~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee je zou bijna niet durven.

ben je al optimaal aan het genieten of is het allemaal nog een beetje moeilijk te bevatten dat het nu echt raak is.

geniet ze.

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie weet wat je tegen die tijd zegt :D

nee hoor ik begrijp van je bedoelt ik was daar ook erg bewust van.

en het gevoel is er nog steeds...tjeetje nooit meer zwanger zijn nooit meer zo´n kleintje. wachten tot we grootouders worden haha.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik geniet volop hoor, zeker nu het de laatste keer is geniet ik eigenlijk nog meer van de kwaaltjes

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi dames,

hoe is het met iedereen? Leuk dat er zo veel oude kriebels langs komen voor Zuurtje!

Hier gaat het de laatste 2 weken een stuk beter, hoef niet meer te spugen. Af en toe bijna...

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes fijn te lezen dat het spugen minder wordt. Altijd de iets mindere fase van de zwangerschap maar ach het hoort erbij zullen we maar denken en helemaal voor goed doel.

Haha en Zuurtje geniet zelfs van haar kwaaltjes. Mooi!

Ons meisje is vandaag een half jaar... een half jaar wow wat gaat de tijd toch snel. Ze slaapt sinds een paar dagen op haar eigen kamertje. Ik mis haar eigenlijk wel maar ook fijn dat je weer lawaai kan maken haha ik bedoel niet zoals het klinkt hoor.

Nou bedtijd want morgen weer een drukke dag met de kids.

x Gab

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Kom ook weer eens posten. :)

Zuurtje:wanneer de klachten er zijn is het in ieder geval duidelijk dat je zwanger bent toch? ;)

Marloes: fijn dat het spugen voorbij is, lijkt me echt vervelend. En al 17 weken geweest, echt snel zeg.

Me2: ook al bijna 30 weken, wauw. En de laatste keer zwanger zijn, ik heb het gevoel dat het bij ons nog niet klaar is. Maar als er nog een kleintje komt, wordt het een nakomertje. ;)

Gaby: hoe is jouw drukke huishouding? Wel aan het genieten ook he?

Boni: leuk om weer ff van je te horen. Mooi dat het allemaal goed gaat.

HIer gaat het goed. Aymee heeft vannacht geslapen van 22.30 uur tot 6.15 uur. Ben helemaal trots en blij. :D Nu kan het de komende nacht natuurlijk weer anders zijn, maar deze nacht hebben we maar weer binnen. De jongens gaan ook erg leuk met haar om, trotse broers zijn het. :)

Met mezelf gaat het redelijk, ik moet nog wel erg rustig aan doen. Wanneer ik teveel doe dan word ik toch weer benauwd en begin dan erg te zweten. De arts zei ook dat het wel 6 weken kan duren voordat ik weer de oude ben. 6 weken, bah. Duurt me veel te lang.

Fijne dag vandaag dames. :)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier vanmorgen de schrik van mijn leven want ik had bloedverlies
    het was niet veel en gelukkig is het vanzelf gestopt

kleintje houd je goed vast

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    *dubbel*

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zuurtje: ik duim hoor! Deze blijft zitten! Dat moet!!

Cars: ik heb dat gevoel ook hoor dat het nog niet klaar is bij ons. Maar mijn man wil zeker niet zegt hij nu en ik zeg realistische gezien ook nee. Ik denk dat als er nog 1 zou komen het inderdaad niet zo snel zal zijn maar over een paar jaartjes (heb nog heel even...)

Gaby: half jaar al weer! Wat vliegt ed tijd! Wel lekker de eerste periode weer achter de rug...ik vind dat eerste jaar zelf altijd wel wat slopend.... GAat het goed in combinatie met de jongens?

Marloes: fijnd at het supen bijna over is! En nog heel even dan heb je al weer de 20 weken echo!

Ik ben al weer echt soort aan aftellen. Over krappe 7 weken met verlof.....

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    net gebeld naar fa omdat ik weer bloedverlies heb en ik mag om 17u gaan, hij zet me tussen de andere afspraken door
    hopelijk kunnen we straks iets zien

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe is het nu Zuurtje?
    Fijn dat je vandaag nog langs kan komen, hoop dat alles goed is!

@ 4e kindje... voor mij is 3 goed, verwacht ook geen kriebels meer...

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zuurtje meid, ik denk aan je. Fijn dat je straks terecht kan, dikke knuffel.

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nog een beetje roze bij het afvegen

ik hoop zo dat er straks een kloppend hartje te zien is (zou toch best kunnen met bijna 6 weken)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb deze zwangerschap 3x bloedverlies gehad... ook helderrood van binnen, maar kwam na een bezoek aan de wc ;) ... dus een gesprongen adertje ofzo.

hoop voor jou net zo

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zuurtje heel veel sterkte met je zenuwen, ik weer hoe zenuwslopend het bloedverlies is. Maar ik heb bij de oudste, had ik druipend over mijn benen gehad en nu loop er toch echt een 3 jarig lekker ding hier rond. Zo dont worry.

Hou ons op de hoogte. Ik ga weer duimen voor je meisje. En je bent bijna 6 weekjes. Een klein kansje zelfs dat er al een hartje te zien is. Maar hoeft nog niet.

x Gab

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik weet dat een bloeding niets hoeft te betekenen
    bij dochter had ik bloeding op 9 en op 31 weken
    en toch loopt hier een bijna 3 jarig kindje met de waterpokken rond

maar aan de andere kant ben ik bang dat ik nog een mk ga krijgen, 1 tje is al teveel

ik hoop echt dat er een kloppend hartje te zien is dan ben ik gerustgesteld
    denk dat het een bloedvaatje is ofzo want ik heb geen buikpijn of stolsels erbij

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cars, ja het is druk en vermoeiend maar ook zo leuk en gezellig. de jongens zijn gek op hun zusje. Vechten wie haar vast mag houden (meestal zijn ze het na 1 minuut al zat). En ze zit ook bij de oudste in het klasje op het kdv. Ik hoor dat hij af en toe haar de fles geeft. Haha hoe schattig.

Nummer 4
    : Ach had ik eerder geweten hoe geweldig het is om kids te krijgen dan was ik eerder begonnen en had ik wat minder geld aan reizen uitgegeven. ik ben nu 38 dus ik kan niet zeggen goh over een paar jaar gaan we het nog eens proberen. Ik denk ook niet dat ik er dan zoveel jaar er tussen had willen laten zitten.
    Maar het is goed zo. we hebben heerlijke kids, en met de middelste hebben we natuurlijk extra zorgen (speciaal onderwijs, veel onderzoeken etc) de komende jaren. Dus het is mooi zo! Maar we geinen er elke dag over hoor.

Marloes: tjee bij alle 3 de zw bloedverlies. tja je bloed is zoveel dunner, al je idd een wondje hebt stroomt het gelijk. ohhh bijna de 20 weken echo. spannend joh! nog steeds het gevoel dat het een meisje is? had je bij de boys elke keer gelijk? ik heb er echt elke keer naast gezeten.

Me2: en trek je het nog een beetje? voor jou altijd de beste periode van je zwangerschap he? geniet nog maar lekke van je buikje. krijgen we nog een mooie buikfoto te zien?

Met ons meisje gaat het dus lekker, slaapt nu in haar eigen kamertje, begint met vastvoedsel (gewacht tot 6 mnd) en vindt alleen nog niet zo lekker maar dat komt wel.

Zelf ga ik mijn lijf weer zomerklaar maken. Na de zwangerschap zat ik bijna gelijk weer op gewicht maar de huid is nog wat slaap... en de spieren. Dus maar eens wat meer gaan bewegen. Blijkbaar achter 2 peuters aanrennen is niet genoeg haha.

x Gaby

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, Koek, alleen bij deze zwangerschap 3x bloedverlies gehad. Bij die andere 2 niet.
    tja en jongen of meisje.... op dit moment denk ik weer meer jongen. We zullen het wel zien... Bij allebei de jongens zat ik er ook naast.
    qua namen zou een meisje nu wel handig zijn... voor een jongensnaam moeten we toch wel heel diep gaan graven.

En jouw kleine meisje al weer een half jaar, gaat zo snel he.

Voor een 4e zou ik nog wel 'jong' genoeg zijn, ben nu 30, 31 als de baby komt... maar man is wel 6 jaar ouder en dat telt ook wel mee.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ga nu op weg
    hopelijk kan ik jullie straks goed nieuws brengen

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoopte al goed nieuws te lezen maar ik zie dat ik een beetje snel ben. Nog steeds aan het duimen.
    x

Deel Deze Pagina