~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Femmigje, van harte gefeliciteerd! Wat leuk, roze shoppen! En wat een prachtige naam!

Ik heb hele schattige jurkjes voor de kerst gescoord vandaag, een glimmende met glitters van Name it, en een heel leuk setje van Mim-pi. Voor Jari een stoer vest van Vingino en een broek van Cars. Toch wel heel leuk om zowel stoer als lief te kunnen shoppen!

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marloes: Spannend, de echo! Ik hoop allereerst een heel gezond kindje! En als het dan gezond is, hoop ik dat je stiekem ook een beetje roze mag shoppen. Is boven al het geluk van een gezond kindje toch een leuk extraatje ;)

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes: hoe was de echo? of moet je nog? ik weet alleen dat het vandaag is ;) duim voor je.

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita: ja goede combi voor jongens en meisjes shoppen ;) ga volgende week los in de vakantie :D

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    de echo was weer helemaal goed!!!! Druk aan het bewegen, alles zag er goed uit.

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super meis, gefeliciteerd! Nu extra gaan genieten.

Kon je trouwens nog wat van de echo aflezen?

Slaap lekker maar dat lukt nu vast wel.

x

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, de nub kunnen ze pas goed beoordelen vanaf 12 weken. Ach, 8 weken is ook niet lang wachten toch ;)

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ik dacht rond de 12 weken en niet precies 12 weken dus nog even geduld en wachten tot de 20 weken echo. ;) staat die al in de planning?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee nog niet. Ik moet eind van de maand weer naar de vk, dan krijg ik meteen een doorverwijzing voor de gyn en dan kunnen we de echo daar plannen....

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    helemaal gelijk hoor!!! Mama van 3 mannen is natuurlijk ook hartstikke stoer :)

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes: idd in onze vrienden en familiekring veel grote jongensgezinnen en die zijn mega gezellig. Zoals ik al eerder heb gezegd ik was vol overtuiging dat ik 3 jongens zou krijgen. Leek mij geweldig. Daarom ben ik ook zo verrast hoe leuk ik nu ook een meisje vind. En echt niet alleen om te shoppen... dat kost alleen maar geld haha.

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Das dames,

Ik kom ook weer even meelezen...
    Volgens mij had ik me al eens eerder aangemeld/voorgesteld bij dit topic, maar op de een of andere manier moeite om het terug te vinden....:( Ben niet zo'n kei op de pc ;)

Het lijkt me in elk geval erg leuk om weer wat mee te kletsen :) als dat mag natuurlijk.

@Cars, nog proficiat met je meisje! Leuk zeg!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Gisteren op het vliegveld zag ik een moeder met vrier kleine mannetjes....echt zooo leuk! Een van mijn beste vriendinnen heeft ook 4 jongens. Het is wel mega stoer en leuk voor die kereltjes!
    Ik hoop maar dat onze Fee een beetje d'r draai kan vinden straks tussen 2 ventjes. Ze is enorm mondig en wel erg jongensachtig en kordaat (hoewel ze altijd in roze en in jurkjes loopt hahaha) maar lijkt me best raar voor haar. Ik ben zelf 1 van 3 meisjes.....

Mispoes: welcome back!! Gaat alles goed? weet je al of jullie dit keer een jongen of meisje krijgen?

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ook 1 van 3 meisjes... en die 3 meisjes hebben tot nu toe voor 6 kleinzonen gezorgd voor opa en oma ;)

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Mispoes: welkom weer. Hoe gaat het met je? Je hoeft niet zo heel lang meer zie ik, spannend weer. :)

Marloes: ook ik dacht dat het weer een jongen zou zijn. Voelde me echt net als bij de jongens, maar ja dat zegt ook niks natuurlijk. ;) Hoe gaat het verder met je?

Me2: hoe gaat het met jou? Ik denk dat Fee haar twee broertjes wel aan kan. Meiden zijn vaak wel pittig, vooral als ik dat zo lees van jou.

Gaby: hoe gaat het met jou? Je hebt je draai natuurlijk al lang gevonden. Lekker verder genieten meis.

HIer alles prima. Hebben alleen een buikgriep te pakken, komt nooit goed uit maar nu helemaal niet. Gaat wel weer over. De jongste twee hebben gelukkig nergens last van.

Aymee drinkt en slaapt verder goed. Ze roept me......

17. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    We hebben nu een jongen EN een meisje. Deze keer weten wij het geslacht van de beeb al wel, maar blijft voor anderen nog ff een verrassing ;) Wel apart trouwens om na 2 zwangerschappen waarbij geslacht ook voor ons een verrassing was, het eens WEL te weten.

@me2, hier is onze kleine jongedame ook echt al een pittige tante, die bijt echt van zich af :p Denk dat ze het vast gaat redden :p

@Cars, zorg maar goed voor de kids, is nooit leuk als ze iets onder de leden hebben.... Tis alleen niet zo goed "getimed" zoals je al zegt, maar daar is niks aan te doen. Beterschap!

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes: hmmm ik heb ook 2 zussen. We hebben al wat meer dingen hetzelfde (lengte) dus ik voorspel dat je na 2 jongens nu ook zoals ik een meisje krijg ;)

Cars: Beterschaps voor iedereen thuis.
    Onze draai wel gevonden maar het is gewoon wel erg druk, weinig momentjes van rust en veel gezamelijk doen / plannen. Maar het is het allemaal dubbel en dwars waard. Wat een lekker vrolijk moppie is ze toch. Zal weer eventjes een fotootje spammen.

Mispoes, toch leuk om saampjes een geheimpje te hebben.

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Is niet zozeer dat ik bang ben dat Fee niet tegen de jongens kan opboxen...ik denk zelfrs dat ze ze allebei de baas zal zijn. Ik vraag me meer af of ze een zusje niet zal missen als ze wat ouder zijn. JOngens hebben het toch over andere dingen en omdat ik zelf een van 3 meisjes ben weet ik hoe fijn dat is.

Cars: beterschap! Altijd ellendig zieke kinderen en zelf kan je al helemaal niet ziek zijn!
    Deze zwangerschap leek bij mij veel meer op die van Fee dus ik was er van overtuigd dat ik weer een meisje zou krijgen :D

Mispoes: jij hebt dus nu dezelfde samenstelling als ik alleen wij krijgen er een jongen bij. Waarom wilden jullie het geslacht dit keer wel weten? Wij wilden het de eerste keer niet weten, maar bij de 2de en derde waren we zo nieuwsgierig...wel relaxt om voor te bereiden qua kleertjes moet ik zeggen...heb bij Fee echt enorm roze gekocht. En omdat we het bij de eerste niet wisten had ik veel neutraal, maar nu ik het weet dus toch nog wat jongens dingen gekocht voor het begin, voor daarna heb ik kasten vol....!!!!!!

Koekkie: schattige foto!

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Koekkie: Ben je ook zo'n lang eind dan? Hier ook :p

Deel Deze Pagina