Hoi meiden, Heh heh, daar ben ik ook weer eens Boni, tjee wat spannend!! Ik denk aan je! Kom hier gauw weer kijken. Zuurtje, wat goed dat je een ander zoekt. Belangrijk om vertrouwen te hebben in je arts. Ik duim voor je! Gaby, beterschap voor je ventjes. Wat een goed nieuws over de genen. Gelukkig! En fijn ook dat er vooruitgang is. Klinkt wel allemaal heel intensief! Gelukkig dat je mag thuiswerken. Daar doen ze bij ons heel moeilijk over. Ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen Hier gaat het met het ventje goed En met de meisjes ook! Lekker ondeugend. De jongste loopt en rent ook al. Twee lekkere druktemakertjes. Ik loop inmiddels weer bij bekkenfysio vanwege klachten. En heb al een paar weken veel last van harde buiken. Op advies van de vk werk ik nu halve dagen. Was ook erg druk op t werk. Nu proberen los te laten. Mijn buikje is al heel goed te zien. Ging laatste weken ineens erg hard net als borsten Ben nog amper aangekomen, dat is wel apart. Zaterdag de 20 weken echo! Gelukkig weten we van de echo met 16 weken al dat hij gezond lijkt, maar toch wel spannend. Sorry dat ik op velen niet heb gereageerd. Type op bed met laptop zonder muis. Teruglezen en tegelijkertijd reageren wordt dan wat lastig. Voor iedereen xx En ik hoop snel babynieuws te lezen Sophie
Hi Sophie, wilde je al een berichtje sturen want we hadden een tijdje niet van je gehoord. Was nieuwsgierig hoe het met je gaat. Fijn wat van je te horen. Balen van je bekkenklachten. Ik ook al vroeg in deze zw maar ik kan het nog wel dragen maar ik moet wel opletten. Ga toch ook maar weer naar een fyshio want beter voorkomen dan genezen. Ik zit echt in het beginstadium. Fijn dat jullie al weten dat jullie zoontje gezond is. Dan ga je een stuk relaxter de 20 - weken echo in. Ik maak mij wel zorgen want we hebben onze handen al vol aan de kleine met zijn gehoor. We willen niet weten wat het word... behalve de gezondheid dus dat wordt lekker wachten met zijn allen tot de zomer. Ohh kan niet wachten tot het zomer is. De verwarming op kantoor is kapot, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Naja thuiswerken is bij ons ook niet echt een optie dus ik neem wat uren per dag op en de rest via remote gewerkt. Niet ideaal want ik schiet door mijn dagen heen door mijn zieke mannetjes. Hopelijk hebben ze hun portie voor dit jaar gehad. Kijk je ook zo uit naar je zomerverlof! heeeeeeeeeeeeeeerlijk! 4 maandjes vrij in de zomer met de kids. Hoop dat ik niet te zwaar/dik word zodat ik er niet van kan genieten maar tot nu toe is het redelijk onder controle. Goed dat je ook nog niet bent aangekomen. En jij zit al op de helft. Ik verwacht dat het vanaf nu wel sneller zal gaan. Succes zaterdag! Laat weten hoe het gegaan is. Toi toi toi Liefs, Gab
lig in het zkh. had vanmorgen controle bij de gyn en mocht blijven ivm verhoogde bloeddruk en eiwit id urine. ze proberen nu door eenn hormoonveter de ontsluiting op gang te brengen... zal ws pas morgen resultaat geven. en dan kijken of ze de vliezen kunnen breken. leve het gratis internet hier.
Spannend Boni! Good luck en strekte!! Sophie: fijn dat alles goed gaat! Volgens mij ben je wel al weer aan het genieten. Wel jammer van het bekken....
Boni.... ohhh het gaat beginnen! Spannend! heel veel sterkte want de reden om opgenomen te worden is niet leuk maar het gaat nu wel gebeuren en je gaat snel je beebje in je armen houden. spannend spannend meis. Succes en hou ons op de hoogte zover mogelijk is natuurlijk haha. Liefs, Gaby
***** Buddynieuws van Boni001***** Vannacht om 01.08 uur is dochter Mirthe geboren. Ze is 47 cm lang en weegt 2730 gram. Blijven nog 1 nachtje in het zkh, verder gaat alles goed ***** einde buddynieuws *****
gaby wat fijn dat het niet in de genen zit! Vond je het spannend met de nieuwe baby en evt doofheid? Lijkt me best bijzonder gebarentaal leren moest van de week lachen romy zat jeugdjournaal te kijken en staat zon vrouw in beeld met gebarentaal ze stond die vrouw te bekijken van wat doe jij nou????? en toen ging ze maar met de handen mee zitten gebaren zo leuk lol boni ha ha ik bedoelde ook bevallingskriebels hoor volgens mij denkt iedereen dat ik een legkip ben en alleen aan baby s denk ha ha zuurtje beterschap en succes opd e wachtbank! gaby lol ben je zwanger en al bijna op de helft niemand die het weet op het werk lachen hoor komt ook met winterweer valt het ook niet op dikke trui en niks te zien sophie leuk he als ze gaan lopen dan word de wereld ineens zo groot en kun je veel meer doen samen hoe voel je je verder? OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhw boni nieuws zie ik ineens!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid en wat een super leuke naam! veel plezier met je kleine meid en genietse!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 4 mama's zwanger : 2 jongetjes - 2 onbekend (waarvan 2 eerdere kriebel-mama's ) -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Pregantlady- 3e kindje - uitgerekend op 14 juli 2010 - geslacht: een verrassing - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Cars- voor een 3e kindje - Succes!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Marloes - voor een 3e kindje - (voorjaar 2010) -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010) -Lammetje - voor een 4e kindje KINDJES Er zijn 21 kindjes geboren : 10 jongetjes & 11 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Neus - IJfke - 21 september -Booky- Nils - 22 september 2009 -Blondie- Emma -19 november 2009 -Lafo- Britt- 21 november 2009 -Boni001- Mirthe- 9 februari2010
Boni: van harte met jullie dochter Mirthe. Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker genieten. Hoe gaat het met de overige zwangeren? Marloes: prefect dat je de lijst weer hebt aangepast. Hier alles oke. Nog niet ongi, zal wel een cyclus overslaan of zo We zien wel.
lastig Cars... ik heb na de bevalling van Sam een keer een cyclus van 90 dagen gehad, dacht dat ik gek werd... haha... Nu klopt er ook weer niks van. Ben maar aan het tempen gegaan, om toch een beetje duidelijkheid te krijgen. Vorige cyclus was maar 20 dagen en deze wordt waarschijnlijk 45 (!) dagen... hier nog 2 dagen werken en dan carnavalsvakantie, al hoewel ik het dus echt niet ga vieren hoor. Maar wel lekker even vrij...
Lieve Boni, Boniman en Jasmijn, Gefelicteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Mirthe! Wat een heerlijk kleintje en een mooie naam. Ik hoop snel de foto's van jullie nieuwe gezinslid te mogen bewonderen. Geniet ze met zijn allen. Liefs, Gaby
Ja, Lammetje, we waren superblij met het nieuws dat het niet in de genen zit. Zowel voor onszelf als voor toekomstige kids voor hem. Maxim is zo'n lekker mannetje en ontwikkelt zich uitstekend dat het ons echt niet zou weerhouden zwanger te worden (zie resultaat -> zwanger haha). Tuurlijk hoop je het niet maar anders had Maxim een extra maatje gehad die hem extra zou begrijpen, steun aan elkaar. Je hoort vaak dat er in een gezin meerdere kids zijn die doof zijn dus het was zeer zeker mogelijk. Enne tja we weten nu de 'drill'. Wij doen niet 'die' gebarentaal. Wij doen Nederlands (en Spaans) met gebaren. Dus we vertellen en beelden het uit. De normale grammatica en niet zoals bij gebarentaal waarbij ze alles door elkaar heen gooien. Uiteindelijk heeft hij 2 cis om te leren horen en spreken en zo normaal mogelijk te leren leven. Maar dat is nog work in progress op dit moment. Enne nee Marloes, maandag werd het weer niets met het vertellen... erg he. Het moet deze week gebeuren voordat mijn zwangerschapverlof ingaat haha. Oh ja Marloes, jij bent zo goed met het lijstje. Mijn uitgerekende datum is verschoven naar de 18de bleek op de eerste echo. Zou je dat kunnen aanpassen. Superthanks! Liefs, Gaby
Boni: Wat een onwijs lieve naam!~ Van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleine meisje! Een tweede dochter, wat een rijkdom!