeb zich meldt....
Boni: kan zomaar opeens beginnen he! Pregnatlady: ja ik zg er ook echt minder uit bij de zwangerschap van Fee terwijl iok er bij JP juist zo goed uit zag! Ik ben dus heel benieuwd! BIj jullie dus ook 2 talen! Is soms wel even zoeken welk wat hij zegt, maar op de lange termijn is het wel goed voor de kindjes. Mijn ouders wonen ook nog eens in Groot Brittannie dus daar wordt Engels gesprken en dat pakt JP ook al mee. Allemaal niet weg denk ik..... NU leren ze het nog makkelijk. Wat goed dat MAxim al vooruitgang boekt met zijn machientjes! Stapje bij beetje! Jammer dat je naar A'dam moet voor gebarentaal.....Wel heel goed als je dat helemaal kan! En wat een goed nieuws avn het genetisch odnerzoek! Hopelijk ook iedereen snel beter dat je weer naar buiten mag!
Ahaaaaa eindelijk gevonden hier zijn de wachtweken alweer aangebroken helaas ook hier ziekenboeg eerst zoontje? Die is aan het opknappen nu is dochtertje en mama ziek? Niet leuk als je alleen thuis bent en mannetje werken is ik zie dat het voor een aantal meiden weer de spannende weken zijn wanneer komt beeb als het goed is is mijn nod 14 februari maar zeker weet ik het niet want het is een rare cyclus verschillende keren positieve ovutest gehad met een week tussen als je het niet snapt kijk dan maar even naar mijn tempkaartje
Heej Zuur, heb je kaartje ff bekeken maar idd raar, vooral vandaag zo'n hoge uitschieter. Hoop voor je dat het nu maar een keer raak mag zijn..pfff. Hier even de meldplicht voor vanochtend, alles is nog rustig (helaas..). Bonibeeb mag zich wat ons betreft wel laten zien maar vindt het blijkbaar nog veel te lekker daar binnen .
Zuurtje: meid wat spannend zeg. Ik hoop ook dat dit een positief teken is. Boni: succes nog ff. Ben zoooooo benieuwd. Fijn weekend allemaal.
Temp weet ik niet of die te vertrouwen valt vandaag want ben een beetje ziek we zullen zien wat ie de komende dagen gaat doen
ik kwam even kijken of er al babynieuws was hier gaat alles goed, de meiden zijn zo leuk we genieten heel erg van ze
Petrar: fijn dat alles goed gaat! Boni: wachten duurt lang he!! Cars: hoe is het met jouw cyslus? Zuutje: hoop dat dit een erug mooi Valentijnspresentje wordt!
Meldplicht... alles nog rustig hier... (zucht.) Ga verder genieten van een rustige zondag, misschien tot later!
spannend dat wachten Boni.... maar lang zal het niet meer duren Kwam Jasmijn ook te laat? Zuurtje, idd het is jouw tijd!!! Zag trouwens in je temp kaartje dat je na de eisprong meds gebruikt... Ben je nu echt bezig bij de gyn? Cars nog een testje gedaan. Ik heb het gevoel dat het snel raak is bij jullie...
marloes ik loop al meer dan een jaar bij de fa (16 maanden) en ik neem progesteron om lf langer te maken
Nog geen beeb nieuws zie ik Boni! Morgen kom ik weer even checken. Liefs, Gaby ps ik ga het eindelijk op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Door al het thuiswerken ivm de zieke jongens ben ik amper op kantoor geweest en is er geen geschikt moment geweest. Nu moet het echt gebeuren voordat mijn buik laat zien en ze het gaan raden haha.
maar wat doet de fa nu voor jullie dan? Wanneer zou je IUI mogen proberen? als het te brutaal is, ook gewoon zeggen he
marloes ik moest eerst 10kg afvallen vooraleer ik over mag gaan op spuiten voorlopig doet fa niets, laatste keer heeft hij enkel progesteron voorgeschreven ik mocht van hem niet terugkomen vooraleer die 10kg eraf is (en dat is bijna) maar ik heb al besloten hem te dumpen en een andere te zoeken deze ronde had ik verschillende posi ovutesten met een week ertussen tempen vind hij onbetrouwbaar ovutesten vond hij wel betrouwbaar en nu spreekt hij zichzelf tegen vind als fa dat je toch wel moet weten wat je zegt en niet iedere keer je mening veranderen voor mij is het genoeg geweest op naar een andere fa maar beter zou nog zijn dat ik nu zwanger zou zijn en met valentijn een mooi cadeautje zou hebben voor ons en vraag maar hoor meid
Zuurtje: heel goed hoor! Groot gelijk dat je een ander gaat zoeken als het nu niet is gelukt....Ik vind zijn opstelling inderdaad wat vreemd. Pregnantlady: komt vast goed op je werk! Bij de 2de kon ik het na 10 weken al echt niet meer verbergen hahahahaha jij bent al 17 weken! Boni: waar ben je?? hahahahaa
Me2, haha ik vind het ook raar ik zie er best nog strak uit (vooral smorgens), gisteren in mijn lingerie dacht ik nog goh dat ziet er best uit haha. Maar savonds begint mijn buikje wel zichtbaar te worden maar smorgens is het weer ok. Ik weeg lichter dan bij mijn andere zwangerschappen en ook weeg ik lichter dan toen ik zwanger werd. Dat scheelt denk ik ook. Ren natuurlijk de hele dag achter mijn 2 jongens aan. Ben genoeg in beweging. Marloes, ik hoop idd dat het ok is zit er best tegen op. kwam ik net ook een uur te laat ... schiet niet op qua goede timing. Zuurtje, je gaat voor een supervalentijnscadeautje! I know it! Dus duimen maar even.