nou vooruit, ze is vast zelf nog even lekker aan het genieten (en jurkjes aan het shoppen) en vind het hopelijk niet erg dat ik jullie op de hoogte houd het berichtje van hyves: Op 7 december is onze dochter en zusje Eva Ilana Aymee geboren. 3300 gram en 53 cm. We noemen haar Aymee. Alles gaat goed en genieten lekker met z´n vijfjes. Hoop dat het goed met jullie gaat Cars,ik ben benieuwd hoe alles is gegaan en of je al een kast vol roze kleertjes hebt inmiddels
En JP ook van mij gefeliciteerd met je verjaardag!! Willen jullie trouwens weten wat het wordt marloes? heb je een voorgevoel?
ja natuurlijk... ben veel te nieuwsgierig! Mijn gevoel zegt een meisje, mijn verstand een jongen.... thanks voor het berichtje van Cars
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 2 mama's zwanger : 1 onbekend, 1 jongen (waarvan 2voormalige kriebel-mama's ) -Me2-3e kindje-uitgerekend op 12 april 2011 - geslacht: jongen -Marloes-3e kindje-uitgerekend op 2 juli 2011 - geslacht: ? Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Lammetje - voor een 4e kindje KINDJES -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Cars- Ramiro - 21 april 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Sophie- Stijn- 3 juli 2010 -Gaby- Noëlle- 24 juli 2010 -Aylin - Jasmine- 23 oktober 2010 -Cars- Aymee- 7 december 2010 en alle andere kriebelkindjes... Matti-Wout-Jenna-Noa-Bob-Rosalie-Suze-Bjarne-Mika-IJfke-Nils-Emma-Britt-Mirthe-Devin-Betti-Feline
*inbraak* hallo allemaal, ik vond dit topic toen ik aan het zoeken was naar snel opnieuw zwanger. mijn man en ik willen ook opnieuw zwanger worden snel na de bevalling. we hebben nu zelfs al een paar keer seks gehad zonder voorbehoedsmiddelen.. moest het gewoon even kwijt aangezien ik het natuurlijk niet zomaar tegen iedereen kan vertellen. iedereen hier heel veel plezier met de kleintjes en voor de laatste 2 zwangere dames veel succes tijdens de bevalling! *uitbraak*
Ahhhhhhhhhhhh wat leuk. Bedankt Sab. Wat een kleine dame. Marloes: haha nou ik duim voor je mee voor een meisje, jvind het heel leuk en idd weer even shoppen. Bij mij was het andersom. ik had de overtuiging dat het weer een jongen was. maar dat komt meer omdat ik na 2 jongens dacht dat ik 3 jongens zou krijgen (zei ik toen ik klein was). Bij de boys dacht ik dat ik zwanger was van een meisje dus ik zie er wel een patroon in Staat de echo al in de agenda. Je houdt ons wel opd e hoogte he. Want je weer we (ikke) zijn ontzettend nieuwsgierig. Ik ga weer verder met foto's bewerken. In mij prive album zal ik vandaag wat nieuwe foto's zetten van mijn gezinnetje. Liefs, Gab
Escal: welkom en succes met zwanger worden. je bent er idd lekker vroeg bij. Ik was na 3.5 maand weer zwanger... vond ik vroeg genoeg haha. Ik heb toen eerst een volledige cyclus afgewacht.
natuurlijk laat ik weten hoe het was. Hoop dat ze een mooie foto van de nub kan maken en anders wachten we gewoon tot de 20 weken echo. Zo het eigenlijk ook wel leuk vinden om het een keer niet te weten, maar stel dat het een meisje is, dan MOET je toch van te voren roze shoppen haha... Hoi escal, heel veel succes!!! hier is bijna iedereen weer op de hoogte. Ze hadden wel een derde verwacht haha. Mijn teamleider op school reageerde ook heel lief, terwijl hij juist heel erg blij was, dat mijn ouderschapsverlof aan het einde van dit schooljaar op was. Helaas voor hem dus, heb ik weer lekker 23 weken verlof (krijg de 7 weken zomervakantie achter mijn verlof geplakt) Voor de 3x op rij.... oeps haha. Cars, geniet je meid???
Haha ja Marloes die bazen van ons hebben wat te stellen met die oermoeders van grote gezinnen. Wat heerlijk toch dat je in het onderwijs zoveel voordelen hebt zoals die 7 weken zomervakantie er achteraan. Ik zie dat je deze week al een echo hebt. Spannend. Lees jij zelf echo's qua geslacht of laat je andere mee kijken? Alvast succes met de echo. x Gab
He he, Ben ik eindelijk eens. Sorry dames. Bedankt voor het posten Sab, dat mocht hoor. Zoals jullie dus al gelezen is ons gezinnetje uitgebreid met een dochter. Helemaal geweldig. De broers zijn trots en willen haar regelmatig wel even vasthouden. De bv is geweldig op gang, het stroomt eruit. De bevalling is goed gegaan, maar ik had ineens een veel te hoge bloeddruk met een onderdruk van 115, dus ik moest plotseling toch weer naar het zkh omdat de vk het niet vertrouwde. Ik had idd ook klachten dat ik de helft niet zag, hoofdpijn, beroerd voelen, mijn hand en tong voelde ik zelfs op den duur niet meer. Ik ben er dus weer goed vanaf gekomen en daar ben ik dankbaar voor. In het zkh ging het trouwens heel snel. We waren er om 20.00 uur, toen hebben ze nog een uurtje afgewacht en om 21.00 uur kwam ik aan de weeenopwekkers. Om 22.55 voelde ik druk en om ja ja 22.58 is ze geboren. Maar we genieten volop. Bedankt voor de reacties en tot gauw. Hoe gaat het met jullie verder?
is ook vroeg inderdaad . eigenlijk wilde wij ook een cyclus afwachten (en dan nog een paar) maar hebben nu allebei zoiets van, we weten dat we een tweede willen en snel achter elkaar dus we kijken wel wat er gebeurt. nu nog niet heel erg aan het klussen meer zo van als het zo is is het zo. als ik nu direct zwanger zou zijn denk ik ook wel dat ik even moet slikken hoor hihi. (maar ook dolgelukkig zou zijn)
Cars: fijnd ata lles goed is gekomen! Geniet maar lekker van dat kleine mensje!! Het gaat elke keer sneller naar mijn gevoel. Marloes: spannend hoor of het een meisje is ja of nee! Ik zou het wel willen weten ivm shoppen....hahahahah ik heb voor Fee echt heel veel nieuw gekocht want vond het meeste echt te jongensachtig wat ik had. Nu kan alles van haar weer de zolder op en JP's spullen naar beneden en wat had ik toch nog leuke dingen van hem! Was ik de helft al lang weer vergeten! hahahahaha Escal: welkom. Hier de tweede en de derde beide in de eerste cyclus dat het weer kon (heb lang bv gegeven en bij de 2de een ks gehad). Tot nu toe nog geen spijt gehad hahahahaha
hoi meiden, wat leuk om hier weer eens te lezen hoe het gaat. Met ons gata het nog steeds lekker. Ik vind het erg prettig dat Suze nu wat groter is en ik ben echt supertrots als ik 2 van die lopende kabouters achter me aan heb. Roos en Suze zijn nog steeds erg lief voor elkaar, delen makkelijk en missen elkaar als ze elkaar niet zien (ze zitten op een andere groep op het KDV, daar hebben we bewust voor gekozen) Ik heb nog geen kriebels voor een derde maar als ik jullie vreugdeverhalen lees kan ik me er wel iets bij voorstellen liefs Petra
Wat een leuke foto Petra en fijn dat de meisjes zo goed met elkaar kunnen opschieten. Hier zitten de boys ook in 2 verschillende groepen maar onze kleine meid zit wel bij haar grote (oudste) broer in de groep. Maar ze hebben een opendeur beleid. Ze mogen dus kiezen in welke groep ze die dag een activiteit gaan doen. Heel leuk. Dus ze zien elkaar wel als ze er zin in hebben. Wat lees ik ... trouwen. Gefeliciteerd. Al zouden er kriebels komen voor een derde dan wel even wachten he anders moet je je jurk weer aanpassen Zijn de meisjes bruidsmeisjes? Leuk vooruitzicht.
in de eerste cyclus! wat een geluk zeg, zo snel. beetje het verhaal onderbroeken bij elkaar in de was en zwanger hihi. bv is helaas bij mij niet gelukt (sem hapte niet, zelfs de fles was/is moeilijk) anders zou er waarschijnlijk hier ook langer tussen gaan zitten ivm uitgestelde cyclus. hoop stiekem dat ik alweer zwanger ben (erg he!) en mister escal is ook aan het hopen. elke keer als iemand iets zegt over uitgaan/ drinken begint hij ook stiekem naar me te lachen haha