Net bevallen en weer zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door boni001, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dana: van harte! Wat prachtig dat het nu spontaan is!

Mama: heel spannend! Hopelijk alles goed en heb je vandaag nog je ventje in je armen!

Zuurtje: die nieuwe fa moet eens heel rap gaan zorgen voor een prachtige Zuurtje-Basby. Daar duimen we heel hard voor!!!

Cars: geen rare steken meer op je borst?

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Mama succes en laat daarna even wat horen

Dana, welkom. Ach bij onze boys zit er 13,5 maand ertussen en dat was wel de bedoeling. Een paar maanden meer of minder maakt het echt niet minder druk. Ik hoop alleen dat je dochter tegen die tijd een beetje kan lopen. Dat scheelt een stuk (de boys liepen tussen de 11 en 12 maandjes). Inmiddels is bij ons nr. 3 op komst nu 18,5 mnd ertussen (ja weer de bedoeling haha).

Geniet ze van je zw. en Schrijf ze.

3. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Zie dat er gelukkig meer mensen zijn die zo snel weer zwanger zijn.
    Ben inmiddels aan het idee gewend. Mijn man is apetrots haha, die weet na de ICSI dat het wel degelijk mogelijk is..
    Voel eerlijk gezegd helemaal niets!!! tis mn derde zwangerschap (hebben nog een zoontje van 6) en dus een meisje van bijna 4 maanden. Bij de andere zwangerschappen voelde ik me veel "zwangerder".. Ben dus wel errug voorzichtig.. 4 maart een echo, hoop dat alles goed is.
    Herkent iemand dit?? Dat je helemaal niets voelt??

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    #164 lammetje, 16 feb 2010
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
    Ha ha dana kijk wat een leuke reacties gezellige meiden club hierow!!!!
    Kun je lekker je hart luchten heerlijk kletsen en stiekem roddelen;) zonder dat de buurt het weet.
    Altijd lekker even kindjes praat mannen zijn vaak toch anders en hier is het altijd leuk!

Mama 25 succes meid hoop dat ze je mischien een handje helpen en dat je je kleine spruit snel in je armen kan houden!

Gaby jeetje wat gaat jou banner weer hard zeg pfff.:$
    Hoest met de kids enne houd je het zelf nog een beetje vol?
    Je buik zal wel gaan groeien nu (mag ook wel nu je het verteld hebt he ha ha )

Sophie ben je al lekker mannen kleding aan het shoppen?
    Weet nog zo dat ik net wist dat ik een meid kreeg jeetje er ging een wereld voor me open met haarklipjes en glimmetjes zoooooooooo leuk!

Pooh meid waar zit je ?
    Sab ook al een tijdje weg iemand een idee???;)

Cars hoe loopt je cyclus nu ?

Hier weer een gezellige boel iedereen weer beter alleen onze middelste begint echt een princes (offe boze heks:p ) te worden jeetje wat een verschil meiden pit
    Flink aanpakken gelijk en toch ook wel heel veel knuffelen met mama meis

ze heeft weer een nieuw woord geleerd mama zegt steeds ben je helemaal betoeterd
    romy maakt ervan

Mama helemaal TOET!:D

Dames fijne dag!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben net bij vk geweest en moet even naar het ziekenhuis voor ctg en echo. Bloeddruk was gelukkig goed. Dus nog ff afwachten...

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Succes mama hoop dat alles goed is
    gelukkig houden ze je goed in de gaten.
    Heb zon vermoeden dat we je pas weer spreken als je een baby hebt
    in ieder geval heel veel succes meid!

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mama: wat spannend zeg. En ik denk ook dat we je pas weer spreken wanneer je jullie kindje in armen hebt. Ook succes van mij.

Lammetje: toch wel heerlijk om te lezen hoe jij meissie reageert en zich uit. ;)
    Danio zegt af en toe: niet doen.

Dana: hier schelen de kids 1 jaar en 2 weken. Ook helemaal bewust en ik vind het heerlijk en niet druk. Maar ben zelf ook een relaxed type, dus dat scheelt.

Me2: geen rare steken meer gelukkig. Beetje benauwd af en toe. Ben gewoon niet helemaal fit denk ik. Maar, mag niet klagen he.
    Hoe gaat 'ie met jou?

Gaby: ben ook wel benieuwd naar een mooie buikfoto. ;)

M'n mannetje vertelde net dat hij volgende week ook vrij is. Nu heb ik er helemaaaaaaal zin in. :D Gaan we lekker ff een daggie weg en misschien ff te zwemmen. Onze jongens zijn echte waterratjes namelijk.

8. Bri

Bri Niet meer actief

mama25: sterkte! hopelijk komt je ventje gauw en kunnen wij hem via de spam bewonderen.

dana: gefeliciteerd! hier zit er 23 maanden tussen, da's wel iets langer en heel bewust. maar er staat geen limiet op he. moet wel lachen om je trotse vent!

hier is het nog lekker rustig. nou ja, lekker... ben heel verkouden en Deane ook, dus we slapen al een paar weken erg slecht. ben eerlijk gezegd doodmoe. ga zo Deane uit het kdv halen om met hem naar de ha te gaan, verkoudheid is op zich niet erg natuurlijk, maar ik vind het maar niks dat het nu al een paar weken zo is. en misschien heeft hij toch wel een keel- of oorontsteking....

9. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Leuk hoor al die reacties. Ben nog vers op het forum dus moet nog even wennen en kijken wie wie is haha.
    In elk geval leuk om te zien dat er mensen zijn die ook zo snel al zwanger waren/zijn van de tweede of in mijn geval derde. Nogmaals, 4 maart pas een echo dus dan durf ik pas echt te geloven dat ik zwanger ben..

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    cars leuk he dat eigen taaltje van de kids
    moeten nu wel oppassen geen gvd meer en k.. van oudste telg
    lekker hoor mannetje ook lekker vrij das boffen .
    Hier ook waterratjes inc de zwemvliezentenen he ;)ha ha

bri jeetje hakt er lekker in he zo lang ziek bah vind er ook niks aan hoor..
    Mag van mij nu echt wel zomer worden.
    Straks was er 1 straal zon (jaha 1 hele straal) en moedertje zat er gelijk in ohw zomer kriebels!!!

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    dana je moet effe een ticker/banner maken kun je zien hoe ver je bent in je zwangerschap.
    Vraag me maar niet hoe want op goed geluk is het me ooit gelukt ben zooo blond met computers...

enne wat er verteld word hier blijft hier hoor my lips are seald!!!
    (wonen bij elkaar om de hoek)
    begin je al forumverslaafd te worden?

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben weer terug uit zkh, echo en ctg waren goed. Hij was wel duidelijk rustig op de echo, dus moet in de gaten houden.
    Of maar gewoon gaan bevallen....

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mam: denk dat het stilte voor de storm is!!

14. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland

15. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Tjee ik krijg even wat visite achter elkaar (vriendin, vader daarna zus) en hoppa hele topic volgeschreven haha.

Hier 2 monstertjes aan het spelen dus even een snel berichtje.

Mama25 fijn dat de echo en ctg goed zijn. Laat het idd nu maar komen he. Zoooooooooooooo leuk binnenkort je kleintje in je armen. Hmmmmm verlang er al naar (maar die van mij moet nog even een tijdje in de oven blijven hoor)

Haha buikfoto jullie zijn gek er is amper wat te zien ....

x

16. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Misschien aan het einde van de dag een foto maken dan lijkt het misschien nog wat.

Ah zoonlief komt met een boekje ik ga even voorlezen

x

17. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    ik probeer een banner te maken, maar het lukt niet!

18. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    whaaaaaaaaaaa!!! dus wel!!!

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Staat mooi hoor. ;)

Gaby: gezellig boekje lezen. Leest hij zelf ook al zo leuk voor? :)
    Gezellig zoveel visite, leuk dat iedereen in de buurt woont.
    Dat is bij ons helaas niet het geval. Mijn ouders zijn wel op zoek naar een huis in de buurt, maar ja moeten ook hun eigen huis kwijt.
    Ben toch erg benieuwd naar je buikie. ;)

Mama: wel fijn dat alles oke is. Spannend, succes.

Hier liggen de jongens alweer lekker. Schatjes, wat hou ik toch veel van ze!!! Zucht... ben gewoon verliefd op ze.

Ik ga zo ff de afwas doen. In onze nieuwe keuken komt echt een vatwasser. Eerst vond ik de afwas nooit erg, maar de laatste tijd heb ik er steeds minder zin in.
    Mannetje heeft op dinsdag altijd cursus en komt pas tegen half 12 thuis, saai.

20. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Dus jij hebt ze er allebei al in liggen! Das wel respect hoor in je eentje.. Hier ligt Ninthe er al in, Lucas is nog wakker.
    Mag iets langer opblijven ivm de vakantie.
    Kan me er niets bij voorstellen dat we er straks 3 in moeten leggen savonds! Dat avondritueel (eten/bad/bed) vind ik toch echt het pittigste.

Deel Deze Pagina