~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nog eentje, die al kwam kijken...

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben er weer meiden

volgens de fa geen reden tot paniek
    op de echo was een mooi vruchtzakje te zien wat overeenkomt met de zwangerschapsduur
    volgende week dinsdag weer een echo
    ik ben dus weer gerust

verder heb ik een sport en vrijverbod gekregen en ik moet het rustig aan doen

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gelukkig zuurtje! Op naar volgende week

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat fijn ... kan nu pas schrijven maar las je berichtje al eerder. En nog een extra echo dat is fijn. Slaap lekker en doe rustig aan.
    x Gab

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

ik doe zeker rustig aan, alles voor ons kleintje

ook nog even mooi nieuws meegeven, ik ben namelijk gisteren weer tante geworden van een meisje

kunnen alleen nog niet gaan kijken nu dochter de waterpokken heeft

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zuurtje: wat ontzettend fijn zeg. Idd, op naar volgende week.
    En gefeliciteerd met je tantezeggertje. :)

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Gaby: ja je zou zeggen dat je met 2 peuters en een baby voldoende beweging zou hebben he!! wel lekker weer even aan jezelf werken! Hier gaat alles goed. VVoel me prima. Hopo vurig dat deze niet zoals de 2de in een stuit ligt, maar denk dat hij net als z'n broer gewoon goed ligt. Bij Fee voelde ik haar de hele zwangerschap echt allen onder en nu wel weer echt door heel mijn buik. De tijd vliegt maar ik geniet nog heerlijk!
    Buikfoto heb ik bij geen van mijn zwangerschappen gemaakt, maar miischien deze keer nog wel hahahaha
    Ik ben nu net 36 dus heel misschien zou een 4de met iets meer leeftijdsverschil nog kunnen, maar of ik dat risico zou nemen weet ik nog niet en mijn man is voorlopig echt "nee!!" over een vierde hahaahahaha. Ik denk dat als no 3 er is ik ook wel denk dat het goed zo is....

Zuurtje: fijn dat je zo snel terecht kon en gelukkig zag alles er goed uit! Op naar volgende week!
    Van harte met je tanteschap!

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me2: Nou mijn mams was 39 toen ze mij kreeg dus dat zou ik nog redden haha.
    Mijn vent is juist van echt 'Ja' :D echt als het aan hem lag had hij een elftal. Hij helpt ook super met alles rond de kids. Brengt ze elke dag naar de kdv, doet de boys elke dag in bed. Helpt met eten geven en hij is degene die er elke nacht uitgaat.
    Hij is wel strenger dan ik maar zo is hij zelf ook opgevoed.

Krijg je nog een echo om te kijken hoe de kleine ligt of kunnen ze dat voelen tegen die tijd? Hoop dat je een natuurlijke bevalling kan doen, daar knap je toch sneller van op dan een KS.

Nou geniet nog maar lekker en ach een gewone foto mag ook hoor :D

x Gab

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier net zo'n man Koekkie... maar moet wel eerlijk zeggen, dat ik ze niet hoor 's nachts als ze eens huilen en hij dus wel.

Zuurtje, gefeliciteerd met je nichtje!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zuurtje, succes vandaag. Hoe laat heb je de echo?

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    gefeliciteerd meid wat een super nieuws!!!!!

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zuurtje: kwam even kijken of je de echo al had gehad!

Gaby: wel fijnd at je man nog zou willen! Ligt de keus bij jou en dat is toch altijd wel een fijne uitgangspositie! ik sluit nog niets uit, maar zal wel niet zo snel zijn als de andere 3 kids hahahahaha
    mijn man is juist nu erg van "Nee" doordat hij al die dingen die jij opnoemt doet (en met liefde hoor!). Hij kleedt ze smorgens aan, brengt ze naar de oppasmama, kookt als ik een te drukke avondspits met ze heb gehad en hij gaat er altijd uit snachts! Grappige is dat als dat eerste jaar voorbij is hij alles een stuk makkelijker vindt gaan en zijn hand er ook niet mear voor omdraait. Hij is overigens ook strenger dan ik! Het is vooral dat hij moeite heeft met veranderingen, zit gewoon in zijn aard, want zijn kinderen zijn zijn alles en vindt het prachtig dat er weer 1 komt! Ik moet nogal vaak een nachtje en soms 2 weg voor mijn werk en hij vangt alles dan geweldig op. Door hem kan ik gewoon fulltime blijven werken terwijl hij ook een full time baan heeft. ik ben hem daar heel dankbaar voor want mijn werk is heel belangrijk voor me naast het zijn van moeder. Ik zou een vierde nog wel aan kunnen, maar het wordt wel echt allemaal minder praktisch!

Ja krijg nog een liggingsecho. Mijn gyn met 30 jaar ervaring is altijd heel voorzichtig met voelen hoe de bay ligt. Hij zegt dat het egwoon niet altijd goed te voelen is. In NL zijn de vk's allemaal iets makkelijker met die uitspraken heb ik het gevoel alhoewel die liggingsecho tegenwoordig ook wel standaard wordt volgens mij.
    Ik vond de keizersnee bij Fee echt enorm meevallen qua herstel ed, maar de natuurlijke bevalling van JP was zo goed dat ik me enorm had verheugd om dat weer te doen. Hopelijk dus dit keer weer we!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee nog geen echo gehad

ik heb pas een afspraak om 16.45u maar reken toch al zeker op een uur vertraging dan kan het alleen maar meevallen

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op voor een mooi kloppend hartje

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben terug

het hartje klopt

ben zo blij

later meer, eerst frietjes eten

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL

whoehoooooooooooo! :D super meis. En nu gaan genieten he... van de zw ik heb het niet over de frietjes (hmm lekker)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, super nieuws Zuurtje!!

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    GEWELDIG!!!!! Heerlijk meis!!! Hoop dat de frietjes goed smaakten!!

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    proficiat zuurtje!!! wat een heerlijk nieuws

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207