@ Boni, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. ik hoop dat de bevalling is meegevallen en dat je nu aan het genieten bent van gezin
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 4 mama's zwanger : 2 jongetjes - 2 onbekend (waarvan 2 eerdere kriebel-mama's ) -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Pregantlady- 3e kindje - uitgerekend op 18 juli 2010 - geslacht: een verrassing - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Cars- voor een 3e kindje - Succes!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Marloes - voor een 3e kindje - (april 2010) -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010) -Lammetje - voor een 4e kindje KINDJES Er zijn 21 kindjes geboren : 10 jongetjes & 11 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Neus - IJfke - 21 september -Booky- Nils - 22 september 2009 -Blondie- Emma -19 november 2009 -Lafo- Britt- 21 november 2009 -Boni001- Mirthe- 9 februari 2010
Kom even kort langs, vandaag uit het zkh thuisgekomen. Moest 24 uur ter observatie blijven omdat ik voor de bevalling hoge bloeddruk en eiwit in de urine had (= beginnende zwangerschapsvergiftiging). Maar alles goed, meteen na de bevalling ging de bloeddruk weer omlaag. Verder is het alleen maar weer genieten! Wat een rijkdom, twee van die meiden. Jasmijn moet duidelijk wel even wennen, maar dat komt vanzelf. Borstvoeding komt ook goed op gang (beter als na de keizersnee van Jasmijn). We moeten morgen even afwachten hoe het gaat met het gewicht (Mirthe is weer een lichtgewicht, 2730 gram bij de geboorte) maar anders moet ze worden bijgevoed, heb de voeding al in huis. Maar kolf nu ook al na de voeding om het allemaal te helpen. Kom snel spammen, maar ga nu eerst lekker ff slapen tussen de voedingen door!
Hoi, Mag ik hier meeschrijven. Ik ben 7 weken bevallen van een prachtzoon na twee dochters. Nu kriebelt het gelijk voor nummer 4. We gaan er ook voor maar ik geef bv op verzoek dus het zal wel even duren. Ik ben al wel eerder zwanger geraakt tijdens het geven van bv dus ik wet dat het kan. Ik ga voor 4 in vier jaar haha ( dat haal ik waarschijnlijk niet hoor) Hoe snel was de snelste hier zwanger na de bevalling die bv gaf???
Boni, fijn om van je persoonlijk te horen. Je bent zo te horen optimaal aan het genieten. Goed zo! Ga zo door Zuurtje, wat K** geen andere woorden voor :x Elmo, 4 in 4 jaar, ach je hebt altijd baas boven baas haha. Welkom hier. Wij krijgen onze 3de in 2,5 jaar. Marloes, bedankt voor het aanpassen. Gisteren aan mijn baas verteld. Vandaag mijn collega's (2!) het blijde nieuws vertellen. Baas reageerde top! Zelf ook 3 in 3 jaar, dus enig begrip is er wel, maar ja zijn vrouw doet het meest. En ze klagen hier altijd over vrouwen die maar zwanger worden, kinderen moeten wegbrengen etc. Grapjassen! Ze weten dat wij graag een 3de kindje willen haha. Fijne dag allemaal! Liefs, Gaby
Zo 3 in 2,5 jaar is ook knap!!! Gaf jij bv? en hoe snel was je steeds zwanger? Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Bri: jij ook al bijna!! Spannend!!!! Zuurtje: nee he....ik had echt goede hoop.....is je lf nu wel langer met die progestron? Hoe zat het eigenljik toen je je zwanger werd van je andere kidneren, had je toen ook een korte lf? Boni: fijn dat je thuis bent! Heerlijk he die rijkdom!!! Gaby: fijn dat je het nu hebt verteled en dat ze positief waren! Bij mij weten ze ook dat we wel een derde willen tzt (hebben het zelf ook), is denk ik wel fijn voor hun verwachtingspatroon hahahaha Elmo: welkom! Ik heb geen cyclus tijdens de bv dus kan je niet helpen. Ik ben wel meteen na stoppen met bv zwangergeworden (in die week zelfs). Nu moeten we echter wachten tot de jongste een jaar is omdat zij met een keizersnee is gekomen vanwege stuiligging.
Ja ben er ook heel trots op haha. Ik werd bij beide zwanger toen ik gestopt was met bv en ik heb ook netjes mijn periode afgewacht (even schonen zeg maar). Maar jij gaat er ook lekker snel voor je bent pas net bevallen. Maar ja kids zijn ook zo leuk he. De 4de, dat hoor je niet meer zoveel. Lammetje (andere schrijfster op deze topic) gaat ook voor een 4de (hopelijk dit jaar) maar in iets meer tijd dan 4 in 4 jaar. Hoop dat het snel raak is voor je. Geniet van je kroost. Gaby
Zuurtje: wat raar toch dat je lf dan zo kort is geworden (die van mij is nu trouwens ook veel korter dan voor de kids....). Ik hoop echt heel erg met jullie mee hoor dat het snel lukt bij jullie....echt heel erg balen dat het nu al weer spotting is....
op 8 maart mag k naar nieuwe fa ben benieuwd of ie meevalt de vorige sprak zichzelf voortdurend tegen, nou daar heb ik dan ook geen vertrouwen meer in
idd een nieuw jaar een nieuwe fa de andere heeft me nooit goed onderzocht, dus ik weet niet of er na mijn laatste zwangerschap iets mis is gegaan
Hoi hoi, Elmo: welkom hier. Leuk zo'n groot gezin. Wil ik ooooooooooooooook. Wij gaan nu weer voor een derde. Zuurtje: meid, nee toch he. Had zo gehoopt dat het nu eindelijk eens raak zou zijn voor je. Zucht... Ik hoop dat er betere tijden voor je komen. Laat je idd maar goed onderzoeken. De buurvrouw van m'n ouders kon ook steeds geen kinderen krijgen. Nu kwamen ze er na een paar jaar pas achter dat er iets was waardoor het niet kon. (weet niet meer wat) Nu kan het dus wel weer, maar ja ze is nu al op een leeftijd dat ze het heeft opgegeven en er dus niet meer voor gaan. Gelukkig heeft ze al wel een dochter. Maar ja, echt niet leuk. Boni: lekker genieten meid, fijn om weer van je te horen. Gaby: hoe voel je je? Sophie: hoe gaat het met jou? Jullie gaan echt alweer snel zeg. Sabjeeeeeeeeeeeee: waar beeeeeeeeeeeeeen je??????????? Me2: nog twee maandjes en dan zijn onze jongste koters alweer 1 jaar. Snel gegaan he? Ramiro stond vandaag uit zichzelf even los. Zo leuk, maar daarna ging hij snel weer terug naar het kruipen en het staan bij de tafel. Danio begint lekker te kletsen en vooral dan te papegaaien. Gezellig. Verder lekker druk op het werk. Gaaaaaap, vandaag vroeg m'n bedje in. Fijne avond nog.
deze ronde is echt bizar eerst 2x een posi ovutest met een week verschil ertussen (tussenin zijn ze nega geweest) weer heel vlug spotten nu denken dat ongi begonnen is en het alleen maar donkerbruinverlies is wat ik anders nooit heb (sorry voor detail)
Oh Zuurtje wat spannend zeg. Misschien ben je toch zwanger!!!!!!! Ik hoop het zooooooooooooooooooo!!!!!!!!!