Spannend, je houdt ons op de hoogte he? Ik hoop het zoooo voor je. Iedere keer wanneer ik zie dat jij een bericht hebt achtergelaten, denk ik: zou het nu dan zo ver zijn? Maar helaas kom je altijd met ongi nieuws, jammer. Maar we blijven optimistisch he?
Ik hoop het ook voor je. Nee, heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad als nu. Misschien sla ik er wel een over. Ben niet zwanger, testen zijn neg. We wachten rustig af. Maar zo lang wachten als jij, zou ik echt depri van worden. Of valt het mee? Je hebt natuurlijk ook al hele mooie kindjes.
Meis, ben erg moe dus ga lekker naar m'n bedje toe. Morgen weer werken. Ben heeeeeeeel benieuwd en kom morgen gelijk ff kijken wanneer ik weer thuis ben. Succes en een fijne avond nog. Truste.
tja iedere keer als ongi er is zak ik een beetje dieper weg in de put maar we blijven er ook gaan en ondertussen geniet ik verder van mijn schatjes ik ga dadelijk ook slapen truste
Zo, kom me weer eens melden en ff bijlezen.. Allereerst allemaal bedankt voor de felicitaties! Het gaat hier super, Mirthe doet het prima. De bv komt goed op gang (heb last van stuwing haha) en ze drinkt erg goed. Jasmijn is ook erg lief met haar zusje, nog wel een beetje onbenullig af en toe maar goed, dat moet je gewoon een beetje in de gaten houden. Gewicht vandaag was goed, dus bijvoeding is in de kast blijven staan. Temperatuur kan ze ook steeds beter constant houden. Met mezelf gaat het ook goed, wat een verschil als na de keizersnee van Jasmijn. Maar probeer in ieder geval wel tussen de middag goed te rusten, anders trek ik de hele dag niet. Maar dat zal vanzelf wel weer komen. Elmo, welkom hier en succes! Gaby, eindelijk verteld lees ik. Geweldig dat het zo goed werd ontvangen. Zuurtje, als het vertrouwen in je arts er niet is kun je idd beter een andere zoeken.. En rare cyclus, ben benieuwd of de ongi doorzet of niet.. hoop natuurlijk van niet. Cars, super dat Ramiro nu al stond. Jeetje, wat gaat dat hard weer.
Ohhhhhhhhhhh Boni wat een schatje! Wil ik ook haha En Zuurtje, nog een testje gedaan deze ochtend? Duim voor je! x Kom later terug. De boys zijn als vanaf kwart over 6 wakker en daardoor in een mega slechte bui grrrrrrrrrrrrrrr
Hoi hoi elmo hier de bewuste lammetje die maar blijft kriebelen! Pas op hoor het is een aanstekelend (schrijf ik nu iets raars ??)forum hierow!!!! Ik wil er ook voor gaan liefst nu maar hubbie wil wachten tot eind van het jaar. We doen voor het zingen de kerk uit das niet echt veilig dus ik hoop dat er een sterke zwemmer tussen zit Lol Ik geef nog bijna volledig bv dus nog geen cyclus helaas effe wachten en hopen maar! succes met zwanger worden meid! zuurtje k...... meid he bah! cars lastig he zon ... cyclus gaby wat super het super nieuws op je werk1 Je had er wel een beetje pijn in de buik van he meid.
Leuk, weer een nieuwe kriebelmama die zich aansluit. Elmo28, welkom! Ik heb een jaar BV gegeven, maar ben pas na 14 maanden 'aan de klus' gegaan. Hoe snel ik weer vruchtbaar was weet ik dus niet, maar ik had na 3 maanden m'n eerste menstruatie al en daarna een redelijk regelmatige cyclus. Boni, wat een prachtig mooi meisje heb je. Fijn dat het goed gaat! zuurtje, gelukkig kom je er nog aan toe om te genieten van je 2 schatjes. de wens voor die 3e wordt er natuurlijk niets minder van, maar die 2 zijn ook al een enorme rijkdom.... wel vaag dat je ongi niet helemaal doorzet. die onzekerheid lijkt me geen pretje... cars: wat raar dat je ineens zo'n hele lange cyclus hebt. hopelijk is dat een eenmalig iets en wordt het hierna weer regelmatig. hier is alles lekker rustig. na het weekend zit ik op de magische 37 weken, maar ik ga er van uit (en hoop) dat we nog een paar weken mogen wachten op deze kleine. hoe is het met mama25?
Cars: ja gaat snel he dat jaar!! Fee staat ook al eventjes los. Zo koddig! Wat raar ineens zo'n lange cyclus.....ik moet zeggen dat mijn cyclus sinds stoppen met bv ook heel raar is, heel laat ei en (te) korte LF. Gelukkig zijn we nog niet aan het klussen, want anders zou ik ook depri worden...hopelijk hesteld zich het weer. De vorige keer was ik meteen zwanger nadat de cyclus weer begon dus weet niet of het toen ook anders was dan voor de zwangerschap van JP.... Bri: Zuurtje: kan me helemaal voorstellen dat je elke ongi iets dieper zakt....had ik heel erg na mijn mk....Nog een testje gedaan? Boni: wat een plaatjes heerlijk!! Ik WIL OOK WEER!!!!!
Cars: ja gaat snel he dat jaar!! Fee staat ook al eventjes los. Zo koddig! Wat raar ineens zo'n lange cyclus.....ik moet zeggen dat mijn cyclus sinds stoppen met bv ook heel raar is, heel laat ei en (te) korte LF. Gelukkig zijn we nog niet aan het klussen, want anders zou ik ook depri worden...hopelijk hestelt het zich weer. De vorige keer was ik meteen zwanger nadat de cyclus weer begon dus weet niet of het toen ook anders was dan voor de zwangerschap van JP.... Bri: ja gaat un heel hard en kan het elk moment gebeuren! Leuk hoor! Zuurtje: kan me helemaal voorstellen dat je elke ongi iets dieper zakt....had ik heel erg na mijn mk....Nog een testje gedaan? Boni: wat een plaatjes heerlijk!! Ik WIL OOK WEER!!!!!
Boni: wat een heerlijk mensje. En ook ik wil wel weer. Zuurtje: ben zo benieuwd. Lammetje: het is idd aanstekelijk Benieuwd of er een snel zwemmertje tussen zit, spannend. Me2: Fee gaat dus ook al zo hard, leuk om te lezen. Bri: 37 weken, wauw. Jij bent het nog niet zat lees ik. Geniet er nog van zou ik zo zeggen. Gaby: Danio is altijd tussen half zes en zes uur wakker. Dus ik weet wat je bedoelt. Mijn moeder vertelde dat wij ook zo'n periode hebben gehad. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Heb gisteren trouwens het inschrijfformulier ingevuld voor de psz voor Danio. Verder alles prima hier. Lekker gewerkt. Nog 1 weekje (nou ja, 3 dagen dan) en dan is het vakantie. Maar nu eerst weekend. Geniet ervan allemaal.
Zuurtje: vreemd zeg. Hopelijk heb je laat je ei gehad en test je over een paar dagen alsnog posi. Knuf.
Hier gaat het redelijk... het rommeld behoorlijk. Mag nu weleens doorzetten pfffff erg vermoeiend!! Morgen 39 weken pffffff
Mama25, wow dat schiet alweer lekker op. Ben je er helemaal klaar voor of misschien zelfs wel klaar mee haha Zuurtje, we blijven gewoom met je meehopen. Cars; uachhh ik hoop dat het toch echt eenmalig is hoor rond 6 uur wakker worden. Ik vind de 'normale' 7 uur al erg vroeg. Wat heerlijk dat je een vakantie voor de boeg hebt. Gaan jullie nog weg of blijven jullie aan huis? Bri, met je 37 volgende week mag je ook al gaan bevallen... en met name thuis. Gaat snel he. Geniet nog maar even van de laatste weekjes. Ja Lammetje, ik kneep hem wel even maar het was een mooie reactie van mijn baas. Beter dan die van mijn ouders haha. Ik zei nog tegen hem dat hij beter reageerde dan mijn ouders, moest hij wel om lachen. Mijn jongens zijn met zijn tween de woonkamer aan onveilig maken. Geen stukje grond is nu zonder speelgoed. Maar ach ze spelen lekker saampjes... ik laat ze maar even tot hun papa komt. Maxim draagt zijn machientjes , gaat prima ondanks al die herrie of misschien vindt hij dat juist wel zo fijn. Allemaal een fijn weekend! x Gaby