Jullie ook een heel goed 2011 en natuurlijk ook een hele snelle zwangerschap voor Zuurtje, maar zie dat jullie al weer goed zijn begonnen!
Dames ten eerste een heel gelukkig en gezond 2011!!! Ik ben een tijdje niet online geweest. Het was een zware periode Jasmine huilde erg veel. Ze was onrustig en helemaal niet tevreden. Inmiddels gaat alles een stuk beter en zit ik zelf ook een stuk beter in mijn vel. Het huilen en het snachts haast niet kunnen slapen brak me echt op. Ook speelde het schuld gevoel naar de andere twee kindjes mee. Ik had door Jasmines huilbuien zo weinig tijd voor hun. Gelukkig heeft jasmine haar ritme gevonden en heeft ze een strakker schema qua voedingen slapen enz. Hierdoor is zij een heel ander meisje geworden. Hoe gaat het hier..???
super Aylin, dat je nu een goed ritme gevonden hebt en het een stuk beter gaat. Sophie, dank je wel voor de felicitaties nog! Moet je toch eens wat vaker langskomen he we hebben trouwens over een week of 4 de 20 weken echo al. Ben zo benieuwd, natuurlijk of dat alles goed is, maar ook wat het is...
He dames, Hier een kort berichtje van mij. Alles zit tegen. Net een flinke buikgriep gehad en heb nu een longontsteking te pakken. Ben hier dus niet te vinden, maar wilde jullie wel ff op de hoogte brengen. Liefs Ps: allemaal de beste wensen natuurlijk.
Aylin: fijn dat je u toch weer ritme hebt gevonden! Marloes: spannend de 20 weken echo!! Denk je nog steeds een meisje? Cars: heel veel beterschap!! Wat een elllende zeg! Gaat het wel goed met jullie kleine meisje? Hier alles goed. Voel me prima. Derde trimester weer in (dat is bij mij meestal de beste periode van de zwangerschap, hopelijk nu weer). Met de kids gaat alles goed. We genieten enorm!
Hi meiden, Cars, beterschap meis, het zit je niet mee. Marloes, tjee wat gaat het toch al weer snel. Spannend de 20 weken echo. Idd in eerste plaats of alles goed is en dan afsluitend het geslacht weten. Is je zwangerschap anders dan bij je boys? Sophie, leuk om weer van je te horen. Ja een half jaar (hier ook bijna) wat gaat het snel he. Onze 2de is 31 december 2 jaar geworden. Wat gaan we toch gelijk op. Gaan jullie nog voor een 4de of is het ook over en sluiten? Me2: Je schiet lekker op meis. De derde trimester was ook altijd mijn favoriet. Trek je het nog allemaal een beetje in combinatie met gezin en werk? Aylin: fijn dat alles weer goed gaat meis. had je hier gemist. thanks voor je reactie maakte me een beetje zorgen. Hier alles ok met de kids. Zelf alleen ziek maar dat gaat ook wel weer over. Slaap lekker x
Koekkie: jij ook beterschap! Ja hier gaat alles lekker met werk en gezin. we zitten weer in een redelijke fase met de kids Fee is enorm rap en praat echt al in zinnetjes, ze doet alles na wat haar broer doet en is nergens bang voor. JP gaat nu naar de peuterklas en vindt dat prachtig! Zijn Nederlands wordt steeds beter, maar hoor hem wel nog steeds Frans praten als hij in zichzelf aan het spelen is. Tegen elkaar spreken de kinderen gelukkig Nederlands, want in huis wil ik eigenlijk geen Frans horen! Werk is weer wat rustiger, maar vind het zeker ook niet te zwaar om nog full time werken. Nog 9 weken tot mijn verlof! Ga nu wel een extra lang verlof nemen want denk wel dat dit de laatste keeer is en het is net ls bij Fee lekker in de zomer! Mijn jongste zusje trouwt ook in de zomer dus daar kan ik me dan ook lekker op concentreren.
Zuurtje, wat gaat je temp mooi!!!! Hoe is het met alle zieke mama's & kindjes? Me2, nog maar 9 weken... lekker hoor. Fijn weer he, in de zomer!
marloes ik vind mijn temp ook heel mooi zou het dan eindelijk? ik heb al met mannetje afgesproken als mijn temp donderdag niet lager is of als ik niet ongi ben ik een test ga halen
ik kan het haast zelf nog niet geloven dat ik al op 11 dpo zit deze middag heb ik in 3 keer aardappelen moeten schillen, werd er gewoon misselijk van ook hier zal ik even melden dat er foto's in mijn album staan moet je wel even vriendjes worden als je ze wil zien
haai meiden temp doet het super maar ik wil niet testen voor donderdag (ga donderdag ook pas test kopen) hoe ik me voel?: gisteren misselijk van aardappelen schillen en vandaag ook zo misselijk zonder dat ik iets doe verder heb ik nergens last van, dus geen puistjes in nek of zere borsten die me op naderende ongi wijzen en ik wordt me toch ineens heel erg zenuwlappig
Gaat nog steeds de goede kant op he. Wauw! Slim om de test nog niet in huis te hebben want dan kan je vast de verleiding niet aan. Morgen kopen en donderdagochtend met ochtenurine doen. Ik kom zeker weer langs... duim duim duim