Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mama25: het rommelt dus al, spannend zeg. Succes nog even en hopelijk laat hij niet al te lang meer op zich wachten.

Gaby: dat speelgoed over de grond is hier ook wel eens zo. Niet zo heel vaak, maar idd wanneer de jongens lekker spelen maakt de rommel niet meer uit.
    Jij bent ook alweer 18 weken, gaat ook hard.

Hier vreemde steken onderin m'n buik. Weten jullie wat dat is? Is dat m'n eisprong? Voel normaal gesproken nooit m'n ei, vandaar dat ik het ff vraag. Had ook doorzichtig slijm. (bah, maar goed) En een beetje misselijk. Ben benieuwd of jullie iets weten.

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Dat zou best je eitje kunnen zijn. Ik voelde altijd mijn eisprong. Dus ehhh klussen ;)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mama: spannend hoor!!!

Cars: ik voel mijn ei altijd. AKn heel goed dat dit je eisprong is. Is het rekbaar doorzichtig slijnm?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    klussen Cars!!! steken en doorzichtig slijm... jouw ei komt er aan!

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Volgens mij is het duidelijk. Dit is echt m´n EI. Wanneer komt je ei dan wanneer je zulke steken en slijm hebt? Moet je elke dag slijm hebben, want dat heb ik niet.
    We hebben gisteren en eergisteren geklust. Is dat voldoende? Volgens mij wel toch?
    Anders vandaag nog een keer. ;) (als het ervan komt.)
    Mannetje weet niet wat hem overkomt, haha. We klussen toch echt minder vaak sinds de jongens er beide zijn.

Ik denk dat ik dan toch een hele cyclus heb overgeslagen, vreemd lichaam.

Heb er allemaal niet zo heel veel verstand van. Van de jongens was ik zomaar zwanger.

Een vriendin van mij is vandaag bevallen van een dochter, Femke. Zoooo leuk weer. Ik heet trouwens Femmigje, vond het wel grappig om te horen. ;)

Zo, dat was een ego bericht zeg. :)

Met iedereen alles goed verder? Thanks voor de info. :)

Mama25: meldplicht!!! ;)

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Cars: om exact te weten wanneer je ei komt als je dat slijm en die steken hebt dan zou je eigenlijk meten tempen. Bij mij is het dan die dag of de dag erna.
    Is meer dan voldoende geklust hoor ;) Op naar de goede uitslag!!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ongi is hier 3 dagen geleden toch doorgezet

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zuurtje: BOEHOE!!!!!:(:( Wanneer ging je ook al weer naar de nieuwe fa?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    't is niet eerlijk Zuurtje.. jullie wachten nu al lang genoef hoor...
    Hopelijk is je nieuwe fa een goede en gaat hij/zij meteen over tot actie... die Zuurtje-baby moet er komen!

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    8 maart heb ik de afspraak staan om 15.15u

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Meld me ff hahah
    Hele dag al harde buiken, worden wat pijnlijker maar zijn nog goed te houden. Zou het dan eindelijk eens door gaan zetten?
    Ben het zat en ben gewoon op, slapen is er ook haast niet bij... pffffff

12. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    wow spannend mama 25!

hou ons op de hoogte.... zover je het nog kan natuurlijk haha hoef niet tussen de persween in.

kom later nog even kijken.

x

you can do it!

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Mmmmm ik kwam nog even checken of het had doorgezet. Maar geen bericht kan ook van alles betekenen haha. Misschien is het echt doorgezet en ben je aan het bevallen of je ligt heerlijk te slapen om nog wat energie op te doen voordat het echt begint.
    Hoe dan ook ik denk aan je. Laat je wat van je horen als weer online bent. Ik kom morgen weer even gluren.
    Liefs,
    Gaby

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hmmm mama25 is online... nog geen baby dus? Hopelijk duurt het niet meer lang

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Helaas nog geen baby... hij zit nog lekker in me buik...
    Nou daar denk ik anders over... wil hem zo graag in me armen houden!! Het rommelt nog steeds behoorlijk. Ga straks vk ff bellen want heb het al sinds zaterdag... hopelijk is er wat gebeurt of is dit het begin van een naderende bevalling.

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Spannend mama 25. Hopelijk is er wat schot in de zaak gekomen. Succes nog ff.

Zuurtje: ik vind het niet eerlijk. Knuf voor jou.

Gisteren rare steken op m'n borst. Ben er maar ff vroeg in gegaan. Is nu weer over.

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Toch handig even de refresh knop in te drukken dan zijn er opeens wel berichtje... tjee blond he!

Dus nog geen baby maar het ziet er wel naar uit dat het gaat komen .... spannend!

Hou ons op de hoogte wat de vk zegt.

x

18. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ook ik ben een oktober 2010 mama.. Ben op 12 oktober uitgerekend en heb net een klein meisje van 4 maanden! Zij is zelfs op 19 oktober 2009 geboren.. Krijg het dus nog druk!
    Jullie snappen wel dat dit niet helemaal de bedoeling was, zijn van Ninthe (onze dochter) zwanger geworden via ICSI dus totaal niet verwacht dat we spontaan zwanger zouden worden..

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik moet zometeen ff naar vk toe, om half 1.
    Ook vanwege t feit dat mijn mannetje nauwlijks beweegt, terwijl hij normaal duidelijk laat merken dat hij er is...

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dana: welkom en gefeliciteerd met je spontane zs. Hoe voel je je?

Mama: succes, ben benieuwd.

Deel Deze Pagina