Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi, Gab... echt een meisje!
    Wat vinden je mannen van hun zusje

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    GEFELICITEERD hoor!!!! Wat een mooi meisje...:)

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Gaby: wat heerlijk allemaal!! Hoe vindt de rest het?
    Mijn zoon was al zo jaloers met zijn zusje....hoe zuo dat gaan bij een derde....

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, dank je wel voor de felicitaties en complimenten. De kleine doet het echt goed. Ze redt het nu ook alleen op mijn bv en daar ben ik heel blij mee.

De jongens zijn supertrots op haar. Zo schattig om te zien. Geen jaloezie maar lief kusjes geven (de oudste) of lief aaien (de jongste). Het liefst maken ze haar wakker om haar vast te houden. Ze vinden het maar niets dat ze zoveel slaapt haha.

Een foto van mijn jongste zoon met mijn meisje.

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    En mijn oudste met zusjelief

x Gab

7. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Wat een plaatjes zeg! Zooo lief samen! Die kleinste kerel straalt trouwens een hoop ondeugd uit....;)

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gezien Mispoes ;) dat is hij ook

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh wow Koekkie!! Wat een prachtige foto's en wwat gewedlig om tezien!! Wat goed dat de bv nu ook voldoende is!! heerlijk genieten dus!!

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    oooooooooohw wat een lekker scheetje zeg ik smelt hier helemaal achter de computer weg.....
    van harte gefeliciteerd meid en ohhhh wat een lieffie zeg.
    Begin spontaan te kriebelen en jeetje wat is mijn fleurtje dan alweer een reus time flys

daarom lekker genieten meid neem maar een beschuitje met rozeeeeeeeeeeeee muisjes van mij!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gaby gefeliciteerd met jullie mooie meisje en zusje! Wat een ontzettend lieve foto's!!

Hier gaat het nog steeds erg goed! alleen druk hahah. Helemaal in de kraamzorg... hahah!! Maar gaat ook allemaal voorspoedig, heb nu al een behoorlijke voorsprong en worden nu ook al dingen afgetekend. Dus dat is allemaal goed :D
    De kids doen het echt ontzettend goed en zijn echt schatjes! Maar wat gaat het snel zeg!! Zal ze nog even spammen en dan kom ik snel weer langs!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    leuk stel Mama!! Devin is best groot, of niet?

Hoe gaat het met de jongste kriebeltjes, Stijn en Noƫlle? en natuurlijk met de mama's... hoe is het met 3?

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mama: zooo fijn zeg dat de opleiding ook helemaal goed gaat! Devin is al groot zeg!! Leuk hoor!!

MArloes: zag dat jij weer een lekker korte cyclus hebt!!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hij wordt iets langer... ff had het niet goed gezien, maar dan nog, onder de 30 dagen :$
    moet er wel ff aan wennen.... ons klusprogramma begint altijd pas later haha... ff verzetten

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja wel mooi hoor Marloes zo'n korte cyclus!! KAn je lkker snel op de wachtbank :D

Maar is er niet een klein kansje deze maand?

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hmmm denk het niet...

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He wat jammer.....die spanning van: "zal het wellicht toch op wonderbaarlijke wijze?" is juist zo leuk :)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin is idd een groot ventje! Moet over ander halve week ong. weer naar cb dus ben benieuwd. Vorige keer (rond 4 maanden was hij 7940 & 65,5 cm dus nu alweer groter hahash)

En idd erg fijn dat de opleiding zo goed, maar vooral makkelijk gaat, al moet ik natuurlijk de theorie ook nog doen... maar praktijk is al goed! Steeds een beetje erbij doen! En dan komt het wel goed.

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marloes en Me2: Ik volg jullie nauwlettend haha! Ik vind nieuw zwangerschapnieuws altijd zo leuk!

Mama25: Leuk stel heb je daar! Heerlijk, en fijn dat je opleiding goed gaat!

Femmigje: Hoe is het met jou? En je zwangerschap?

Lammetje: Hoe gaat het nu met Thijs?

Hier gaat alles lekker. Ik geniet enorm. Ben op zoek naar een bakfiets, lijkt me supergezellig en ik merk dat ik, hoewel ik 1,88 en sterk ben, moeite heb mijn fiets rechtop te houden als ik de tweede erop wil zetten en er ook nog boodschappen in mijn fietstas zitten. Lijkt me supermakkelijk om gewoon de kinderen in de bakfiets te hijsen zonder bang te zijn dat het kreng omvalt. Verder is het hier druk. We hebben er in het weekend drie en het is ondanks druk ook superleuk en gezellig! Als ik het overnieuw moest doen zou ik zeker dezelfde keuze maken. Heerlijk!

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita: een bakfiets valt niet zomaar om hoor ;) wij hebben er ook eentje. In het begin vond ik het supereng maar na een paar rondjes zonder de boys, daarna boodschappen en uiteindelijk met de boys gaat het heel goed.

Zo grappig dat jij ook 1.88 bent, me too. En volgens mij Marloes toch ook? De lange vrouwen club :D

Marloes: dus volgende maand beter je cyclus in de gaten houden met klussen... anders is het alleen voor plezier en niet voor de beeb haha. Zo jammer dit proces niet meer mee te maken. Ja het sexen wel maar het 'ben ik misschien zwanger' gevoel zal ik missen. En nooit meer zo'n dikke baby buik. Ah kan er gewoon treurig van worden. Zwanger zijn is toch wel een van de mooiste dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt en daadwerkelijk mis en over zou willen doen. Dat terwijl de kleine pas vandaag 2 weken oud is haha.

Sophie: Hoe gaat het met Stijn? Al een beetje wennen aan het drukke gezinsleven met 3 kleintjes. Het is wel hard werken he haha. Gelukkig gaan de boys nog wel 3 dagen naar het kdv en dan heb ik qualitytime met mijn kleine meid.
    Hoe vind je het om nu mama te zijn van een jongen? Is het al anders (behalve het schoonmaken van poepluiers een stuk makkelijker is haha).

Ah Boob alarm ;)

x Gab

Deel Deze Pagina