Ha Koekie: ja kan me zooooo voorstellen dat je het het gevoel avn "ben ik isschien zwanger" en het zwanger zijn enorm mist!! Misschien toch nog een vierde??? Mijn man is nu al heel stellig, absoluut geen 4de. Denk zelf dat ik het niet wil om praktische redenen en daarbij werk ik ook full time dus is met 3 denk ik al druk zat! MAar dat gevoel....tsja...dat kan je niet afsluiten. Een avn mijn ebste vriendinnen heeft er daarom 6(!!)....helaas gaat ze nu wel scheiden...... Nikita: leuk dat je ons zo nauwlettend in de gaten houdt hahahahaha hopelijk komen we snel met nieuws! Fijn dat alles zo lekekr loopt! Heeft jouw partner nog een kind begrijp ik dat goed? JA zo heb je er dan idnerdaad 3 in het weekend en dat zal best druk zijn! Bakfiets lijkt me ook geweldig! Maar helaas wonen wij in het buitenland waar geen fiets cultuur bestaat dus ga ik het ook niet doen met mijn kids, veel te gevaarlijk.....
lange vrouwen club...count me in!!! 1.88 inderdaad! @bakfiets, gaaf!!! Heel handig lijkt me, met kleine kindjes, boodschappen en andere tassen. Denk er soms ook wel eens over na, als er een derde komt, om ze dan naar school te brengen.... Me2, wonen jullie voor bepaalde of onbepaalde tijd dans la Suisse? hier een man die er wel 4 zou willen... maar mama vindt 3 denk ik wel genoeg.
even laten weten dat ik nog leef cyclus is deze ronde weer helemaal in de war, zit op dag 59 ondertussen mijn langste na de zwangershap van dochtertje was 63 dagen nog 4 dagen wat ik niet snap is dat ik deze cyclus heel vaak een temp onder de 36° c terwijl ik dat anders maximum 1x per cyclus heb en dan nog niet iedere cyclus
lieve zuurtje, zal ik eens etos pilletjes naar je toe sturen? Ze helpen bij mij echt geweldig om een mooie, korte cyclus te hebben. Vorige cyclus zat op 30 dagen en deze waarschijnlijk rond de 27... Ik doe het graag hoor.
financieel zal het er de komende 2 maanden niet in zitten (augustus en september) heb net een tupperware party gehad maar ik houd het aanbod vast vanaf oktober (hoeveel tabletten zitten er in)
het is niet zo heel duur hoor... volgens mij 7 euro voor een doosje. Ik slik er eentje per dag, je mag er zelfs 2, maar hier is 1 dus genoeg. 60 capsules zijn het.
dat valt wel mee, ik haal ze dan uit het doosje (ze toch in een blister) en kan ze in een bubbeltjes envelop stoppen... weet je, stuur anders gewoon je adres, ik heb nog 2 doosjes staan... dan stuur ik 2 blisters op. Kun je eerst kijken of het bij jou iets doet... zonde om meteen 2 doosjes te kopen toch
Zuurtje: wat balen een cyclus die van slag is! Hoop dat die Etos pillen zijn werk doen! IS wel het proberen waard!
Marloes: ja we wonen voor onbepaalde tijd in LA Suisse! Zuurtje: ja ik heb ze ook genomen die pillen. Bij de eerste weet ik niet meer hoe lang ikz e heb genomen, maar niet meer dan een paart maanden en bij de 2de meteen raak.
Hoi hoi, Kom me ff melden. Hebben nog lekker een weekje vrij met z´n viertjes en ondernemen van alles. Vandaar dat ik hier niet ben. Volgende week ben ik er weer en reageer ik weer op iedereen. Verder alles goed hier.
Zuurtje: Ook hier 2 maal zwanger eerste ronde met die pillen van de Etos. Het is het proberen waard Cars: geniet ze met zijn 4-tjes nog even jullie zijn met zijn 5-jes (uit ervaring kan ik zeggen dat het erg leuk is haha) Fijne dag allemaal. Ik zal zodirect weer even ons meisje showen. x Gab
Mooi hoor Gaby. Dames heb toch ff een foto gemaakt van de echo dvd. Kon het weer niet laten. Wat denken jullie?
Cars: bij de eerste denk ik ene jongen, maar bij de 2de ga ik twijfelen.....Was verder alles goed? Koekkie: wat een plaatje! Heerlijk!